كارواش صنعتي تك فاز

۳,۳۸۰ بازديد

برندهاي معروف ماشين لباسشويي صنعتي

1- پمپ اينتر ايتاليا

2- برتوليني ايتاليا

3- آلمان بوش

h- كارپيتسا، ايتاليا

5 -I-American Orbit

بيشتر تماس هايي كه دريافت مي كنيم اين است كه كدام برند بهترين است و ...: براي پاسخ به اين سوال بايد بگوييم كه كيفيت پمپ هاي موجود در بازار خوب است، يكي از بهترين ها كارواش اينتر ايتاليا است. ، به دليل كيفيت ساخت بالا و عمر طولاني - شرايط نگهداري پمپ (بدنه پمپ بزرگ است و پمپ به راحتي نگهداري مي شود).

در حال حاضر يكي از پرفروش ترين و موثرترين ابزار در صنايع مختلف براي زدودن كثيفي و كثيفي كارواش ها و تجهيزات مي باشد. پمپ كارواش برتوليني اين تجهيزات كه در سايزها و مدل هاي مختلف طراحي و ساخته شده است، يكي از قدرتمندترين تجهيزات كارواش صنعتي است كه با فشار بالاي آب، امكان حذف و تخريب كامل فاضلاب مناطق مختلف را فراهم مي كند. .

بدون شك وجود آلاينده هاي مختلف در يك محيط نه تنها باعث كاهش كارايي كاركنان و عملكرد تجهيزات و ابزار مي شود، بلكه باعث كاهش كيفيت و جلوه هاي بصري مي شود. طبيعتا چنين فرآيندي زمينه ساز ايجاد اختلال در روند توليد و كاهش كيفيت محصولات و خدمات مي شود. بنابراين براي حذف آلاينده هاي مختلف و بهبود كيفيت زندگي در يك محيط، انجام خدمات كاربردي مرتبط با نظافت امري مهم و ضروري است. پمپ هاي كارواش صنعتي با بهره گيري از برنامه هاي تجهيزات صنعتي نقش بسيار مهمي در رفع مشكل دارند. از طرفي عمر مفيد ابزار و تجهيزات را نيز افزايش مي دهد. در اين قسمت از مقاله ما مي خواهيم تمام موارد مربوط به انواع كارواش هاي صنعتي و عملكرد آنها را به شما ارائه دهيم. پس با ما همراه باشيد.



اساس كار كارواش صنعتي چيست؟

وقتي صحبت از پايه كار يك كارواش صنعتي مي شود، بايد گفت كه اكثر مدل هاي آن براي انجام عمليات بايد به شير آب متصل شوند. از آنجايي كه پمپ فشار قوي اصلي ترين و مهم ترين قسمت اين دستگاه است و وظيفه افزايش فشار آب را بر عهده دارد، براي نظافت و شستشوي سطوح مختلف، ابتدا بايد به منبع آب متصل شده و در هنگام خروج فشار داده شود. در واقع ميزان فشار آب توليد شده توسط پمپ تعبيه شده در دستگاه افزايش يافته و از طريق تجهيزات ديگر مانند پره ها و نازل ها پاشيده مي شود.

دو عامل مهمي كه بايد در كارواش كارواش يا واتر جت صنعتي در نظر گرفت، جريان يا سرعت و فشار آب است. هر چه سرعت پاشش آب از طريق پمپ دستگاه بيشتر باشد، دستگاه در انجام وظيفه تميز كردن كارايي بيشتري دارد. هر چه فشار آب بيشتر باشد، توانايي دستگاه در پاكسازي و شستشوي آلودگي ها و حتي لايه هاي قديمي و عميق آلاينده ها بيشتر مي شود.



انواع كارواش هاي صنعتي را ارائه مي دهيم

طراحان و سازندگان كارواش انواع مدل هاي كاربردي مختلف را توليد كرده و با قيمت هاي مقرون به صرفه به بازار عرضه مي كنند. همه آنها از اجزايي مانند موتور، پمپ كمكي، نازل و لوله تشكيل شده و با استفاده از تجهيزاتي مانند نازل و شيلنگ به منبع آب متصل مي شوند. در ادامه به معرفي انواع محصولات اين محصول مي پردازيم:

واشر برقي صنعتي: همانطور كه از نام آن پيداست، اين نوع واشر براي كارهاي نظافتي خود از موتور الكتريكي استفاده مي كند و براي مصارف صنعتي و خانگي بسيار مناسب و موثر است.

كارواش بنزيني: اين نوع كارواش از بنزين براي تامين انرژي مورد نياز براي انجام وظايف خود استفاده مي كند. اندازه هاي مختلفي از اين ماشين ها توليد مي شود و بيشتر براي مصارف صنعتي و كاربردهاي سنگين استفاده مي شود.

جت هاي آب صنعتي بنزيني: براي استفاده در محيط هاي داخلي توصيه نمي شود زيرا در حين عمليات تميز كردن صداي زيادي توليد مي كنند.

واشر صنعتي با آب سرد و گرم: اين مدل واشر صنعتي مناسب براي نظافت سطوح مختلف مي باشد. در بسياري از موارد به دليل عمق آلودگي بايد از آب گرم براي نظافت استفاده كرد. از آنجايي كه افزايش دماي آب در جت آب گرم صنعتي باعث جدا شدن پارچه كثيف شده از سطح به دليل پاشش آب گرم تحت فشار بالا مي شود، انجام عمليات نظافت آسانتر است.

 

 

شستشوي ماشين هاي صنعتي چه كاربردي دارد؟

انواع كارواش هاي صنعتي براي مقاصد مختلف استفاده مي شوند. حوزه اصلي استفاده از كارواش صنعتي شستشوي خودروها و قطعات و تجهيزات صنعتي مي باشد. اين دستگاه در موارد زير قابل استفاده است:

راه اندازي كارواش: يكي از رايج ترين موارد استفاده از كارواش صنعتي استفاده از آن در كارواش براي راه اندازي واحد كارواش است. با توجه به گستردگي شست و شوي شخصي خودروها به ويژه در شهرهاي بزرگي مانند تهران؛ افتتاح كارواش مي تواند يك سرمايه گذاري مطمئن و سودآور باشد. براي اين منظور استفاده از پمپ هاي باكيفيت توصيه مي شود چرا كه پمپ كارواش صنعتي قلب مجموعه است و نياز به استفاده طولاني مدت و در فشارهاي كاري بالا دارد. انتخاب پمپ مناسب از بين گزينه هاي متعدد موجود، كاري دلهره آور است. از اين رو بهترين پيشنهاد اين است كه از مشاوره كارشناسان مجرب در اين زمينه استفاده كنيد.

ماشين هاي سنگين و وسايل حمل و نقل عمومي را بشوييد: كاميون ها، اتوبوس ها، واگن هاي شهري و غيره. با ماشين لباسشويي صنعتي به سرعت و در كمترين زمان ممكن شستشو مي شوند. رانندگان وسايل نقليه سنگين با داشتن چنين پمپ هايي مي توانند به سرعت نيازهاي خود را برطرف كنند.

نظافت محوطه باز ساختمان ها يا پاركينگ هاي بزرگ: نظافت محوطه هاي بزرگ هميشه يكي از مشكل سازترين و زمان برترين فعاليت هاي نظافتي بوده است. با استفاده از پمپ كارواش صنعتي مناسب برتوليني مي توانيم اين عمل را در كمترين زمان و با كمترين نيرو انجام دهيم. بيمارستان ها، فرودگاه ها، فضاهاي عمومي شهري، پايانه هاي مسافربري و غيره. مي توانند از جمله مكان هايي باشند كه با پمپ شستشوي صنعتي برتوليني مي توان عمليات شستشو را به بهترين نحو انجام داد.

شستشوي نما: به مرور زمان در اثر رسوب گرد و غبار، دوده، باران هاي اسيدي و آلودگي هوا، نماي ساختمان هاي شهري كدر و تاريك شده و پس از مدتي شستشوي آن ضروري است كه معمولاً در شركت هاي معروف و فعال حمل و نقل در خارج مطابق با استانداردها و ايمني مورد نياز براي كار در ارتفاع كه مستلزم نصب داربست يا فرود است. با استفاده از كارواش صنعتي كه توانايي رساندن فشار لازم و پاشش آب در ارتفاع زياد را دارد، بدون نياز به داربست و غيره مي توان اين كار را انجام داد.

شستشوي قطعات و تجهيزات صنعتي: از ديگر كاربردهاي اين دستگاه مي توان به شستشوي قطعات و تجهيزات صنعتي در كارخانه ها و كارگاه هاي توليدي بزرگ اشاره كرد. به دليل وجود دوده، گرد و غبار و كثيفي بيش از حد اين نواحي بايد پس از مدتي تميز شوند. تميزي اين قسمت ها باعث مي شود كه بهينه كار كنند و بهره وري را افزايش دهند.

رسوب زدايي و حذف لجن از آب و آب شبكه: يكي ديگر از كاربردهاي صنعت كارواش، استفاده از آن براي زدودن رسوبات فاضلاب از رسوبات لجن است كه باعث انسداد و اختلال در شبكه ها مي شود.

نظافت تاسيسات و تجهيزات و اثاثيه شهري: به عنوان مثال نماي ساختمان هاي شهري، ميز و نيمكت هاي شهري، سطل زباله، ايستگاه هاي حمل و نقل عمومي، چراغ ها و درختان و غيره. نياز به شستشوي مداوم و منظم دارد. بنابراين استفاده از كارواش صنعتي قابل حمل اين عمليات را آسان مي كند.

كشاورزي: ​​پمپ هاي كارواش صنعتي را مي توان در شبكه هاي انتقال آب در كشاورزي يا ايجاد شبكه هاي آبياري قطره اي تحت فشار استفاده كرد.

ادامه مطلب: https://abniro.com/car-wash-pump/كارواش-صنعتي/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.