فوت شهروند زاهداني بعد از دريافت واكسن تكذيب شد

۳۴ بازديد

به نقل از ايرنا از روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني زاهدان، ساعاتي پيش توييتي منتشر شد كه مدعي است يك از هموطنان بلوچ بنام محمد نور اربابي ۷۱ ساله در روز ۱۶ تيرماه واكسن كووبركت را دريافت و پس از ۲۴ ساعت از تزريق واكسن در روز ۱۷ تير فوت كرده است.

براي اثبات دروغ بودن اين خبر كافيست بدانيم در تاريخ ۱۶ تير هنوز تزريق واكسن كوو بركت در سيستان و بلوچستان شروع نشده بود و تزريق اين واكسن در روز ۱۷ تير، بصورت نمادين براي استاندار سيستان و بلوچستان معاون دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در اين استان و چند تن از خانواده محترم شهدا شروع شد و طبيعتا فوت اين هموطن عزيزمان ارتباطي با واكسن كووبركت نداشته است.

اطلاعات افرادي كه تاكنون واكسن دريافت كرده‌اند نيز كاملا موجود و محفوظ است و با وجود تزريق بيش از چهار هزار دز از اين واكسن در شهر زاهدان، نه تنها موردي از فوت اتفاق نيفتاده بلكه حتي عارضه جدي نيز گزارش نشده است.

با شروع گسترده تزريق واكسن ايراني به افراد بالاي ۵۰ سال در سيستان و بلوچستان و استقبال گسترده و دلگرم‌كننده هموطنان انتظار داشتيم تا تحركات رسانه‌اي اپوزيسيون خارج‌نشين براي محروم كردن مردم عزيزمان از اين فرصت ارزشمند شروع شود، امّا نه اينقدر با عجله و ناشيانه.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.