چگونگي تشخيص تشك طبي اصل از تقلبي به روايت تانيل چوب

۷,۵۵۴ بازديد

همانطور كه مي دانيد كيفيت خواب تاثير عميقي بر بيداري و كارايي ساعات بيداري دارد. اگر مي خواهيد يك سبك زندگي سالم داشته باشيد، بايد به نحوه خواب خود توجه كنيد. يكي از چيزهايي كه خواب را راحت مي كند داشتن يك تخت خوب است. اما بسياري از مصرف كنندگان در تشخيص اولين تشك طبي از تقلبي مشكل دارند. در اين مقاله از تانيل وود، نكات بسيار خوبي در اين زمينه به شما ارائه مي دهيم تا بتوانيد به راحتي رايج ترين و اصلي ترين تشك را انتخاب كنيد. با ما بمان.
نحوه تشخيص تشك طبي اصل از تقلبي (7 مورد)
بسياري از فروشندگان به جاي تشك هاي استاندارد و اورجينال، تشك هاي غير استاندارد را مي فروشند و به گونه اي رفتار مي كنند كه اگر اطلاعات كافي در اين زمينه نداشته باشيد، متوجه تقلب آنها نشويد. حتي فروشندگان نشان داده اند كه برند را در كنار تشك حذف كرده و مارك هاي معروف را قرار مي دهند. شما عزيزان بايد بدانيد كه تشك هاي تقلبي از مواد اوليه نامرغوب ساخته مي شوند و قيمت ارزان تري نيز دارند. البته در زير به 7 نكته مهم مي پردازيم كه اگر مي خواهيد تشك طبي اصل را از تقلبي تشخيص دهيد بايد در نظر بگيريد.
1) با الياف طبيعي از تشك اصلي
الياف طبيعي تشك سلامت اصلي علاوه بر ضد حساسيت بودن و محافظت از پوست شما در تابستان خنك و در زمستان گرم است. در واقع، مصرف انرژي در اتاق خواب شما كاهش مي يابد و منجر به خواب ايمن تر مي شود.
2) قابليت شستشوي رويه تشك
همانطور كه مي دانيد روكش رويي يا روتختي طبي به راحتي از قسمت غير قابل شستشو جدا مي شود. مي توانيد آن را از روي تخت جدا كرده و هر زمان كه خواستيد بشوييد. تشك هاي تقلبي داراي زيپ هاي بي كيفيتي هستند كه پس از چندين بار باز و بسته شدن خراب مي شوند. حتماً هر چند وقت يكبار بالاي تخت را بشوييد زيرا بيشتر حشرات لانه هايي ايجاد مي كنند كه با چشم غيرمسلح قابل مشاهده نيستند. همچنين افراد هنگام خواب پوست و موي خود را از دست مي دهند، بنابراين بايد به بهداشت خود توجه كنيد و به طور مرتب ملافه هاي خود را بشوييد. به همين دليل اين يك مزيت محسوب مي شود كه در تشك هاي طبيعي مي توان قسمت بالايي تشك را به راحتي جدا كرد.
3) تنوع در طرح و رنگ
توليد كنندگان تشك هاي بزرگ داراي طيف گسترده اي از طرح ها و رنگ هاي متنوع هستند. حتي كساني كه كالاهاي تقلبي دارند، يك يا دو مورد را به خريدار پيشنهاد مي دهند. در تشخيص تشك هاي طبي اوليه و تشك هاي درماني همه عوامل را در نظر بگيريد، زيرا داشتن تشك طبي استاندارد براي سلامت انسان و همچنين جلوگيري از ورود ميكروب ها مهم است. به ياد داشته باشيد كه يك تشك مناسب بايد انعطاف پذير و انعطاف پذير باشد.
4) هنگام شناسايي تخت درمان اصلي با تقلبي، به وزن تشك توجه كنيد.
نكته ديگر در مورد تشك تقلبي اين است كه وزن آن بسيار سبك است و در نتيجه طول عمر آن بسيار كوتاه است. اما همانطور كه مي دانيد تشك هاي طبي نسبت به ساير تشك ها عمر بيشتري دارند. امروزه بسياري از فروشگاه ها تشك هاي تقلبي را وارد بازار مي كنند و اين نوع تشك ها كارايي چنداني ندارند. شما بايد هنگام خريد بر اساس اطلاعاتي كه در اين مقاله پيدا كرده ايد تحقيق و تحليل مناسبي انجام دهيد تا فروشنده از شما سوء استفاده نكند.
5) از فروشگاه هاي معتبر خريد كنيد
اگر قصد خريد حضوري داريد بايد به فروشگاه هاي معتبر شهر مراجعه كنيد. همچنين اگر قصد خريد غير حضوري، خريد تشك استاندارد و اورجينال را داريد، حتما از وب سايت ها و فروشگاه هاي اينترنتي معتبر كه اصالت كالا را نيز تضمين مي كنند، سر بزنيد. لازم به ذكر است تانيل چوب فروشگاهي اينترنتي است كه با سابقه طولاني خود توانسته رضايت مشتريان را جلب كند. تشك تقلبي در اين فروشگاه وجود ندارد، تمامي تشك ها استاندارد و اورجينال هستند. در صورت خريد آنلاين تشك طبي مورد نظر خود از اين فروشگاه جاي نگراني نيست و به راحتي مي توانيد آن را به منزل خود برسانيد.
البته قبل از سفارش تشك از هر برندي، بهتر است با كارشناسان تانيل چوب مشورت كنيد تا بتوانيد اطلاعات خود را تكميل كرده و آگاهانه خريد كنيد.

منبع اين مطلب: تانيل چوب

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.