شش دستورالعمل‌هاي قانوني از ساخت تابلو استيل طلايي

۲,۴۷۶ بازديد

تابلوي سردر مغازه از نظر ابعاد زيرسازي بايد به گونه اي باشد كه كل دهانه مغازه را پوشش دهد به گونه اي كه شخصي كه از بيرون به مغازه نگاه مي كند از روي ابعاد تابلو اندازه دهانه مغازه را به صورت واضح تشخيص دهد و ملك مغازه را شناسايي كند. ال اي دي هاي كوچك را بر تابلويي از جنس چوب يا طلق كه قبلا بر روي آن شكل يا حرف مورد نظر مشتري بوسيله ليزر علامت گذاري ميشود، نصب كرده و فقط قسمت هايي كه ال اي دي ها بر آن سوار شده روشن مي شود. تابلو پارسه با سالها تجربه تابلو تبليغاتي مورد نظر شما را با بالاترين كيفيت و مناسبترين قيمت به شما ارائه مي دهد. تمامي اين موارد نقش مهمي در كيفيت نهايي تابلوي اجرا شده دارند، با اين حال فرد يا شركت اجراكننده و تجربه وي در اين كار، مي تواند نقش موثري در تابلوي نهايي داشته باشد. براي ساخت انواع تابلو پلكسي گلاس ، تابلو استيل حروف برجسته ، تابلو كامپوزيت و تابلو چنليوم در اهواز و خوزستان همين امروز با ما تماس بگيريد. اما نكته اي كه مي بايست در رابطه با روشنايي حروف چنليوم عنوان نمود ولتاژ مورد نياز اس ام دي ها است.

 

حروف برجسته چنليوم داراي رويه پلاستيكي و ديواره فلزي، معمولا از جنس آلومينيوم هستند. اين تابلو از نظر شكل لبه، قابلتقسيم به دودسته لبه كنشكاف با رويه كمي فرورفته و لبه هندي با رويه كاملا مسطح است. پس از برش خوردن پي وي سي، ابتدا سطح پي وي سي را كاملا تميز ميكنيم و سپس محافظ چسب را از پشت SMD ها جدا كرده و لامپها را با فاصلههاي 3 تا 4 سانتيمتري در كنار هم ميچسبانيم تا تمام سطح پي وي سي پوشش داده شود. رنگ هاي اصلي را بشناسيد و از تركيب رنگ هاي هم خانواده تاثير بگيريد. برخي از محصولات و فعاليت ها به صورت سنتي هستند و بايد از طراحي هاي كلاسيك استفاده نمود. در صورتي كه تابلو چند بعدي باشد لازم است اندازه هاي پنج طرف مكعب كار را اندازه گيري نماييد تا بتوانيم در زمان طراحي حروف اندازه و سايز مناسب را در نظر بگيريم. در كارهايي كه مراجعه كننده هاي كمتري دارند يا ادارات و يا اماكن اداري كه ساعت كار آن ها فقط در اوج روز مي باشد مي توان از تابلوهاي كم نور و يا حتي بدون نور استفاده كرد و با استفاده از حروف ساده هزينه را كاهش داد. تابلوي مغازه نبايد بيش از حد جلو بيايد زيرا اين كار باعث مي شود ديد از پياده روي جلوي مغازه كاهش پيدا كند و فردي كه از جلوي مغازه عبور مي كند براي ديدن تابلو دچار مشكل گردد.

 

اين لامپ هاي به كار رفته بر روي حروف و تابلو نيز مي توانند كمترين ميزان انرژي را مصرف كنند كه اين موضوع خود در بهينه سازي انرژي نقش بسيار مهمي دارد. بعد از تابلو، ويترين مغازه مهم ترين بخش از مغازه شما هست كه در نقطه كانوني ديد مشتري هست و بايد زيباترين تزئين، ديزاين و طراحي رو داشته باشه كه مشاوران و طراحان ويترين و ويترين زن هاي مختلفي هستند كه سالهاي سال كارشون اين هست و ويترين شما رو با ايده هاي خاص و بر اساس سليقه و مدلي كه مورد نياز هست از سنتي تا مدرن تزئين و ديزاين مي كنند. انواع تابلو مغازه به دليل اينكه در فضاي باز نصب و مورد استفاده قرار مي گيرند، همواره در معرض فرسايش قرار دارند. تابلو هاي روان ( ديجيتالي) امروزه به دليل طراحي و نصب آسان تر آن هم به دليل پيشرفت تكنولوژي و تجهيزات حرفه اي و كامل تر، نسبت به گذشته بيشتر مورد توجه افراد جهت تبليغات قرار گرفته اند. از سوي ديگر هم براي نورپردازي حروف برجسته از ماژول هاي ال اي دي LED و اسم ام ادي SMD استفاده ميشود كه بهتر است از اس ام دي كره اي استفاده نماييد چرا كه از لحاظ كيفيت مرغوب و از نظر ماندگاري طولاني مدت بوده است

بهترين تابلوسازي در تهران

در ادامه انواع نمونه هاي مختلف اين نوع تابلو هاي حروف برجسته و هزينه يا قيمت هر كدام از آنها به اختصار توضيح داده شده است . انواع تابلوسازيچلنيوم مي توان به تابلو چلنيوم الماسي، تابلو چلنيوم طلايي، تابلو چلنيومپانچ، چلنيوم تلفيقي و چلنيوم لتر مكس اشاره كرد. بهتر است ابعاد تابلو مستطيل شكل و نسبت طول به ارتفاع 1به3باشد درمواردي كه نياز است مواردي را درپشت كار پنهان كنيم به ناچار بايد كل فضا را با زيرسازي كامپوزيت يا ترموود يا هر متريال ديگر كه مدنظرمان است بپوشانيم و حروف چلنيوم را بر مبناي آن طراحي و جاي گذاري نماييم. درخصوص ابعاد تابلو چلنيوم بهتر است در ابتدا فضايي را كه در اختيارداريم در نظر بگيريم .براي مثال: سر در يك مغازه يا لابي يك شركت را در نظر داشته باشيد؛ ديوار يا پيشاني كار كه براي نصب تابلو چلنيوم در نظر گرفته شده است را به طور كامل اندازه بگيريد. قبل از ثبت سفارش مي توانيد راجع به كليه امور تبليغاتي از مشاوره گروه تبليغاتي انديشه آفتاب به طور رايگان بهرمند شويد . وقتي از تابلو مغازه صحبت مي شود، اولين چيزي كه به ذهن ما مي رسد سردرب مغازه ها است. در اين مقاله قصد داريم در رابطه با تابلو روان كه با اسامي ديگري چون نمايشگرهاي الكترونيكي ، تابلوهاي ديجيتالي و تابلوهاي LED نيز شناخته مي شوند با شما عزيزانم صحبت كنيم .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.