نرم افزار استريم مويرگي چيست و كدام يك بهترين است؟

۷,۹۱۶ بازديد



موتوري كه اين چرخه را به حركت در مي آورد، مدت هاست كه توسط سيستم سنتي تحويل كالاهاي توليدي به عمده فروشان براي توزيع به خرده فروشان و مشاغل محلي هدايت مي شود.

اما اين چرخه يك مشكل اساسي دارد. زيرا در اين مدت زمان و هزينه قابل توجهي صرف مي شود. به همين دليل، نزديك كردن توليدكنندگان و مصرف كنندگان به يكديگر براي هر دو طرف سودمند است. امروزه مي توان اين كار را با راه حل هاي نرم افزاري از جمله نرم افزار انتشار مويرگي انجام داد. اما توزيع و فروش مويرگي چيست و بهترين نرم افزار پخش مويرگي چيست؟ اين نرم افزار چه ويژگي هايي را در اختيار فروشندگان و خريداران قرار مي دهد؟

برنامه كاشت مو چيست؟

نرم افزار توزيع مويرگي يك راه حل مديريت فرآيند فروش، بازاريابي، توزيع و برنامه ريزي است كه فرآيند خريد و فروش بازار را بسيار ساده مي كند. اين نرم افزار به فروشندگان اجازه مي دهد تا روند بازديد، تحويل و صدور صورت حساب خود را به طور كامل مديريت، برنامه ريزي و پيگيري كنند.

به اين ترتيب محصول در مدت كوتاهي پس از سفارش به دست مشتري مي رسد و هزينه هاي مربوط به فرآيند تحويل به حداقل مي رسد. تسريع در عملكرد سازمان با كاهش هزينه ها مي تواند به مزيت رقابتي آن تبديل شود و موقعيت سازمان را در بازار بهبود بخشد.

در همين حال، در يك سيستم فروش و توزيع سنتي، محصولات از كارخانه ها به تامين كنندگان توزيع مي شوند تا به دست مشتريان و مصرف كنندگان برسند. در اين مدت به دليل حضور نمايندگي ها و افزايش هزينه هاي نگهداري و حمل و نقل شاهد افزايش قيمت محصولات بوده ايم.

زمان تلف شده به دليل واسطه بين توليد كننده و مصرف كننده نيز مي تواند يكي از معايب اين سيستم قديمي باشد. از طرفي شناخت بازار هدف و نيازهاي آن در اين سيستم براي توليدكننده مشكل بود.

كاربردهاي نرم افزار انتشار مويرگي چيست؟

استفاده از بهترين نرم افزار توزيع مويرگي در واقع نوعي مكانيزه شدن سيستم فروش و توزيع و همچنين بهبود مسير ارتباطي با بازار هدف است كه باعث افزايش سرعت و كاهش هزينه هاي اين چرخه مي شود. با حذف واسطه ها از سيستم توزيع و فروش محصولات، نقدينگي و حاشيه سود بيشتري ايجاد مي شود.

در زماني كه سيستم خريد و فروش الكترونيكي‌تر مي‌شود، كنترل و مديريت چرخه توزيع و سفارش‌ها با نرم‌افزارهاي مبتني بر وب قابل استفاده در لپ‌تاپ و تلفن‌ها آسان‌تر و راحت‌تر است.

اين امر امكان فروش و سيستم هاي توزيع بيشتر را فراهم مي كند و امكان توزيع محصولات در سراسر كشور با هزينه كمتر و جلوگيري از سوء استفاده را فراهم مي كند.

مزاياي استفاده از نرم افزار انتشار مويرگي

با آنچه گفته شد، اكنون مي دانيم كه كاربردها و مزاياي كلي استفاده از سيستم انتشار مويرگي در مقايسه با يك سيستم سنتي چيست. با اين حال، به خاطر داشته باشيد كه انتخاب يك نرم افزار مناسب و كارآمد نيز مهم است.

اما مزيت استفاده از پرفروش ترين نرم افزار پخش مويرگي چيست؟ System Partner Capillary Radio Software يكي از بهترين نرم افزارها در اين زمينه است كه امروزه بسياري از شركت ها از امكانات و مزاياي آن استفاده مي كنند. از مزاياي استفاده از چنين راه حلي مي توان به موارد زير اشاره كرد:

1. داشتن پول زياد

در دنياي الكترونيك، مرزها محو شده و امكان فروش محصولات به مشتريان خارجي وجود دارد. بنابراين نرم افزار چند ارزي يكي از بهترين راه ها براي بهبود فروش است. يكي از مزاياي اين نرم افزار امكان ثبت اسناد بر اساس ارزهاي مختلف مي باشد. بنابراين مي توانيد كارهايي مانند مديريت، نظارت و ثبت ميزان فروش محصولات با ارزهاي مختلف را انجام دهيد.

2. مديريت واحدهاي فروش عمده مويرگي.

همچنين اين نرم افزار از دو حالت اوليه و نيمه گرم كه يكي از زيرمجموعه هاي اصلي توزيع مويرگي است، به طور كامل پشتيباني مي كند.

3. نظارت بهينه بر عملكرد كليه كاركنان انبار و توزيع

يكي از مهمترين اصول توزيع، كنترل بهينه نيروي انساني است. با اين نرم افزار مي توان فرآيند فروش و توزيع يكپارچه اي ايجاد كرد كه ورود و خروج محصولات در انبارها و عملكرد كاركنان انبار و توزيع را بهتر ارزيابي و كنترل مي كند. لذا هرگونه اختلاس و مغايرت احتمالي در شمارش موجودي كالا در پايان روز گزارش و مشخص خواهد شد.

4. پشتيباني از عمليات شعب در سراسر كشور و مديريت متمركز احتمالي

با ايجاد و گسترش شعب فروش، امكانات بيشتري براي مديريت و نظارت نياز است. در چنين شرايطي لازم است كارايي و اطلاعات تمامي شعب به صورت مجزا داشته باشد و در عين حال بتوان اطلاعات فروش تمامي شعب را به صورت متمركز و فوري در اختيار داشت.

اين نرم افزار مي تواند اطلاعاتي را بر اساس مركز فروش، نيروي فروش، منطقه و مسير فروش، منطقه توزيع، اسناد و فاكتورهاي فروش در هر شعبه در اختيار شما قرار دهد و راهي براي مديريت متمركز تمامي اطلاعات در يك واحد ايجاد كند.

5. مشاركت در برنامه ريزي سفر و ايجاد مسيرهاي متفاوت و معنادار براي مشتريان

اين نرم افزار مزاياي هر دو طرف معامله را در نظر مي گيرد. فرصت برنامه ريزي براي بازديد مشتريان كه به كاهش هزينه هاي جمع آوري، نگهداري و تعويض محصولات كمك مي كند، توانايي اين نرم افزار در افزايش رضايت و وفاداري مشتريان در نظر گرفته شده است.

نرم افزار مويرگي تبليغاتي شريك سيستم به مشتريان امكان مي دهد در فرآيندهاي سازماني مانند سفارش و مشاهده وضعيت فاكتور شركت كنند. اين سيستم به مشتريان اين امكان را مي دهد كه نظرات خود را ثبت كرده و از طريق خدمات تلفني، روند پردازش سفارشات خود را تسريع بخشند. اين مي تواند رضايت بيشتري را براي مشتريان به همراه داشته باشد.

6. امكان طراحي و استفاده از تخفيف ها و جوايز مختلف براي افزايش رضايت و جذب مشتريان وفادار

تخفيف و پاداش بخش جذابي از فرآيند خريد و فروش براي مصرف كنندگان است. اين نكته مهم مورد غفلت برنامه قرار نمي گيرد و اجراي صحيح آن توسط اين نرم افزار پشتيباني مي شود.

ويژگي هاي يك نرم افزار انتقال مويرگي مشاركت سيستم

نرم افزار پخش مويرگي شركت System Partners را مي توان يكي از بهترين راه حل هاي نرم افزار پخش در ايران دانست كه امروزه توسط تعداد زيادي از شركت هاي پخش مورد استفاده قرار مي گيرد. از جمله ويژگي هاي كليدي اين نرم افزار براي كاربران آن مي توان به موارد زير اشاره كرد:

- مديريت كميسيون هاي فروش

- مديريت موجودي فيزيكي و قابل فروش

- تعريف برنامه اي از فعاليت ها مانند فروش، جمع آوري و توزيع

- پشتيباني از روش هاي فروش سرد (واقعي و غير قطعي) و گرم

- كارايي صنعت را بر اساس فروش انجام شده و در حال انجام ارزيابي مي كند

- مديريت مركزي و منعطف جمع آوري و كنترل چك هاي دريافتي از مشتريان

- امكان نظارت بر گزارش عملكرد روزانه كاركنان شامل حضور، توزيع، تحويل و جمع آوري

- نظارت كامل بر مديريت حساب مشتري و فرآيند فروش بر اساس وضعيت حساب مشتري

مطالعه مقاله كامل: https://rastaksoft.com/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.