همه چیز در مورد لپ تاپ های ایسوس

۴,۰۵۲ بازديد


سال هاست که زندگی پرمشغله مردم با تکنولوژی در هم آمیخته است. حتی می توان فناوری را جز جدایی ناپذیر زندگی امروزی دانست. اگر به سبک زندگی خود دقت کنیم، متوجه می شویم که همیشه در کار ما جایی برای فناوری وجود دارد. با توجه به وجود این گره نشکن، بشر همواره سعی کرده است تا بزرگترین فناوری های امروزی را به کوچک ترین شکل ها به فروش برساند. لپ‌تاپ‌ها یکی از آن فناوری‌های کوچکی هستند که امروزه تبدیل به عصای زیر بغل ما برای انجام کارها شده‌اند.

برندهای مختلفی وارد عرصه تولید نوت بوک شدند و هر کدام سعی در تسلط بر بازار داشتند. اما در این مدت لپ تاپ های ایسوس طرفداران زیادی پیدا کرده و جایگاهی در قلب مصرف کنندگان به دست آورده اند. اما ایسوس چگونه به این نقطه رسید؟ برای آشنایی با تمامی جنبه های لپ تاپ ایسوس با ما همراه باشید.

با برند ایسوس آشنا شوید

برند ایسوس یک برند تایوانی است که در سال 1989 در تایپه تاسیس شد. تونگ (TH. Tung) و سه همکارش این برند را تاسیس کردند. جالب ترین قسمت ماجرا این است که هر چهار بنیانگذار برند ایسوس قبل از تاسیس این شرکت در ایسر مهندس بودند.

آنها نام تجاری را با الهام از پگاسوس، یک اسب نر بالدار از اساطیر یونان انتخاب کردند. در حال حاضر این برند در زمینه تولید لپ تاپ، تلفن همراه، تبلت و قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر فعالیت دارد.

رویکرد این شرکت در تولید لپ تاپ های ایسوس

اگر برای خرید لپ تاپ به بازارهای کامپیوتر یا فروشگاه های اینترنتی مراجعه کرده باشید، حتما متوجه شده اید که به هر طرف که نگاه کنید، یکی از مدل های لپ تاپ ایسوس را می بینید. این به دلیل رویکرد جالب برند ایسوس به تولید لپ تاپ است. انواع لپ تاپ های ایسوس با دو روش بسیار خاص و ساده تولید می شوند:

قیمت تخفیف خورده

آیتم های مختلف

ایسوس ایسوس وظیفه خود را تولید انواع لپ تاپ می داند و قیمت های رقابتی و جذابی را به مشتریان خود ارائه می دهد. به این ترتیب مشتریان می توانند از بین بسیاری از مدل های لپ تاپ ایسوس، یک لپ تاپ خوب را با توجه به ترجیحات و بودجه خود انتخاب کنند. ایسوس با چنین روشی برای وادار کردن مشتریان به اقدام، بازار را تسخیر کرده و با نوآوری های هیجان انگیز خود به رقیبی برای سایر برندهای لپ تاپ تبدیل شده است.

آخرین مدل های لپ تاپ ایسوس از چه اجزایی تشکیل شده است؟

بررسی های لپ تاپ ایسوس این لپ تاپ را در نظر بینندگان زیبا و جذاب جلوه می دهد. زیرا ایسوس از با کیفیت ترین قطعات موجود در کامپیوترها استفاده می کند. مهمتر از همه، با نگاهی به آخرین فناوری لپ تاپ از این نوع، خواهید دید که ایسوس به شدت نگران سفارشی سازی و تمایز لپ تاپ است. اکثر لپ‌تاپ‌های ایسوس چهار هسته‌ای هستند، بنابراین با هر بودجه‌ای می‌توانید یک لپ‌تاپ سریع تهیه کنید.

برخی از جدیدترین مدل های لپ تاپ ایسوس شامل اجزای زیر است:

سیستم خنک کننده اتاق بخار: از لوله های مسطح حاوی مایع مخصوص تشکیل شده است. این سیستم گرمای خود را برای خنک کردن CPU جذب می کند و مایع داخل لوله به گاز تبدیل می شود.

پردازنده Skylake اینتل: این نسل بعدی پردازنده Intel Core است که در سال 2014 عرضه شد. این پردازنده 14 نانومتری قدرت محاسباتی و مصرف انرژی بالایی دارد.

فناوری نانو لبه: این فناوری صفحه نمایش را تا حد امکان نازک می کند. بنابراین می توان آن را در قاب های بسیار ظریف قرار داد. صفحه نمایش های ساخته شده با این فناوری معمولا دارای نوعی پوشش مات ضد تشعشع هستند.

صفحه لمسی (صفحه نمایش): یکی از ویژگی های جدید و هیجان انگیز لپ تاپ های ایسوس، تاچ پدها در واقع تاچ پدهای قدیمی لپ تاپ هستند که با یک LCD ترکیب می شوند تا یک صفحه نمایش تعاملی ثانویه ایجاد کنند. با استفاده از تاچ پد، می‌توانید برنامه‌های مخصوص آن پد لمسی را راه‌اندازی کنید یا ابزارهای مفیدی مانند ماشین‌حساب یا پخش‌کننده موسیقی را سفارشی کنید و از آن استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی های جالب صفحه نمایش این است که می تواند در حالت سازگار با دسکتاپ کار کند. در این حالت برنامه ها و دسکتاپ ها با توجه به پنل صفحه تغییر می کنند.

باتری 8 سلولی: در این باتری ها از لیتیوم یون با کیفیت بالا استفاده شده است. هر سلول در این باتری به طور هوشمند توسط یک تنظیم کننده ولتاژ داخلی کنترل می شود. بنابراین می توانید لپ تاپ ایسوس خود را با خیال راحت حمل کنید.

حافظه SSD: این حافظه قدرت بیشتری برای ذخیره و پردازش اطلاعات دارد و کمک می کند لپ تاپ شما سریعتر کار کند.

صفحه نمایش LED: این صفحه نمایش ها پنل هایی هستند که از LED به عنوان پیکسل استفاده می کنند. بنابراین می توانید به راحتی با هر لپ تاپ ایسوس زیر نور خورشید کار کنید.

Sonic Master Bands: سیستم صوتی Sonic Master یکی از پیشرفته ترین سیستم های صوتی موجود است. این سیستم با استفاده از سخت افزارهای به روز تجربه جذابی را برای مشتری ایجاد می کند. حفره بلندگوی بزرگتر و تقویت کننده های قوی تر از ویژگی های خاص این باندها است.

طراحی لپ تاپ ایسوس

شرکت ایسوس در ساخت  مانیتور ایسوس و لپ تاپ از طراحان خلاق و متفکر کمک می گیرد. تمامی مدل های لپ تاپ ایسوس بسیار کوچک طراحی شده اند. اما این تجمل به هیچ وجه قدرت آن را زیر سوال نمی برد. زیرا در طراحی لپ تاپ ایسوس، کیفیت یکی از دغدغه های اصلی است. یکی از ویژگی های ظاهری لپ تاپ های ایسوس ظرافت و سبکی است. طراحی این محصول به قدری حرفه ای است که برند ایسوس جوایزی را برای طراحی سری ROG و ZenBook کسب کرده است.

نوآوری در طراحی لپ تاپ

برند ایسوس  ای بای همواره سعی در ایجاد تحول خلاقانه در تمامی محصولات خود دارد. از شکل ظاهری تا نحوه کارکرد آن، همیشه می توانید یک نوآوری هیجان انگیز را در لپ تاپ ایسوس ببینید. یکی از نوآوری های جالب ایسوس کاهش وزن لپ تاپ ها و تولید دستگاهی سبک است. سری لپ تاپ های گیمینگ ایسوس در مقایسه با برندهای دیگر بسیار سبک هستند. تولید صفحه نمایش پد یکی دیگر از کارهای خلاقانه ایسوس بود که طرفدارانش را به وجد آورد.

ایسوس می داند که چگونه جهان را تحت تاثیر قرار دهد. تمامی مدل های موبایل ایسوس ترکیبی از قدرت و عملکرد استثنایی هستند. بدون کوچکترین تردیدی می توان گفت که ایسوس محصولات خوبی برای کار، سرگرمی، سرگرمی و یادگیری تولید می کند.

نکات خرید پاور بانک لپتاپ، بسیار حیاتی و مهم هستند که لازم است آن ها را در نظر بگیرید. اولین نکته مهم، توان پاور بانک است. لپ تاپ‌ها نیاز به توان بالایی دارند، بنابراین اطمینان حاصل کنید که پاور بانک انتخابی توان کافی برای شارژ لپ تاپ شما را دارد. همچنین، ورودی و خروجی پاور بانک باید با لپ تاپ شما سازگار باشد تا به‌طور صحیح عمل کند. برای مثال، اگر لپ تاپ شما از پورت USB-C برای شارژ استفاده می‌کند، پاور بانک خریداری شده باید این پورت را داشته باشد.

 

نکته دیگری که باید در نظر گرفته شود، ابعاد و وزن پاور بانک است. انتخاب یک پاور بانک کوچک و سبک اما با توان کافی برای شارژ لپ تاپ می‌تواند بسیار مفید باشد، به‌ویژه اگر از لپ تاپ برای مسافرت یا استفاده در مکان‌هایی که دسترسی به پریز برق محدود است، استفاده می‌کنید. همچنین، در نظر داشته باشید که باتری لپ تاپ شما چقدر ظرفیت دارد و زمان مورد نیاز برای شارژ آن را بررسی کنید تا بتوانید پاور بانک مناسبی را انتخاب کنید که به طور کافی برای نیازهای شما کافی باشد. با توجه به این نکات، انتخاب پاور بانک مناسب برای لپ تاپ شما می‌تواند به شما کمک کند تا همیشه به شارژ بودن لپ تاپ خود اطمینان داشته باشید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.