اهمیت طراحی سایت شرکتی

۵,۰۲۴ بازديد


طراحی سایت شرکت برای شرکت های مرتبط با کسب و کار با هدف بهبود ارتباطات اینترنتی و ارتباطات شرکت انجام می شود. با دانستن ویژگی های یک طراحی سایت حرفه ای و با توجه به نیاز شرکت می توان وب سایتی با کاربری آسان و جذابیت بصری برای کاربران و مخاطبان شرکت طراحی کرد. مشاوره و طراحی سایت توسط شرکت های معتبر طراحی سایت، جدای از طراحی یک وب سایت واکنش گرا از نظر دیجیتال مارکتینگ، مطابق با سلیقه مشتری، مواردی است که شامل اقدامات مهمی در زمینه UI/UX می شود. در طراحی سایت به مشتری توصیه می شود و با در نظر گرفتن خواسته های مشتری، آن را به بهترین شکل ممکن طراحی و اجرا می کند.

مزایای طراحی سایت شرکتی

با گسترش استفاده از رسانه های اجتماعی، بسیاری از مشاغل از طراحی وب سایت خود غفلت می کنند. هنگامی که شرکت ها از طراحی وب سایت غفلت می کنند، بسیاری از فرصت ها از دست می روند. بسیاری از کارها را می توان از طریق وب سایت انجام داد. از جمله اجرای استراتژی های بازاریابی که به رشد کسب و کار کمک می کند.

مزیت اول - داده های جمعیتی

داشتن آگاهی خوب از اینکه مشتریان شما چه کسانی هستند و چه نیازهایی دارند، یکی از جنبه های مهم بازاریابی کسب و کار است. داشتن یک وب سایت شرکتی همراه با ابزارهای رایگان مانند Google Analytics می تواند به تعیین موقعیت بازاریابی کسب و کار شما کمک کند. ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس می توانند اطلاعات زیادی را در اختیار شما بگذارند (مانند صفحاتی که بیشترین بازدید را دارند یا اینکه چگونه وب سایت شما پیدا شده و ارسال می شود). این نوع داده های بازاریابی برای رشد کسب و کار شما مفید است.

ویژگی دوم - رویکرد مشتری مداری

داشتن یک وب سایت به شما این امکان را می دهد که مشتریان بیشتری را جذب کنید. از آنجایی که وب سایت شما 24 ساعت شبانه روز در دسترس است، می توانید مشتریان را حتی در ساعات فرد جذب کنید. همچنین می توانید وب سایت خود را مطابق با مشتریانی که در مورد آنها اطلاعات دارید تنظیم کنید.

مزیت سوم - اعتبار

یک وب سایت خوب و حرفه ای به کسب و کار شما اعتبار می بخشد. محتوای خوب نوشته شده مشتریان را جذب می کند و آنها را تشویق می کند که از وب سایت شما بازدید کنند و درباره کسب و کار شما اطلاعات بیشتری کسب کنند. اکثر مردم خدمات و محصولات را به صورت آنلاین جستجو می کنند. اگر وب سایت شرکتی ندارید و حضور آنلاین خود را جدی نمی گیرید، کسب و کار خود را به رقبای خود هدیه می دهید.

مزیت چهارم سهولت کار با مشتری است

بسیاری از مردم وب سایت را مکانی برای قرار دادن اطلاعات می دانند، اما ماهیت یک وب سایت خوب طراحی شده و نگهداری شده بسیار گسترده تر از آن است. وب سایت به شما فرصت لازم را می دهد تا از طریق شبکه های اجتماعی و وبلاگ ها با مشتریان خود بیشتر آشنا شوید و اطلاعات بیشتری در مورد مشتریان خود ارائه دهید. داشتن یک وب سایت ارتباط افراد را با شما آسان تر می کند و شانس باقی ماندن مشتریان را افزایش می دهد. همچنین می توانید محتوای وب سایت خود را با توجه به نیاز خود طراحی کنید. این باعث می‌شود بازدیدکنندگان بیشتری به وب‌سایت شما در رسانه‌های اجتماعی جذب شوند، زیرا احتمال بیشتری دارد که اطلاعات مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارند.

مزیت پنجم - دسترسی 24/7 به مشتریان شما

تقریباً همه چیز به صورت آنلاین 24 ساعته در دسترس است. مشتریان می توانند در هر زمان و هر مکان از وب سایت شما خرید کنند یا با کسب و کار شما تعامل داشته باشند. مشتریان شما ممکن است به خدمات یا محصول خاصی نیاز داشته باشند اما در ساعات عادی روز نتوانند آن را پیدا کنند. اگر وب سایت دارید در تمام ساعات شبانه روز در دسترس مشتریان خود خواهید بود.

مزیت ششم بهبود بازاریابی و افزایش فروش است

طراحی وب سایت شرکتی فرصت های زیادی را برای بازاریابی و تبلیغات باز می کند. طراحی وب سایت به تقویت حضور آنلاین شما کمک می کند و با صرف حداقل هزینه، شما را در اینترنت قابل مشاهده می کند. در نتیجه تعداد مشتریان بالقوه کسب و کار شما افزایش می یابد. حضور آنلاین به افراد امکان می دهد کالاها و خدمات خود را در هر زمان و مکان بفروشند که این امر امکان جذب مشتریان جدید را افزایش می دهد و تاثیر زیادی در فروش شما دارد.

فرصت هفتم - بازار هدف بزرگ

هنگامی که یک کسب و کار محصولات یا خدمات ارائه می دهد؛ داشتن یک وب سایت تضمین می کند که دسترسی به آن محصولات یا خدمات محدود به زمان یا مکان نیست. داشتن یک وب سایت بستری عالی برای فروش محصولات و خدمات فراهم می کند و بازار هدف گسترده ای را فراهم می کند.

دلایل اهمیت طراحی سایت شرکتی برای کسب و کار

با طراحی وب سایت شرکتی برای فروشگاه، اداره یا سازمان خود می توانید بدون محدودیت زمانی و مکانی کار کنید و در مدت زمان کوتاهی مشتریان خود را افزایش دهید. طراحی سایت و فعالیت در دنیای مجازی مزایای بسیاری را برای شما به ارمغان می آورد که برخی از آنها را می دانیم.

اگر یک وب سایت مناسب برای کسب و کار خود طراحی کنید، می توانید از مزایای زیر بهره مند شوید:

فعالیت 24/7

اگر در کار غرق شوید، باز هم نمی توانید بیش از 12 ساعت در روز کار کنید. این مشکل از کیفیت کار شما می کاهد و در کمترین زمان شما را خسته و فرسوده می کند. با طراحی وب شرکتی می توانید 24 ساعت شبانه روز بدون خستگی کار کنید. مشتریان می توانند در هر زمان وارد سایت شما شوند، خدمات و محصولات شما را مطالعه کنند و سفارش های مورد نیاز خود را ثبت کنند.

فعالیت های بدون محدودیت جغرافیایی

خیلی وقت پیش، هر کسب و کاری فقط به یک شهر یا موقعیت جغرافیایی خاص محدود می شد. اگر یک برند و صاحب کسب و کار بخواهد تجارت خود را توسعه دهد، باید از شهری به شهر دیگر یا از کشوری به کشور دیگر برود و قراردادهای مختلفی امضا کند. همچنین نظارت بر فعالیت های این برند در شهرهای دیگر دشوار بود. طراحی سایت شرکت به شما امکان می دهد بدون محدودیت جغرافیایی کار کنید. شما می توانید خدمات و محصولات خود را به مردم در سراسر جهان و کشور ارائه دهید و در سطح بین المللی فعالیت کنید.

نیروی کار را کاهش دهید

اگر سایتی را برای کسب و کار خود طراحی کنید، ابزارها و امکانات وب سایت بسیاری از کارها را به صورت خودکار برای شما انجام می دهند. در نتیجه با طراحی وب سایت شرکتی می توانید نیروی مورد نیاز خود را کاهش دهید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

معرفی جامع محصولات و خدمات

داشتن یک وب سایت به شما این امکان را می دهد که به طور کامل و آسان محصولات و خدمات خود را ارائه دهید. برخلاف یک شرکت حضوری، ویژگی های هر محصول یا خدمات باید به طور جداگانه برای هر مشتری توضیح داده شود. این مشکل شما را خسته می کند و بسیاری از ویژگی های مطلوب را فراموش می کند. با ایجاد یک وب سایت شرکتی، می توانید ویژگی ها و مشخصات محصولات و خدمات خود را تنها یک بار، به طور کامل و کامل در اختیار مردم قرار دهید.

رشد مشتری و سوددهی کوتاه مدت

حذف محدودیت زمانی و فعالیت های مکانی باعث می شود مشتریان در مدت زمان کوتاهی چند برابر شوند. در مدت زمان کوتاهی از تغییر تعداد مشتریان شگفت زده خواهید شد. افزایش تعداد مشتریان، افزایش فروش و سود در مدت زمان کوتاه، کارایی را برای شما به ارمغان می آورد.

افزایش اعتبار

امروزه طراحی و راه اندازی وب سایت شرکتی در دنیای اینترنت می تواند اعتبار شرکت و برند شما را افزایش دهد. درست همانطور که سال ها پیش یک شرکت و سازمان باید مکان فیزیکی داشته باشد، امروزه وب سایت های معتبر برای هر برند و سازمانی ضروری است.

از طرف دیگر، می توانید با ایجاد یک وب سایت تجاری، تعامل با مشتریان خود را بهبود ببخشید. با یک فعالیت دنیای مجازی می توانید پشتیبانی آنلاین داشته باشید، خدمات پس از فروش و مشاوره ارائه دهید و به سوالات مشتریان خود پاسخ دهید. این موضوع باعث جلب اعتماد مردم می شود و به شما اعتبار بیشتری می دهد.

بهبود و تسهیل بازاریابی و تبلیغات

طراحی وب سایت سازمان شما نیز می تواند بر تبلیغات و بازاریابی شما تأثیر بگذارد. در حال حاضر تبلیغات در دنیای مجازی یکی از پرتعدادترین و البته ارزان ترین انواع تبلیغات است. از یک طرف می توانید تبلیغات خود را به تعداد زیادی از افراد نشان دهید و از طرف دیگر می توانید در هزینه های بازاریابی خود صرفه جویی کنید. اگر وب سایت شما اصول سئوی منظم و موثری دارد، می توانید در صدر نتایج جستجو قرار بگیرید و برند و کسب و کار خود را به رایگان تبلیغ کنید.

شما چندین جریان درآمد دارید

توسعه وب سایت شرکتی می تواند درآمدهای متعددی را به روش های مختلف ایجاد کند. برای مثال می توانید موسسات، برندها و سایت های مشابه را در وب سایت خود تبلیغ کنید و بابت آنها پول دریافت کنید.

تحلیل داده ها

سال‌ها پیش برای تجزیه و تحلیل میزان سود یا فروش، شناسایی قطعات پرطرفدار یا زیان‌آور، یافتن مشتریان بالقوه و سایر اطلاعات، جمع‌آوری داده‌های زیادی و تجزیه و تحلیل آن‌ها به همراه متخصصان این حوزه ضروری بود. طراحی سایت این شرکت به شما این امکان را می دهد که از ابزارهای مختلفی مانند گوگل آنالیتیکس استفاده کنید و به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید. این ابزارها داده ها را به روشی منحصر به فرد تجزیه و تحلیل می کنند و نقاط قوت و ضعف کسب و کار شما را آشکار می کنند.

مراحل طراحی سایت شرکتی

داشتن یک وب سایت برای کارآفرینان، مشاغل کوچک، مشاغل خانگی و هر کسی که محصولات یا خدمات را می فروشد ضروری است. صرف نظر از استراتژی بازاریابی شما، داشتن یک وب سایت به مشتریان شما کمک می کند تا شما را از طریق جستجوهای گوگل پیدا کنند و درباره شما و کسب و کارتان اطلاعات بیشتری کسب کنند. بنابراین طراحی وب سایت این شرکت کلید ایجاد و ایجاد مشتریان جدید است. اگر خدمات یا محصولاتی را مستقیماً آنلاین می فروشید، هدف از داشتن یک وب سایت واضح است، اما اگر چیزی را مستقیماً آنلاین نمی فروشید، داشتن یک وب سایت رشد کسب و کار شما است. مهمتر از همه، وب سایت شما باید تجربیات و سایر تجربیات خود را در مورد تجارت شما در اختیار کاربران قرار دهد، زیرا این به شما اعتبار می دهد و مشتریان را در تصمیم خرید خود مطمئن تر می کند.

هدف از ایجاد یک وب سایت شرکتی برای کسب و کار کوچک شما می تواند بسیار ساده باشد. شما حتی می توانید این کار را خودتان انجام دهید. اما اگر می خواهید هزینه های خود را کاهش دهید، می توانید از یک توسعه دهنده وب برای انجام این کار کمک بگیرید.

مرحله 1 - یک هدف برای وب سایت خود تعیین کنید.

اولین قدم این است که تصمیم بگیرید وب سایت شما برای انجام چه کاری طراحی شده است. می تواند ثابت باشد و فقط اطلاعاتی در مورد خدمات و قابلیت های شما به مشتریان شما ارائه دهد. اگر می خواهند آنلاین نگاه کنند. هدف از ایجاد یک وب سایت ممکن است ارائه اطلاعات و مقالات مفید و به روز به مشتریان و مشتریان بالقوه شما باشد. همچنین می توانید برای سرگرم کردن و جذب مشتریان خود به عنوان بخشی از کسب و کار کلی خود، وبلاگ را انتخاب کنید. بله، شما می توانید یک وب سایت برای فروش خدمات و محصولات خود به صورت آنلاین ایجاد کنید. دانستن هدف از طراحی وب گام مهمی است زیرا شما را در چگونگی دستیابی به آن راهنمایی می کند. حتی اگر به صورت آنلاین نمی فروشید، ایده خوبی است که یک وبلاگ داشته باشید و از وب سایت خود استفاده کنید. داشتن وبلاگ راهی عالی برای درآمدزایی و جذب بازدیدکنندگانی است که ممکن است خدمات یا محصولات شما را نیز بیابند.

مرحله 2: سیستم مدیریت محتوای وب سایت (CMS) خود را انتخاب کنید.

بسته به کاری که می خواهید با وب سایت خود انجام دهید، انتخاب های زیادی در زمینه نرم افزار دارید. اکثر آنها رایگان و متن باز هستند یا قیمت کمی برای افزونه های مختلف دارند.

I-DNN The In (Dot Not Nuke)

DNN یک سیستم مدیریت محتوای باز، قابل توسعه، ایمن و مقیاس پذیر است. DNN با استفاده از سی شارپ و زبان برنامه نویسی Asp.net و پایگاه داده مایکروسافت Sql Server پیاده سازی شده و به صورت رایگان در دسترس عموم است. مهمترین ویژگی این سیستم مدیریت محتوا امنیت بالای آن است. به همین دلیل بسیاری از شرکت های دولتی، شرکت ها، ارگان ها، بانک ها، شهرداری ها و غیره. از DNN برای توسعه وب سایت های خود استفاده کنید. سرعت راه اندازی سایت در DNN بسیار سریع است و سیستم در کمترین زمان راه اندازی می شود. از دیگر جذابیت های DNN می توان به ماژول های مورد استفاده برای کدنویسی در محیط DNN اشاره کرد. معمولاً شرکت های توسعه وب کمتر از سیستم مدیریت محتوای DNN استفاده می کنند زیرا توانایی مالی لازم برای خرید ماژول های گران قیمت آن را ندارند. به همین دلیل به دنبال سیستم های مدیریت محتوای ارزان تر و با کیفیت پایین تر هستند. طراحی وب سایت با DNN یک وب سایت قدرتمند و امن را تضمین می کند.

جمله

جوملا یک نرم افزار مدیریت محتوای رایگان است که به شما انعطاف پذیری زیادی می دهد. با این حال، مانند همه نرم افزارهای مشابه، وب سایت شما از نظر ساختار محدود خواهد بود. در حالی که برای یک توسعه‌دهنده وب حرفه‌ای، این محدودیتی است که ممکن است دوست نداشته باشند، قالب‌های زیادی برای جوملا در دسترس هستند که بر ظاهر و عملکرد بصری آن‌ها تأثیر می‌گذارند، و احتمالاً می‌توانید یکی را انتخاب کنید. یکی را پیدا کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.

علاوه بر قالب ها، جوملا دارای هزاران افزونه است که می توان آنها را بدون برنامه نویسی و با کمی تلاش به وب سایت شما اضافه کرد. در حالی که بسیاری از آنها رایگان هستند، قیمت برخی از آنها بین 20 تا 200 دلار است. در برخی موارد، نسخه رایگان ویژگی های نسخه پولی را ندارد، بنابراین مطمئن شوید که ویژگی های موجود را به دقت بررسی کنید. اگر می‌خواهید افزونه‌ها را مرور کنید، از فهرست پلاگین‌های جوملا دیدن کنید.

به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا، ایده جوملا این است که از نیاز به کدنویسی یک وب سایت از ابتدا جلوگیری کند. جوملا همگام شدن با تغییرات و به روز رسانی ها را بسیار آسان می کند و در برخی موارد می توانید با کمک کمی از یک توسعه دهنده وب این کار را انجام دهید. در حالی که نصب جوملا نسبتاً آسان است، می تواند زمان زیادی را صرف کند، به خصوص اگر اولین بار باشد. پیدا کردن یک توسعه دهنده وب جوملا با تجربه به شما در این امر کمک می کند.

وردپرس

وردپرس نیز مانند جوملا یک سیستم مدیریت محتوا با کاربری آسان است. همچنین از قالب ها برای ارائه افزونه ها و افزونه های مختلف استفاده می کند. تفاوت اصلی بین وردپرس این است که در درجه اول برای وبلاگ نویسی طراحی شده است. شما می توانید از آن مانند جوملا در یک صفحه وب معمولی استفاده کنید، اما می توانید صفحه اصلی یا صفحه خاصی را که انتخاب می کنید به عنوان یک وبلاگ با استفاده آسان با تمام ویژگی های معمول تنظیم کنید.

همچنین می توانید افزونه های زیادی را برای وردپرس اضافه کنید که می توان آنها را مانند جوملا اضافه کرد. این شامل تجارت الکترونیک، رسانه های اجتماعی، گالری عکس، عضویت، پادکست، ویدئو، مجلات و موارد دیگر می شود. می‌توانید بسیاری از افزونه‌های وردپرس را در فهرست افزونه‌های خود مرور کنید یا عملکرد مورد نظر خود را در گوگل جستجو کنید. همانند جوملا، می توانید یک توسعه دهنده وب استخدام کنید تا تنظیمات اولیه را برای شما مدیریت کند.



مطالعه بیشتر: https://diyarmirza.ir/1402/04/بهترین-شرکت-طراحی-سایت-تهران/ 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.