روش افزایش ممبر کانال روبیکا

۱۲,۸۶۶ بازديد

 

آیا به تازگی کانال روبیکا خودتان را ایجاد کرده یا می خواهید فعالیت  کانال خود را گسترش دهید؟ آیا می خواهید مشترکان کانال خود را افزایش دهید؟ به دنبال ممبر با کیفیت هستید؟ این مطلب را دنبال کنید تا درباره افزایش ممبر روبیکا و افزایش فالوور روبیکا اطلاعات بیشتری به دست بیاورید.

اهمیت شبکه های اجتماعی در چیست

در حال حاضر شبکه های اجتماعی به ابزاری جدانشدنی در زندگی بیشتر افراد تبدیل شده است، به طوری که میلیاردها نفر در سراسر جهان عضو این شبکه ها هستند و از این شبکه ها برای ارسال پیام ها، تماس های صوتی و تصویری،  و نیز خرید و فروش کالا و خدمات و ... استفاده می شود.
گستردگی و تنوع کاربران، شبکه های اجتماعی را به ابزاری مناسب و رایگان برای معرفی و توسعه کسب و کار تبدیل کرده است.

اهمیت شبکه های اجتماعی در ایران

در ایران کاربران شبکه های اجتماعی در سال های اخیر افزایش زیادی داشته اند. ایتا، روبیکا، بله، تلگرام، اینستاگرام، واتساپ، سروش و آی گپ از محبوب ترین و پر کاربردترین شبکه های اجتماعی در ایران هستند.
پس از تحریم تلگرام و اینستاگرام در ایران، روبیکا به دلیل ارائه خدماتی مشابه و نزدیک به تلگرام و اینستاگرام توانست کاربران آنها را جذب کند.
روبیکا علاوه بر پیام رسان بودن مانند تلگرام، توانست برای کاربران خود صفحاتی با امکان پیام رسانی، ارتباط صوتی و تصویری و کانال ها و گروه هایی مانند اینستاگرام ایجاد کند.
تاکنون میلیون ها کاربر به روبیکا علاقه مند شده اند و هزاران کانال و صفحه در این بستر از اطلاع رسانی، آموزشی و سرگرمی گرفته تا کانال های خرید ایجاد شده است و البته بالابردن ممبر فکر اصلی مدیران این کانال ها است.
راه اندازی کانال و صفحه در روبیکا بسیار آسان است. کافی است اپلیکیشن روبیکا را از بازار و یا سایر مارکت ها دانلود کنید و پس از ثبت نام با شماره همراه خود، عضو این پیام رسان شوید. با ضربه زدن بر روی آیکون پایین و انتخاب آیتم کانال جدید، می توانید به راحتی یک کانال ایجاد کرده و شروع به ارسال مطلب کنید.
برای ایجاد یک صفحه در روبیکا، به قسمت ایجاد صفحه شخصی بروید و شروع به ارسال پست های مورد نظر خود کنید.

چرا بالا بردن اعضای روبیکا مهم است؟

همانطور که می دانید گردانندگان کانال ها برای افزایش تعداد اعضای روبیکا با همدیگر رقابت می کنند و هر چه تعداد اعضای کانال بیشتر باشد، کانال مورد نظر معتبرتر و محبوب تر است و اعتماد مخاطب را راحت تر جلب می کند. علاوه بر این، هر کدام از این اعضا می توانند مشتری آن کانال شوند و درآمد کانال را افزایش دهند.
روش های مختلفی برای افزایش ممبر روبیکا و افزایش فالوور روبیکا وجود دارد که به اختصار به معرفی روش افزایش ممبر کانال روبیکا می پردازیم، اما بهتر است اشاره کنیم که ممبر روبیکا و فالوور روبیکا همان عضو روبیکا هستند که اصطلاح اولی برای کانال و دومی برای پیج به کار برده می شود.
ممبر فیک غیر فعال بوده و بازدیدی ندارد. ممبر واقعی غیرفعال که بازدید ندارد و نیز ممبر فعال و واقعی روبیکا. علاوه بر این، برخی از روش های جذب ممبر روبیکا مانند ممبر غیر فعال و فیک فقط ارزش آماری دارند و تنها برای افزایش تعداد آنها استفاده می شود.
اما اگر می خواهید ممبر واقعی را افزایش دهید، می توانید ممبرهای واقعی و فعال را از طریق تبلیغات جذب کنید.

اعضای فعال روبیکا را چگونه جذب کنید

تبلیغات پاپ آپ روبیکا یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین روش های تبلیغاتی است. با این روش می توان در مدت کوتاهی اعضای کانال را افزایش داد. به این ترتیب تبلیغات شما به کاربران نمایش داده می شود و کاربران به صلاحدید خود عضو کانال شما می شوند و از آنجایی که این ممبرها واقعی هستند و امکان تعامل و خرید با آنها وجود دارد، بیشترین کاربرد را برای کانال های روبیکا دارند.
اکنون، ممکن است بپرسید که چرا افزودن اعضای روبیکا اینقدر مهم است. همانطور که قبلا گفتیم راه اندازی و انتشار کانال و صفحه بسیار آسان است، اما افزایش تعداد اعضای یک کانال یا صفحه دشوار است. بهترین راه این است که به طور مداوم پست های جذاب را به صورت منظم ارسال کنید. در این صورت، مخاطبان شما می‌دانند که وقتی به کانال مراجعه می‌کنند، محتوای مناسب را پیدا می‌کنند و اگر پستی را دوست داشته باشند، آن را با دوستان خود به اشتراک خواهند گذاشت.
علاوه بر این، ارتباط با دیگران و معرفی کانال یا صفحه خود به دیگران می تواند باعث افزایش اعضا و بازدیدکنندگان شود، اما روند افزایش اعضای یک کانال یا صفحه از این طریق بسیار طولانی خواهد بود. بنابراین همه به دنبال راه های سریع می گردند. از آنجایی که ممبر فیک و غیرفعال عملا هیچ ویژگی دیگری جز افزایش آمار شما ندارند، بهتر است در کنار گذاشتن پست‌های جذاب و منظم برای رشد کردن کانال روبیکا، از تبلیغات، به عنوان سریع‌ترین راه برای جذب ممبر واقعی استفاده کنید.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.