8 تنظیمات کوچک که تاثیر بزرگ روی شما فرودگاه بین المللی دبی ممکن است بگذارد

۸,۳۹۴ بازديد

 

این هتل دارای دو ساختمان اصلی می باشد که بنام های برج شرقی و برج غربی معروف هستند و این دو برج توسط سوئیت رویال پل به هم متصل می شوند. دانشمندان واقعی به مدت دو هفته به آمازون فرستاده شدند تا نقشه دیجیتالی DNA حدود ۲۴۰۰ گونه را تهیه کنند. رانندگی تا آنجا حدود ۳۰ تا ۴۵ دقیقه طول میکشد. علاوه بر این، بسیار مهم است که قوانین آنجا را رعایت کنید و همیشه جای کمپینگ خود را تمیز کنید. علاوه بر این ها فعالیت های دیگری هم مانند چتربازی، مجلس عروسی، پرش از هلیکوپتر و … با این حال سکه گالری های هنری دبی روی دیگری هم دارد و بازدید از این گالری ها کاملاً رایگان است. پرندهنگران ممکن است در این پارک بتوانند گونه نادر جغد حق رنگ پریده، چکاوکهای اورفین و گنجشکهای گلو زرد را در حال پرواز ببینند. به همین دلیل اگر از آن دسته گردشگرانی هستید که به تاریخ و فرهنگ مردمان دبی اهمیت میدهید و دنبال تفریحات رایگان دبی میگردید، بازدید از روستای هریتیج را پیشنهاد میکنیم. اگر عاشق شرکت در فعالیتهای خارج از منزل در دبی هستید این واحه مصنوعی گزینهای عالی برای شما است. این شرایط باعث شده تا گردشگرانی که به دنبال تفریحات رایگان دبی میگردند، شرکت در بهترین جشنواره های دبی را به فهرست دبیگردی خود اضافه کنند. فستیوال موسیقی جاز، فستیوال عروس دبی، جشنواره غذا و فستیوال بین المللی فیلم، جشنوارههایی است که شرکت در آنها به خاطرهای خوش در ذهن شما تبدیل خواهد شد. در آخرین خروجی القدرا، رستورانها و کامیونهای حمل غذا وجود دارد که میتوانید یک غذای لذیذ را در آنها میل کنید. در این پارک دو رودخانه مصنوعی وجود دارد که یکی از آنها به نام رودخانه آرام (LAZY RIVER) و دیگری به نام رودخانه خروشان (THE CURRENT) می باشند.

قرار است دو خط، سه دوربرگردان و یک نوار میانی بین دوجاده وجود داشته باشد تا حرکت آسان بازدید کنندگان را تضمین کند. از لذتبخشترین گفتنیهای ساحل جمیرا که از بهترین سواحل دبی میباشد این بوده، که در کنار ساحل، غرفههای متعددی از موادغذایی و نوشیدنیها وجود دارد و مردم میتوانند به راحتی به این غرفهها مراجعه کرده، و مایحتاج مورد نیاز خود را خریداری نمایند. مرکز تجارت جهانی معروف دبی ۵ دقیقه با ماشین و ساحل لامر ۱۰ دقیقه با ماشین تا هتل فاصله دارند. برای درک بهتر طولانی بودن این کابل، خوب است بدانید که به عنوان مثال فاصله قاهره تا دبی هم حدود 2400 کیلومتر است. در مرکز خرید سیتی سنتر دیره حدود ۳۵۰ فروشگاه از برندهای لوکس و مشهور در جهان وجود دارند که محصولات متنوعی به مشتریان ارائه میکنند. نگهبانی و بخش اطلاعات نیز در ساختمان وجود دارد. دبی مارینا در منطقهای با همین نام قرار دارد که یکی از بزرگترین مناطق تفریحی دبی به حساب میآید. اتوبان شیخ زاید، یکی از شاهراههای اصلی دبی به حساب میآید. نخل جمیرا، یکی از باشکوهترین پروژههای ساختمانی جهان به حساب میآید. خیابان ال سیف به داشتن رستورانهای درجهیک هم معروف است. با این حساب اگر به دنبال تفریحات رایگان دبی میگردید، گشتوگذار در خیابان ال سیف را به برنامه سفر خود اضافه کنید. به همین دلیل اگر میخواهید خودتان را مهمان گردشگری جانانه و خوشقیمتی در دبی کنید، خیابان ال سیف را به یاد داشته باشید. در این فروشگاه نمی توانید به دنبال محصولات برند باشید.

جهت استفاده از پارک آبی، میتوانید بلیط آکواریوم رو به صورت Combo خریداری نمایید . برای افرادی که قدشان بلندتر از 1.10 متر است حدود 336 درهم محاسبه میشود و اگر بلیط پارک آبی وایلد وادی را بصورت آنلاین رزرو کنید، هزینه270 درهم خواهد بود.بلیط برای افرادی با قد پایینتر از 1.10 متر حدود 284 درهم و در صورت خرید آنلاین 220 درهم است. در گلوبال ویلیج پارکینگ رایگان وجود دارد یا میتوانید برای استفاده از پارکینگ VIP با قیمت 200 درهم هزینه کنید. در هر یک از این شیارها کابلهای سنگینی وجود دارند که مخزن ۱۵۰۰ کیلوگرمی را حمل میکنند که این جابجایی به صورت افقی و عمودی است. علاوه بر اینکه ورود به دهکده مستلزم خرید بلیط است، برای هر یک از بازیهای آن نیز باید مبلغ جداگانهای بپردازید. این مرکز خرید دارای بیش از ۲۰۰۰ فروشگاه و برند مختلف است و علاوه بر فروشگاههای لوکس، مغازههایی با قیمتهای بسیار مناسب نیز در این مجموعه وجود دارد. از ماشین های لوکس نظیر بی ام دبلیو، رولز رویس گرفته تا ماشین هایی با قیمت های مقرون به صرفه در این مجموعخ وجود دارند که آماده ارائه خدمات به مسافران به محض ورود به دبی می باشند. در بین تمامی این مسجدها، مسجد جامع دبی، مسجد الفاروق عمر ابن خطاب، مسجد خلیفه التاجر و مسجد ایرانی، گل سرسبد مساجد دبی به حساب میآیند.

می شوند. از فروشگاه هایی که در بازار ابن بطوطه وجود دارند می توان به House of Leather، H&M، Cath Kidston و … علی رغم محدودیتهای خاص باربیکیو و کمپینگ، کارهای بیشتری برای انجام دادن در القدره وجود دارد. حدودا ۶ سال قبل به منظور ایجاد سرسبزی و همچنین تغییر دادن آب و هوای قسمتی از کویر دبی از سوی مسئول های این شهر و کشور اقدام مهمی صورت گرفت که یا صرف هزینه های بسیار همراه بود. پس از یک روز کامل گشت و گذار ، تماشای فواره ها و گوش دادن به موسیقی که شامل قطعاتی از معروف ترین آهنگ های سرتاسر جهان است بسیار لذت بخش خواهد بود. این مکان از سال ۲۰۱۵ به دلیل دنج و آرام بودن و حال و هوای کویری اصیل خود، محبوبیت پیدا کرده است. با این حال انصافاً باید اعتراف کرد کویرهای دبی نیز تماشایی هستند. دریاچه عشق در وسط یکی از کویرهای بزرگ دبی قرار دارد. تفریحات رایگان دبی در کنار اینکه گردشگران را حسابی سرگرم میکند، آینهای تمامنما از فرهنگ و تاریخ مردمان این منطقه پیش روی علاقهمندان قرار میدهد. در مدخل این موزه، نقشهی قدیمی امارات در معرض دید عموم قرار دارد که تاریخ این سرزمین را از زمان شکلگیری آن تا بعد از کشف نفت به نمایش میگذارد. با این حال دبی مدرن امروزی، تاریخچهای سنتی و قدیمی دارد. در حال حاظر نیز فستیوال خرید دبی ۲۰۲۱ پیش روی شماست. القدره مکانی مناسب برای رفع تمام نیازهای شماست. کافی است که عبارت دریاچه القدره دبی را در نقشه گوگل تایپ کنید و به راحتی موقعیت مکانی آن را به شما نشان میدهد. برای رفتن به این مکان، بسته به اینکه از کدام سمت رانندگی کنید، جاده القدرا از طریق جاده امارات (E611) یا جاده العین دبی (E66) به راحتی قابل دسترسی است.

اگر بازدید شما فقط محدود به ورودی و منطقه دوچرخه سواری باشد، خودروهای سدان به راحتی میتوانند از آنجا عبور کنند. خودروهای پلیس در شهر دبی دارای سرعت بالایی می باشند. این مرکز نیز مانند مرکز ونیز دارای مسیر آبی است! همچنین در بخشی از این آکواریوم امکان شنا در کنار حیوانات مختلف نیز وجود دارد. در این بازار 371 فروشگاه وجود دارند و مساحت آن 123 هزار متر مربع است. همچنین یک استخر توپ بزرگ با 80 هزار توپ در اختیار کودکان شما قرار می گیرد که می توانند در آن به شادی و بازی بپردازند. علاوه بر آن بیش از 33 هزار نوع آبزی در این آکواریوم قرار دارد. نمای بیرونی این سازه، با 1024 قطعه 4 لایه از جنس فولاد ضدزنگ و ضدحریق پوشیده شده و بر روی دیواره های آن، نقل قول هایی از حاکم دبی حک شده است. این دهکده مانند شهرکی است که در آن، نمادهایی از کشورهای گوناگون از سراسر دنیا در غرفههایی به شکل بناهای معروف این کشورها ایجاد شدهاند. اوت لت مال، از بزرگترین مراکز خرید و اوت لتهای دبی به شمار میرود که بیش از 1200 برند مطرح دنیا، محصولات خود را در این مرکز تجاری عرضه کردهاند. همانگونه که میدانید بازدید از مسجد در هیچ کجای دنیا هزینهای ندارد.

پارک آبی وایلد وادی درست در کنار ساختمان معروف برج العرب واقع شده و اولین پارک آبی دبی است که در سال ۱۹۹۹ افتتاح شد. یکی از زیباترین مسجدهایی که در لیست جاهای دیدنی دبی میتوانید به سراغ آن بروید، مسجد بستاکیا است. این تفریحات به هر اندازه هم که به شما خوش بگذرد، باز هم پس از مدتی در ذهنتان به خاطرهای محو تبدیل میشود. این مکان ۲۴ ساعت و ۷ روز هفته باز است و هزینه ورودی آن کاملا رایگان است و آن را به یکی از بهترین مکانها برای یک قرار عاشقانه مقرون به صرفه در شب تبدیل میکند. خرید کتاب حافظ، به شما امکان میدهد تا در دنیای شعر غمگین و عاشقانه او سفری شگفتانگیز آغاز کنید. پای جادوی قفل عشق به دبی نیز باز شده است. سینمای رایگان وافی مال یکی از تفریحات رایگان دبی است که در فضای باز فیلم نمایش میدهد. اوتلت دراگون مارت بزرگترین مرکز خرید چین است که در خارج از این کشور و در شهر ثروتمند دبی فعالیت میکند. زرقوبرق دبی این تاریخچه را از دید گردشگران پنهان میکند. برج های دبی جلوههای از دستاوردهای مردمان این سرزمین را پیش روی گردشگران قرار میدهد. یکی از این جاذبه ها، آبشار آبی است که در اتوبان شیخ زاید قرار دارد. با این حال این جزیره به اندازهای جاهای تفریحی رایگان دارد که سرتان حسابی بند شود.

با این حال یکی ازجاذبه های گردشگری دبی که انصافاً تماشایی است، در دبی مال قرار دارد. قسمت بعدی سافاری کوسه است که از دلایل مهم شهرت پارک آبی آتلانتیس دبی به شمار میرود. این نقاشیها در گوشهوکنار خیابانهای مهم دبی خودنمایی میکنند. سینما برفی یک تجربه بینظیر است که هرساله توجه ساکنان دبی و گردشگران را جلب میکند، بنابراین مهم نیست که چه فصلی از سال باشد، نمایش و برف همیشه در پیست دبی ادامه خواهد داشت! یکی از برنامههای مدیران این مرکز خرید، ایجاد فضایی برای نگهداری کودکان است؛ بنابراین پرستارانی بسیار مجرب و متخصص استخدام کردند تا با کودکان بازی و نگهداری کنند، تا والدین بازدید و خریدهای خود را انجام دهد. در کنار عکاسی در ساحل لامر، این ساحل بهترین سرگرمیهای آبی را پیش روی گردشگران قرار میدهد. البته پیادهروی در خیابانهای دبی و قدم زدن در کنار ساحل نیز از سرگرمیهای آرامشبخش و رایگان هستند. حضور در دریاچه عشق و آبتنی در کنار دلدار از آن دسته تفریحات رایگان دبی است که خاطره آن برای همیشه ماندگار میشود. میشود بخشی از تاریخ و شکوه این سرزمین عربی را در مسجد جمیرا دبی دید. سیر در تاریخ عرب از همان بیرون قلعه شروع می شود، وقتی چشمتان به لوله های توپ و قایق چوبی نزدیک به ورودی میافتد. موزه دبی (Dubai Museum)، موزه الفهیدی، خانه شیخ سعید آل مکتوم، موزه تاریخ طبیعی شارجه و موزه کاخ العین، از موزههایی است که پیشنهاد میکنیم حتماً سری به آنها بزنید. به پیاده روی ادامه دهید تا به خیابان المنخول برسید.

در کوچهپسکوچههای منطقه تاریخی جمیرا تا چشم کار میکند جاهای دیدنی وجود دارد. اگر به دنبال مکانی برای استراحت و شادابی هستید، در اینجا دستشویی نیز وجود دارد. پارک آبی آتلانتیس دبی، محیطی کاملا امن و تمیز است و کارکنان آن به شما کمک میکنند تا یک روز عالی برای خودتان بسازید. طراحی داخلی ساختمان مرکز خرید اوت لت ویلیج با الهام از معماری شهر «سن جیمینیانو» در ایتالیا انجام شده و محیطی بسیار زیبا و چشمنواز دارد. این برج به لحاظ ساختمانسازی شگفتیهای فراوانی دارد. رقص آب در پرتوهای نور زیبای این آبنما با موسیقی دلنشینی همراه میشود تا تمامی زیباییهایی که از آبنمای موزیکال گفتیم به یکی از تفریحات رایگان دبی تبدیل شود. نمای زیبای کویر دبی، پای این صحرا را به فیلمهای سینمایی هم باز کرده است. فقط کافی است خودرویی اجاره کنید و بدون پرداخت بلیط یا هزینهای دیگر، خودتان را مهمان تماشای کویر زیبای دبی کنید. یک روز طولانی گشت و گذار در تمام فعالیتهای جدید در القدره بدون شک اشتهای شما را باز میکند؛ بنابراین اگر به یک غذای فوری برای افزایش انرژی نیاز دارید، کافی است به آخرین خروجی در القدره بروید. این بازار شگفتانگیز، با وسعت بسیار زیادی که دارد، جزو بزرگترین و مراکز خرید دبی به شمار میرود. این مرکز خرید بزرگ شامل بزرگترین شعبههای برندهایی مانند اچ اند ام، زارا و سایر برندهای مشهور است که با قیمتی بسیار مناسب میتوانید بهترین خرید را از آنها داشته باشید. این مکان آخر هفتهها بسیار شلوغ است، اما همیشه میتوانید یک منطقه آرام را برای برپایی چادر خود پیدا کنید و یک تجربه کمپینگ شبانه عالی در نزدیکی دریاچه عشق یا در زمین کمپینگ “Al Qudra Lakes East” داشته باشید. به لطف این شرایط اگر هوای مسجدگردی به سر شما زد و میخواستید تفریحات رایگان دبی را تجربه کنید، مسجدهایی که به آنها اشاره کردیم را به خاطر داشته باشید.

این مرکز خرید برای تفریحات خانوادگی بسیار مناسب است از پیست اسکیت سرپوشیده ساخته شده است و شما می توانید هنگامی که به دبی مال میروید زیبایی های منحصر به فردی را تجربه کنید. گردشگران پس از خرید و پاساژگردی در دبی مال، میتوانند سری به آکواریوم دبی مال بزنند. هر صفحه نما از چهار لایه تشکیلشده و هر لایه پس از طی ۱۶ مرحله فرآیند ایجاد شده است. یکی پارک آبی وایلد وادی و دیگری پارک آبی آتلانتیس است. این بخش از پارک روز پر هیجان شما را کامل خواهد کرد. گفتگو و گشت و گذار در طبیعت، شما را به یکی از علاقهمندان به این صحرا تبدیل میکند. اما بهتر است قبل از این مسافرت، راهنمای سفر به دبی را مطالعه کنید و با بهترین تفریحات دبی آشنا شوید تا در این سفر لاکچری و نسبتا گران قیمت، تجربهی فراموش نشدنی را به ثبت برسانید. در ادامه بیشتر با هتل برج العرب دبی آشنا خواهیم شد. این اسلکه فاصله کمی با هتل ۵ ستاره مارینا دارد. این پارک در جاده الخوانیج و در فاصله ی 9 کیلومتری از فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد. بالکن چشمانداز دریا را پیش روی شما قرار میدهد. جالب است بدانید در طول اقامت خود در شهر دبی تنها ۱ نفر اماراتی را مشاهده کنید. در این خیابان تا چشم کار میکند فروشگاههای شیک با ویترینهایی رنگارنگ مشاهده میشود. همانطور که مشاهده کردید، این مرکز خرید همه چیز مورد نیاز شما را دارد، اما اگر عاشق طلا و جواهرات هستید، حتما بخوانید محبوب ترین طلافروشی های دبی مقاله را در وب سایت ما بخوانید و بدانید که این فروشگاه ها کجا هستند. اما بازم حتما حتما برین.

به عنوان مثال، بخش «امروز فردا» به عنوان نقطه مرجع سؤالی را که توسط معمار بانفوذ سدریک پرایس در سال 1966 مطرح شد، «تکنولوژی پاسخ است، اما سؤال چه بود؟ هزینه سفر به دبی بستگی به نوع سفری که برای خود در نظر گرفته اید است. هزینه کنسل کردن اتاق: هزینه کنسل کردن اتاق ها بسته به نوع اتاق رزرو شده تفاوت دارد. Al Barsha Pond Park یا همان پارک البرشا از جاذبه های گردشگری دبی بوده که واقعا حیف است با هدف تفریح و گشت و گذار به این شهر اماراتی سفر کنید و ساعاتی را در یکی از مهمترین فضاهای سبزش نگذرانید. موزه آینده دبی چند حسی است و طوری طراحی شده است که بیشترین مخاطب را در خود جای دهد و هدف دیگر این موزه این است که هر فردی را که از درهای آن عبور می کند الهام بخشند تا در ایجاد آینده ای بهتر مشارکت کننده و فعال باشند. شهر دبی با تفریحات مجذوب کننده از پرطرفدارترین شهرهای گردشگری برای توریستان است. در این بخش به معرفی پرطرفدارترین سرسره های آبی آتلانتیس می پردازیم. در ادامه به معرفی بیشتر آن خواهیم پرداخت. بازار پارچه دبی از دیگر بازارهای عمده فروشی دبی است که در آن فروشندگان زیادی به عرضه محصولات خود می پردازند.

تفریحی که از آن صحبت میکنیم، در واقع نمایشی از پرتوهای لیزرهای درخشان است. دبی در حال افتتاح یک جاده جدید است که امکان دسترسی سریعتری به دریاچه القدره و همچنین سایر مکانهای تفریحی ساخته دست بشر مانند دریاچه عشق، دریاچه سوان و دریاچه فلامینگو را فراهم میکند. تنها کسانی که برای خرید به دبی مال میروند از این مرکز خرید سرگرم نخواهند شد، بلکه در این پاساژ میتوانید از جاذبههایی مانند پیست اسکی، آکواریوم و باغ وحش زیر آب بازدید کنید و نمایی ۳۶۰ درجه از شهر دبی و همچنین برج خلیفه داشته باشید. ببخشید اگر تور ترکیبی باغ گل و دهکده جهانی رو بگیریم، باید لزوما” در یک روز بریم یا میتونیم ۲ روز متفاوت بریم و برای هر دو بار ترنسفر داریم؟ به گردشگرانی که از پارکگردی سیر نمیشوند، گشتوگذار در باغ معجزه دبی (Miracle Garden Dubai) را پیشنهاد میکنیم. سالهای بسیار دور ایرانیانی از جنوب به منطقهای که امروز با نام دبی میشناسیم مهاجرت کردند. به همین دلیل از آنجایی که قدیمیها گفتهاند وصف العیش نصف العیش، میتوانید با حضور رایگان در گالری های هنری دبی، به تماشای مجانی این آثار مشغول شوید. این ساحل هزارویک جای دیدنی دارد که ساعتها شما را به خود مشغول میکند. پس از گشتوگذاری جانانه در ساحل دریاچه القدره، میتوانید منقلی به راه بیندازید و به طبخ غذاهای کبابی مشغول شوید. با این حال در کنار اینکه برای استفاده از این تفریحها باید حتماً مبلغی هزینه کنید، تماشای ساحل یکی از تفریحات رایگان دبی است. نمایی از آکواریوم دبی مال و غواصهای در حال شنا در آن. در امتداد این ساحل، معروفترین اقامتگاهها و هتلهای دبی جای گرفتهاند. یکی از هیجانانگیزترین تفریحات در دبی برای کودکان، رفتن به پارک آبی آکواونچر به عنوان یکی از بهترین پارک های آبی دبی است. اگر میخواهید از دمای بالای تابستان اجتناب کنید، بهترین زمان برای سفر به امارات متحده عربی و بازدید از دبی حدفاصل ماههای دسامبر (آذر) و مارس (فروردین) است.

کاخ سعد آباد - شاه ایران - محمدرضا پهلوی - فرح دیبا - کاخ - موزه - مجله ... سیتی سنترهای زیادی در سراسر امارات متحده عربی وجود دارند. وجود ماشین ها و قایق های منحصر به فرد به همراه برخی تفریحات که خاص دبی هستند، گواهی بر ادعا فوق است. علاوه بر پارچه های هندی ، برخی مغازه ها پارچه های کشور تایلند ، اندونزی و کره را نیز برای فروش عرضه می نمایند که بازدید کنندگان بنا بر سلیقه و استفاده هریک از آن ها ، می توانند پارچه دلخواه خود را انتخاب نمایند. لباسهای راحت بپوشید و اگر میخواهید عصرها از این مکان دیدن کنید، مطمئن شوید که لباسهای گرم کافی همراه خود دارید زیرا هوا ممکن است کاملا سرد باشد. امکانات موجود در دریاچه القدره محدود است؛ بنابراین به خاطر داشته باشید که از قبل، هرآنچه لازم دارید را آماده کرده و همراه خود بیاورید. اگر قصد دارید در تعطیلات به دبی سفر کنید هرگز این مکان زیبا را از دست ندهید. روستای هریتیج فرهنگ مردمان دبی قدیم را به گردشگران امروزی بازتاب میدهد. قدمت این دریاچه حدودا به ۶ سال می رسد که موجب شده تا گردشگران بسیاری از گوشه و کنار جهان به بازدید از آن بشتابند. شگفتی های دست سازی که تنوع و فراوانی بسیاری داشته و از برج خلیفه، جزیره نخل دبی، دریاچه عشق و … همین امر آنها را از جزایر سنتی متمایز ساخته است، البته به این معنا نیست که در جزایر عمومی جذابیتی نهفته نباشد. ساعات کاری: همهروزه به جز یکشنبهها از ساعت 11 ظهر تا 8 شب. ساعت کاری مجموعه از شنبه تا چهارشنبه : ۴ بعداظهر الی ۱۲ شب می باشد. این تاکسیها از ساعت هفت تا ۲۲ فعال هستند.مترو: شما میتوانید از طریق ایستگاه متروی داماک (Damac Metro Station) با ۹ دقیقه پیادهروی یا ایستگاه مترو «دبی مارینا مال» (Dubai Marina Mall) با ۱۲ دقیقه پیادهروی خود را به چرخ و فلک دبی برسانید.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از اجاره خودرو در دبی دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.