با پمپ های کارواش و عملکرد آنها آشنا شوید

۱,۶۰۰ بازديد


پمپ کارواش (واتر جت) وسیله ای است که به کمک پمپ پیستونی آب پودری را روی سطح می ریزد و می توان از آن برای شستشوی اتومبیل، شستشوی کف لابی و راهروها، پنجره ها، چمن مصنوعی و باغچه های بالایی استفاده کرد. ، حیاط یا زمین ورزشی و غیره. . این پمپ ها به صورت تک فاز و سه فاز موجود هستند و شما می توانید بسته به اهداف خود یکی از آنها را خریداری کنید. ظرفیت پمپ های کارواش صنعتی بسیار بیشتر از پمپ های خانگی است و از این پمپ ها برای مواردی مانند چربی زدایی، رنگ زدایی، رسوب زدایی، شستشوی تجهیزات و تاسیسات صنعتی استفاده می شود.

پمپ کارواش چگونه کار می کند؟ https://sandalikhabar.ir/%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d9%be%d9%85%d9%be-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%88%d8%a7%d8%b4-%d9%88-%d8%b9%d9%85%d9%84%da%a9%d8%b1%d8%af-%d8%a2%d9%86/

فرقی نمی کند پمپ ماشین لباسشویی صنعتی بخرید یا خانگی، اما نکته مهم این است که مکانیسم کار هر دو پمپ یکسان است. با راه اندازی این دستگاه، پمپ روشن می شود و آب با سرعت بسیار بالایی از نازل دستگاه پمپاژ آب خارج می شود. از آنجایی که سرعت جریان آب بسیار زیاد است، می تواند به سطح آب نفوذ کرده و مواد زائد را از کف آن خارج کند. برای استفاده از این پمپ نیازی به صابون نیست و آلودگی ها با استفاده از آب پر سرعت پاک می شوند.

مزایای استفاده از پمپ کارواش

پمپ های کارواش دارای عملکردهای زیادی هستند و به افراد کمک می کنند تا با استفاده از آنها به اهداف پاکسازی و رسوب زدایی خود برسند. سپس مزایای این پمپ ها را ارائه می دهیم:

موتور قدرتمند

موتورهای کارواش دارای موتور قدرتمندی هستند. در واقع این موتورها تمام عملکرد خود را مدیون موتور قدرتمندی هستند که می تواند آب را با سرعت بالا به سطح پمپ کند. توصیه می شود قبل از خرید این پمپ ها مشخصات فنی دستگاه را به دقت بررسی کنید.

حذف آلودگی با سرعت بالا

یکی دیگر از مواردی که باعث می شود استفاده از پمپ کارواش مورد توجه قرار گیرد سرعت بالای حذف آلاینده ها است. برای مثال تصور کنید که می خواهید سطح ورزشگاه را با استفاده از جت آب بشویید. برای این کار باید دستگاه واتر جت را روشن کنید و دست خود را با زاویه 30 درجه نسبت به زمین نگه دارید و سپس از گوشه زمین شروع به شستشو کنید. در هنگام شستشو نیازی به مواد شوینده ندارد. پس از شستشو، کف صاف می شود و می توانید احساس طراوت را تجربه کنید.

هیچ آسیبی به سطح وارد نمی شود

نکته دیگری که باعث شد به فکر استفاده از پمپ کارواش بیفتم عدم آسیب دیدگی سطح است. از آنجایی که آب خیلی سریع خارج می شود، برخی ممکن است نگران باشند که دستگاه سطح را خراش دهد. بهتر است بدانید که این نظر کاملا اشتباه است و با خارج شدن آب از این دستگاه حالت پودری پیدا می کند و هیچ خط و خش روی سطح آن باقی نمی گذارد.

سطح سر و صدای کم

پمپ های خودروهای مدرن که مطابق با استانداردهای بین المللی امروزی ساخته شده اند، صدای کمی تولید می کنند. نسل اول این پمپ ها سر و صدای زیادی به پا کرد و شکایات بسیاری را از سوی کاربران به همراه داشت. اما این مشکل در نسل های بعدی برطرف شد و امروزه این محصولات با صدای کمی در دسترس هستند. در نتیجه می توانید به راحتی از آنها برای مصارف خانگی یا صنعتی استفاده کنید و مکان های مورد نظر خود را تمیز کنید.

هزینه نگهداری کم

هزینه های نگهداری پمپ کارواش کم است و ارزش پرداخت هزینه زیادی برای نگهداری آن ندارد. پس از استفاده، این دستگاه باید در محیطی بدون رطوبت قرار گیرد تا به ساختار داخلی و قاب آن آسیبی وارد نشود. همچنین توصیه می شود برای جلوگیری از آسیب به قسمت های داخلی پمپ از ضربه زدن به این دستگاه خودداری کنید. هرچه بیشتر این موارد را دنبال کنید، مدت بیشتری می توانید از آنها استفاده کنید.

نکته مهم در استفاده از پمپ کاروراش

برای اینکه از پمپ کارواش بهترین نتیجه را بگیرید باید در استفاده از آن به نکاتی توجه کنید. این نکات به شرح زیر است:

برای گرفتن بهترین نتیجه از این پمپ ها باید فاصله را از سطح حفظ کنید و نازل ابزار را خیلی نزدیک به سطح قرار ندهید.

هنگام شستشو از مواد شوینده استفاده نکنید.

اگر از آب‌پاش خانگی استفاده می‌کنید، بیش از سه ساعت به طور مداوم از دستگاه استفاده نکنید.

برای خرید کارواش به کجا مراجعه کنیم؟

تا اینجا سعی کردیم اطلاعات کاملی در مورد خرید پمپ کارواش در اختیار شما قرار دهیم. این پمپ ها آب را با سرعت بالا روی سطوح تخلیه می کنند و کاربرد خانگی و صنعتی دارند. اگر به دنبال یک مرکز مطمئن برای خرید پمپ کارواش هستید می توانید به فروشگاه پمپ ایران مراجعه کرده و از خدمات متنوع آن بهره مند شوید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.