همه چیز درباره بازی PUBG

۲,۷۸۷ بازديد


PlayerUnknown's Battlegrounds با نام اختصاری PUBG یکی از محبوب ترین بازی های بتل رویال است که در ادامه به معرفی آن می پردازم.

محبوبیت این بازی جنگی با انتشار بر روی دستگاه های خانگی و گوشی های هوشمند دو چندان شد. عرضه iOS و اندروید PUBG را به یک پدیده کالت تبدیل کرد و محبوبیت ژانر نبرد را دوچندان کرد. از همه مهمتر، بازی PUBG با معرفی بتل رویال آینده صنعت بازی را تغییر داد، به طوری که امروزه بازی های کوچک و بزرگ بتل رویال در سبک های مختلف ساخته و عرضه می شوند. با وجود محبوبیت و شناخت بسیار بالای PUBG در میان جامعه بازی، حقایق جالبی در مورد این بازی وجود دارد که ممکن است از آنها ندانید. برای نصب بازی پابجی جدید و دانلود بازی اندروید با ما همراه باشید.



معرفی بازی PUBG

بازی PUBG اولین بار در مارس 2017 از طریق Steam Early Access برای رایانه های شخصی منتشر شد و نسخه کامل آن در دسامبر همان سال منتشر شد. این بازی بعداً در سپتامبر 2018 به طور رسمی برای Xbox One منتشر شد. یک پورت پلی استیشن 4 بازی و یک نسخه رایگان برای موبایل در سال 2018 منتشر شد. بازی PUBG یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های دنیاست. تا جولای 2017 بیش از 50 میلیون نسخه فروخته است و با احتساب نسخه موبایل، بیش از 400 میلیون بازیکن دارد.

با انتشار بازی PUBG در سال 2016، سبک جدیدی از بازی های رایانه شخصی با نام بتل رویال وارد بازار شد. بعدها بازی هایی مانند Fortnite و Call of Duty: Mobile نیز با استفاده از این سبک وارد بازار شدند.

در بازی در حالت نبرد باید با 99 نفر دیگر روی نقشه باشید و سعی کنید با یکدیگر یا در گروه های دو یا چهار نفره مبارزه کنید. آخرین فرد یا گروهی که زنده از آنجا خارج شود برنده بازی خواهد بود. نقشه بازی بسیار بزرگ است و در ابتدا در هواپیما هستید و باید با چتر نجات روی زمین فرود بیایید. اولاً شما سلاح ندارید. بنابراین باید به سرعت جعبه ها و خانه ها را جستجو کنید و به دنبال سلاح، مهمات، کوله پشتی و ژاکت بگردید. وقتی در یک منطقه شلوغ هستید، اولین کسی که سلاح به دست می‌آورد شانس بیشتری برای رهایی از مشکل دارد.

همانطور که قبلا ذکر شد، نقشه بازی بسیار بزرگ است. اما چگونه این مشکل کنترل می شود؟ در بازی مناطقی به نام مناطق امن وجود دارد که هر چند دقیقه به صورت دایره ای روی نقشه ظاهر می شوند. این دایره ای است که بازیکنان باید در آن جمع شوند و اگر به عقب افتادن ادامه دهید، سلامتی شما به تدریج کاهش می یابد. بنابراین رشد یک برنامه دائمی نیست و به مرور زمان کوچکتر و کوچکتر می شود تا بازیکنان بتوانند همدیگر را پیدا کنند و سریعتر بجنگند.

اگر بازی PUBG را روی نقشه معروف Erangel آن تجربه کرده باشید، قطعاً از معروف ترین منطقه آن یعنی Pochinki دیدن کرده اید. منطقه‌ای شهری با تراکم ساختمان‌های راحت که در میان بازیکنان PUBG به دلیل مرکزیت و وجود غارت‌های خوب شناخته شده است. جالب است بدانید در روسیه چندین منطقه روستایی به نام پوچینکی وجود دارد.

هر چند دقیقه یک بار یک هواپیمای باری پرواز می کند و جعبه های ارزشمندی را روی زمین می اندازد. این جعبه ها گاهی اوقات حاوی سلاح های مخصوص، جلیقه های سطح بالا و لباس های خاص هستند. در بازی می توانید نقشه های مختلفی از جمله برف، صحرا یا علفزار را انتخاب کنید. لباس های خاص در این جعبه ها با محیطی که در آن هستید مناسب است. به عنوان مثال در محیط چمنزار کت و شلوار استتار سبز رنگ پوشیده از برگ به همراه تک تیرانداز در جعبه قرار می گیرد. تصور کنید چنین ترکیبی چه تنشی می تواند در دقایق پایانی بازی ایجاد کند!

دانلود بازی pubg برای کامپیوتر، کنسول و موبایل

گزینه های مختلفی برای دانلود بازی PUBG وجود دارد. برخی از نسخه ها پولی و برخی رایگان هستند. بازی PUBG به صورت پولی برای نسخه های PS4، Xbox One و PC Steam در دسترس است. از طرفی نسخه موبایل PUBG برای اندروید و آیفون رایگان است و از گوگل پلی یا اپ استور قابل دانلود است. برای کاربران رایانه شخصی و اندرویدی که دستگاه هایشان سخت افزار لازم برای اجرای روان بازی را ندارند، نسخه ویژه ای به نام PUBG Lite وجود دارد که کاملا رایگان است و به سخت افزار کمتری نیاز دارد.

آخرین کلمه

بازی PUBG یکی از محبوب ترین بازی های مبارزه ای است که در دستگاه های تلفن همراه موجود است. جلوه‌های بصری خیره‌کننده بازی باعث شده است که بسیاری از بازیکنان سه سال پس از تاریخ انتشار آن بازی کنند. آیا شما از طرفداران این بازی هستید؟ نظر شما در مورد بازی چیست؟ نظرات خود را با من و دوستان خود در این صفحه کما به اشتراک بگذارید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.