ایران موجو، معتبرترین سایت خرید انواع واحدهای پولی بازی

۹۹ بازديد

 

قطعا شما هم اقدام به خرید پول یک بازی کرده‌اید ومتوجه شده اید امکان انجام این کار را ندارید، بسیاری افرادی که ساکن ایران هستند، تصور می‌کنند که نمی‌توانند خریدهای درون برنامه‌ای را انجام دهند تا در بازی مورد علاقه خود پیشرفت کنند.اما این تصور کاملا دور از واقعیت است زیرا ما سایتی را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید تمام واحدهای پولی بازی‌های محبوبتان را به راحتی و با قیمتی پایین از آن خریداری کنید.

فروشگاه ایران موجو، الماس فری فایر، یوسی پابجی، سی پی کالاف و بسیاری از ملزومات بازی‌های دیگر را ارائه می‌دهد که شما عزیزان می‌توانید با خیال راحت خریداری نموده و در بازی‌های خود استفاده کنید.

با ما همراه شوید تا تمام واحدهای پولی بازی‌های محبوبتان را به راحتی و با قیمتی پایین از ایران موجو خریداری کنید.

ایران موجو چیست؟

ایران موجو درواقع پلتفرمی است که به عنوان یک واسطه بین خریدار ایرانی و فروشنده جهانی عمل می‌کند. ایران موجو یک پرداخت یار است که با کمک آن می‌توانید واحدهای پولی بازی‌ها و پرداخت های درون برنامه ای را به راحتی مانند کاربران خارج از ایران خریداری کنید.

ایران موجو با سابقه‌ترین سایت و معتبرترین سایت در زمینه خرید و فروش واحدهای پولی بازی‌ها است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ آغاز کرده است. ایران موجو بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان در زمینه فروش انواع آیتم‌های بازی دارد و در طی این سال‌ها کاربران زیادی را تبدیل به مشتریان دائمی خودش کرده است.

این سایت محبوب می خواهد که عدالت را برای کاربران ایرانی برقرار کند تا شما هم بتوانید همانند یک بازیکن خارجی، خرید راحتی داشته باشید. برای این کار کافیست تا نام ایران موجو را سرچ کرده و وارد سایت آن شوید. همچنین شما با نصب اپلیکیشن ایران موجو هم می‌توانید به راحتی خریدهای خودتان را انجام دهید.

زمینه فعالیت سایت معتبر ایران موجو چیست؟

ایران موجو با سابقه‌ترین فروشگاه آنلاین ایرانی در زمینه خرید واحدهای پولی بازیهای آنلاین از جمله جم فری فایر، سی پی کالاف، یوسی پابجی، جم کلش آو کلنز و بسیاری از واحدهای دیگر است.

 

با این حال خدمات و فعالیت‌های ایران موجو تنها محدود به فروش واحدهای پولی نیست؛ ایران موجو یکی از جامع‌ترین سایت‌های ایران در زمینه بازی و تکنولوژی است که مقالات مختلفی راجع به آموزش انواع بازی‌ها داشته و جدیدترین اخبار دنیای بازی و تکنولوژی را نیز پوشش می‌دهد.

همچنین ایران موجو علاوه بر واحدهای پولی بازی‌های مختلف، محصولات گیمینگ و همچنین انواع محصولات در زمینه تکنولوژی را نیز به فروش می‌رساند و سایتی همه‌کاره است. شما با سایت ایران موجو از جدیدترین اخبار باخبر می‌شوید، راجع به بازی موردعلاقه‌تان بهترین آموزش‌ها را دریافت می‌کنید و می‌توانید واحد پولی آن بازی را با ارزان‌ترین قیمت بخرید.

پرطرفدار ترین محصولات ایران موجو چیست؟

  • خرید سی پی کالاف
  • خرید جم فری فایر
  • خرید یوسی پابجی
  • خرید پوینت اف سی 24
  • محصولات اپیک گیمز
  • محصولات استیم
  • خرید جم ارباب حلقه ها
  • خرید الماس ایالت بقا
  • خرید اشتراک پرمیوم تلگرام
  • خرید شماره مجازی

 

لیست بالا تنها درصد کمی از محصولات موجود در ایران موجو را شامل می‌شود. شما در سایت ایران موجو واحدهای پولی اکثر بازی‌ها را پیدا می‌کنید؛ حتی اگر آن بازی طرفدار بسیار کمی داشته باشد. ایران موجو واحد پولی آن بازی را خریده و به اکانت شما اضافه خواهد کرد.

چرا باید از ایران موجو خرید کنیم؟

  • قیمت ارزان
  • پشتیبانی 24/7
  • سرعت بالای خرید
  • اعتبار بالا
  • امنیت خرید

در ادامه هر یک از این مزیت‌ها را بررسی می‌کنیم.

قیمت ارزان

اگر قیمت‌های ایران موجو را با سایت‌های دیگری که محصولات بازی می‌فروشند، بررسی کنید، قطعا متوجه پایین بودن آن‌ها خواهید شد. ایران موجو با هدف کمک حداکثری به کاربران ایرانی، پایین‌ترین قیمت ممکن را برای محصولات خودش در نظر گرفته است. درنتیجه در ازای سود کم‌تر، مشتریان بیش‌تری را پیدا کرده است.

قیمت واحدهای پولی بازی‌ها در ایران، کاملا وابسته به قیمت و نوسانات ارز است و بالا یا پایین رفتن قیمت ارز، باعث بالا یا پایین رفتن قیمت محصولات در سایت نیز می‌شود. با این حال تلاش ایران موجو این است تا این تاثیر را به کم‌ترین میزان خود رسانده و بتواند با پایین‌ترین و بهترین قیمت محصولات خودش را به فروش برساند.

همچنین گاهی اوقات ممکن است تخفیف‌هایی در ایران موجو پیدا کنید که قیمت واحدهای پولی بازی را حتی از قیمت اصلی‌شان نیز پایین‌تر می‌آورد. این تخفیف‌ها معمولا در کنار آفرهای خود بازی اعمال شده و شما هزینه بسیار کم‌تری برای یک آیتم پرداخت می‌کنید.

قیمت پایین ایران موجو در کنار خدمات خوب این سایت، باعث شده است تا هر کاربر پس از یک بار خرید از آن، دیگر هیچ سایت دیگری را امتحان نکرده و تبدیل به یکی از مشتریان دائمی ایران موجو شود.

پشتیبانی همه‌روزه

خرید از ایران موجو به طور کلی بدون هرگونه مشکلی تکمیل شده و شما آیتمی را که خریده‌اید، در حساب خود دریافت می‌کنید. با این حال به دلیل این که این خرید از سایت بازی انجام شده و سپس به حسابتان انتقال پیدا می‌کند، ممکن است مشکلاتی در این میان ایجاد شود که خریدتان ناقص بماند.

لازم به ذکر است که اکثر این مشکلات معمولا به دلیل مشکلات سایت رسمی بازی یا اطلاعات ناقص واردشده توسط مشتری به وجود می‌آیند. با این حال کارشناسان ایران موجو در هر لحظه از شبانه‌روز آماده هستند تا مشکلات شما را برطرف کنند.

اگر خریدتان به مشکل خورد و ناقص ماند، کافیست تا به پشتیبانی آنلاین ایران موجو پیام دهید تا کارشناسان آن در سریع‌ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی کرده و راه‌حلی برای حل آن معرفی کنند. ایران موجو از معدود سایت‌هایی است که پشتیبانی شبانه‌روزی برای حل مشکلات مشتریان خود در نظر گرفته است.

سرعت بالای خرید

خرید شما از ایران موجو در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌شود. کاربران خارجی که می‌توانند از خود بازی به شکل مستقیم خریدشان را انجام دهند، بدون هیچ درنگی خریدشان را تکمیل کرده و واحد پولی خریداری شده را دریافت می‌کنند. با این حال کاربران ایرانی به دلیل این که با یک واسطه خریدشان را انجام می‌دهند، باید چند دقیقه تا چند ساعت منتظر تکمیل خریدشان باشند؛ ایران موجو این مشکل را حل کرده است.

 

خرید شما از ایران موجو در کم‌تر از ۳ دقیقه تکمیل خواهد شد؛ دیگر لازم نیست تا ساعت‌ها برای تکمیل خریدتان صبر کنید، ایران موجو خریدتان را در چند دقیقه انجام می‌دهد. آیتمی که خریده‌اید، توسط ایران موجو از سایت رسمی بازی با اکانت شما خریداری شده و به همین دلیل حسابتان به شکل آنی شارژ می‌شود.

تنها در صورتی ممکن است خریدتان طول بکشد که سایت بازی دارای مشکل بوده یا اطلاعاتی که وارد کرده‌اید، ناقص باشد. در این صورت ناقص ماندن خریدتان توسط پشتیبانی به شما اطلاع داده شده و راهکارهایی برای حل آن ارائه خواهد شد.

اعتبار بالا

ایران موجو بیش‌تر از ۱۰ سال است که در زمینه خرید و فروش واحدهای پولی بازی‌ها فعالیت می‌کند و مشتریان ثابت و دائمی خودش را دارد. اعتبار ایران موجو از نظرات مشتریان راجع به خریدی که داشته‌اند، قابل بررسی است. ایران موجو در تلاش است تا هیچ کاربری ناراضی نبوده و همه مشتریان خریدی به صرفه داشته باشند.

هدف ایران موجو این است که پلتفرمی ایمن ایجاد کند تا کاربران بتوانند با خیال راحت و با پرداخت ریالی، خریدهای خودشان را انجام دهند. به دلیل تحریم‌ها، کلاه‌بردارهای زیادی اقدام به راه‌اندازی سایت‌های خرید و فروش واحدهای پولی بازی کرده‌اند که پس از دریافت پول از کاربران، حسابشان را شارژ نمی‌کنند. هدف ایران موجو اعتمادسازی بوده و می‌خواهد خریدی امن را برای کاربران فراهم کند.

امنیت خرید

ایران موجو از درگاه‌های عضو شتاب معتبر استفاده می‌کند و شما می‌توانید با خیالی آسوده پرداخت خودتان را انجام دهید. اعتبار ایران موجو یکی از مهم‌ترین جوانب است و کارشناسان ایران موجو تمام تلاششان را می‌کنند تا شما احساس امنیت داشته باشید و با خیالی آسوده خرید خودتان را انجام دهید.

 

همچنین اطلاعاتی که ایران موجو از شما دریافت می‌کند، پس از انجام خریدتان از دیتابیس پاک شده و ایران موجو هیچ یک از اطلاعات حساب و اکانت بازی کاربران را نگه نمی‌دارد. همچنین شما همواره می‌توانید بعد از خرید، اطلاعات اکانت خودتان را برای امنیت بیش‌تر تغییر دهید.

به نظر شما بهترین روش برای پرداخت های درون برنامه ای چیست؟

ما در این مقاله بهترین و معتبرترین سایت پرداخت یار و پرداخت درون برنامه‌ای بازی‌ها را به شما معرفی کردیم. ایران موجو از جامع‌ترین سایت‌های فروش محصولات بازی است که در کنار آن اخبار بازی‌ها را پوشش داده و محصولات تکنولوژی نیز به فروش می‌رساند. شما به ما بگویید که بهترین روش پرداخت‌های درون برنامه‌ای چیست؟ آیا تا به حال تجربه خرید از ایران موجو را داشته‌اید؟ نظرتان راجع به خرید چیست؟

با نوشتن نظرات خود، ما را یاری می‌کنید تا خدماتمان را بهتر کرده و ایران موجو را بیش از پیش بهبود دهیم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.