گن لاغری مردانه

۱۷ بازديد

فروشگاه پک پلاس انواع مختلفی از گن لاغری فرم ایزی مردانه و زنانه را عرضه می کند.  برخی از این مدل ها عبارتند از:

 

گن لاغری فرم ایزی مردانه:

 

    گن شکم بند فرم ایزی مدل 3000:این گن از جنس نایلون و اسپاندکس ساخته شده است و به طور کامل شکم و پهلو را پوشش می دهد. این گن دارای 3 ردیف قزن است و می توان آن را در زیر هر نوع لباسی پوشید.

    گن لاغری فرم ایزی مدل 3000

    گن پایین تنه فرم ایزی مدل 2000:این گن از ران ها تا زیر زانو را پوشش می دهد و به جمع کردن چربی های این قسمت از بدن کمک می کند. این گن دارای 2 ردیف قزن است و می توان آن را در زیر هر نوع لباسی پوشید.

    گن لاغری فرم ایزی مدل 2000

    گن زیرپوش فرم ایزی مدل 1000:این گن به صورت زیرپوش پوشیده می شود و تمام قسمت بالاتنه از زیر بغل تا کمر را پوشش می دهد. این گن دارای 4 ردیف قزن است و می توان آن را در زیر هر نوع لباسی پوشید.

    گن لاغری فرم ایزی مدل 1000

گن لاغری فرم ایزی زنانه:

 

    گن  شکم بند فرم ایزی مدل 4000:  این گن  از  جنس  نایلون  و  اسپاندکس  ساخته  شده  است  و  به  طور  کامل  شکم  و  پهلو را  پوشش  می دهد.  این  گن  دارای  3  ردیف  قزن  است  و  می توان آن را در زیر هر نوع لباسی پوشید.

 

    گن  پایین تنه فرم ایزی مدل 5000:  این  گن  از  ران ها  تا  زیر زانو را  پوشش  می دهد  و  به  جمع کردن  چربی های  این  قسمت  از  بدن  کمک  می کند.  این  گن  دارای  2  ردیف  قزن  است  و  می توان آن را در زیر هر نوع لباسی پوشید.

 

    گن لاغری زنانه ساپورت سینه و شکم فرم ایزی مدل 6000:  این  گن   هم  سینه  و  هم  شکم  را  پوشش  می دهد  و  به  جمع کردن  چربی های  این  قسمت ها  کمک  می کند.  این  گن  دارای  4  ردیف  قزن  است  و  می توان آن را در زیر هر نوع لباسی پوشید.

 

علاوه بر مدل های  بالا،  فروشگاه  پک  پلاس  گن های  فرم  ایزی  را  در  رنگ ها  و  سایزهای  مختلف  نیز  ارائه  می دهد.  شما  می توانید  با  مراجعه  به  وب سایت  این  فروشگاه،  اطلاعات  بیشتر  در  مورد  انواع  گن  های  فرم  ایزی  و  قیمت  آنها  بدست  آورید.

نکاتی  قبل از خرید گن لاغری ارزان فرم ایزی:

 

    قبل از خرید، جدول سایز بندی را به دقت مطالعه کنید.

    نظرات مشتریان را در مورد این محصول مطالعه کنید.

    اگر در انتخاب سایز مناسب مشکل دارید، می توانید با کارشناسان پک پلاس تماس بگیرید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.