دزدگیر سیم کارت چیست و چگونه کار می کند؟

۲ بازديد


با افزایش سرقت و پیشرفت در روش های سرقت، صاحبان خودرو به دنبال ایمن ترین و مطمئن ترین راه برای حفظ ایمنی خودرو خود هستند. بسیاری از محصولات ضد سرقت در بازار به فروش می رسند و بر اساس نیاز و هزینه های خود می توانید دزدگیر ضد سرقت مناسب خودرو خود را خریداری کنید. در عین حال دزدگیر سیم کارتی یکی از پیشرفته ترین و جدیدترین دزدگیرهای موجود در بازار است که نسبت به سایر دزدگیرها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

دزدگیر سیم کارتی به لطف عملکردهای خود تا حد زیادی از ایمنی خودرو محافظت می کند. در این مقاله به این سوال پاسخ خواهیم داد که دزدگیر سیم کارت چیست و چرا لازم است. اگر قصد خرید این دزدگیر را دارید در این مقاله با شرکت مرکزی آژیر همراه باشید.

نحوه عملکرد دزدگیر سیم کارتی خودرو، ایمن ترین دزدگیر خودرو

همانطور که از نام این دزدگیر پیداست، دزدگیر سیم کارت به کمک سیم کارت و اتصال به اینترنت کار می کند. این دزدگیر می تواند اطلاعات خودرو را از طریق اینترنت به نرم افزار نصب شده روی موبایل شما در هر نقطه از ایران که آنتن سیم کارت کار می کند ارسال کند.

دزدگیر سیم کارت می تواند حتی در فواصل بسیار طولانی با ریموت کنترل خودرو از ایمنی خودرو محافظت کند، کافی است آنتن مناسبی در محل قرارگیری خودرو وجود داشته باشد. به عنوان یک دوربین بی سیم که بهترین ابزار امنیتی برای مکان های مختلف است. دزدگیر سیم کارتی نیز بهترین دزدگیر برای حفظ ایمنی انواع خودروها می باشد.

استفاده از دزدگیر سیم کارتی مناسب برای انواع خودروهای داخلی و خارجی.

دزدگیر خودرو با سیم کارت برای حفظ امنیت انواع خودروهای داخلی و خارجی استفاده می شود. این هشدارها در مدت زمان کوتاهی اطلاعات مربوط به خودرو را برای مالک ارسال می کند و وضعیت خودرو را به اطلاع می رساند. علاوه بر هشدارهای سیم کارت، استفاده از دوربین سیم کارتی را توصیه می کنیم. دوربین سیم کارتی خودرو قابلیت ارسال تصاویر زنده یا ضبط شده را دارد و برای افرادی که جای پارک ندارند گزینه بسیار کاربردی و مناسبی است.

سیگنال سیم کارت، مزیت سیگنال ماشین اینترنت

دزدگیر سیم کارت مزایای زیادی دارد. با خرید این دزدگیرها مالکان می توانند به راحتی خودروهای خود را پس از سرقت ردیابی کنند. مزایای اصلی دزدگیر سیم کارت عبارتند از:

اطلاع رسانی سریع از تغییرات وضعیت خودرو از طریق نرم افزار یا پیامک

پس از خرید دزدگیر سیم کارت، بلافاصله نرم افزار مناسب را نصب کنید تا در کمترین زمان ممکن اطلاعات خودرو از طریق نرم افزار برای شما ارسال شود. علاوه بر نرم افزار، اطلاعات خودرو از طریق پیامک برای مالک ارسال می شود. با خرید دزدگیر سیم کارتی; شما یک دوربین مخفی برای ماشین خود دارید. درب پنجره ها، اطلاعات کلید درب و باز کردن قفل خودرو در هر زمان از طریق پیامک یا نرم افزار برای شما ارسال می شود.

دزدگیر ماشین و ردیاب سیم کارت، ماشین خود را کنترل کنید

شاید با شنیدن عبارت دزدگیر سیم کارتی چیست، فکر نکنید که این دزدگیر علاوه بر امکانات فراوان، یک کنترل کننده منحصر به فرد برای خودروی شماست. با استفاده از دزدگیر سیم کارت، علاوه بر اطلاع از وضعیت واقعی خودرو، امکان کنترل خودرو از راه دور را نیز خواهید داشت. دارندگان خودرو می توانند با استفاده از کد مخصوص درب خودرو را با هر سرعتی باز یا بسته کنند. زنگ سیم کارت به شما امکان می دهد موتور خودرو را خاموش و روشن کنید. اگر از دزدگیر برای پارکینگ خود استفاده نمی کنید، توصیه می کنیم با خرید دزدگیر سیم کارتی، خودروی خود را ایمن کنید.

ردیابی ماشین از راه دور و ویژگی هشدار شگفت انگیز سیم کارت

شاید یکی از مهم ترین مزایا و ویژگی های سیستم دزدگیر سیم کارتی، نظارت از راه دور خودرو باشد. با کمک اینترنت می توانید در هر زمان مکان دقیق خودرو را روی نقشه مشاهده کنید. فرقی نمی کند فاصله شما با ماشین 10 متر باشد یا 100 کیلومتر. تمامی مشخصات دقیق خودرو از طریق نرم افزار برای شما ارسال خواهد شد.

نصب دزدگیر سیم کارتی برای انواع خودروهای ایرانی و خارجی

دزدگیر سیم کارتی قابل نصب در تمامی مدل های خودروهای داخلی و خارجی بوده و می تواند اطلاعات دقیق انواع خودروها را پردازش و برای مالک ارسال کند. از این دزدگیر می توان به عنوان دزدگیر سمنت، پراید، بنز و بی ام و برای حفظ ایمنی تمامی خودروها در یک سطح استفاده کرد. با توجه به قیمت امروز خودروها، خرید هر چه سریعتر این دزدگیر را توصیه می کنیم تا از خسارات مالی جبران ناپذیر جلوگیری شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.