هر آنچه باید در مورد تشک رویال بدانید

۳۲ بازديد


زمانی که تصمیم به خرید تشک می گیرید نام چند برند به گوش شما می رسد که معروف ترین آن ها تشک شاه است. با تنوع بسیار زیاد در برندها و مدل های تشک، نیازهای متفاوت مشتریان را نشان می دهد. هر مشتری با توجه به نیاز خود تشک مخصوص به خود را می خواهد.

تشک های طبی فنر ندارند و از فوم، فوم فشرده یا فشرده ساخته می شوند. این نوع تشک ها به دلیل سفت و نرم بودن معمولاً سفت بوده و طول عمر کمتری نسبت به تشک های دیگر دارند.

تشک طبی را چگونه تشخیص دهیم؟

یکی از محبوب ترین برندهای تشک در بازار تشک طبی است. همانطور که از نام تشک پیداست، این نوع تشک باید به طور سالم با بدن انسان سازگار شود. اما آیا این تشک ها درمانی هستند؟ تشک با نام پزشکی بخریم؟برای خرید تشک دو نفره رویال کلیک کنید.
تشک های طبی تشک های استانداردی هستند که از اسفنج فشرده ساخته می شوند. این تشک ها به صورت ارگونومیک برای بدن انسان طراحی شده اند و به دلیل استحکام و انعطاف کم برای کسانی که از دیسک های بین مهره ای، کمردرد، مشکلات گردن، گرفتگی عضلات و ... رنج می برند ایده آل می باشد. درد عضلانی و کمر. تشک های طبی سخت تر از تشک های دیگر هستند. اما سختی آن چندان قوی نیست که بتوان آن را سختی زمین دانست.

انواع تشک

برند معتبر رویال سابقه طولانی در تولید و ساخت محصولات خواب دارد و بر اساس خواسته و نظرات مشتریان، تشک های خواب رویال متنوعی در طرح های مختلف برای آنها تولید شده است. تشک های کینگ به طور خلاصه به سه گروه زیر تقسیم می شوند که هر کدام به اختصار توضیح داده می شوند:
 برای آشنایی با انواع تشک رویال به نمایندگی تشک رویال مراجعه نمایید.
1- فنر 2- بدون فنر 3- فنر طبی

اصولا مدل های غیر بهاره و طبی، فنری و فول طبی شامل ویژگی های طبی می شوند. با این حال، شرکت های موجود برنامه ای کلی برای تولید تشک های سالم و با کیفیت دارند. بنابراین تمامی تشک های فنری این شرکت از تمامی اصول پزشکی و ارتوپدی پیروی می کنند و با خیال راحت قابل استفاده می باشند.

تشک پادشاه یا رویا؟

قبل از هر چیز بهتر است بدانید که تشک رویال توسط شرکت ها و تولید کنندگان مختلف ساخته می شود و توسط یک شرکت تولید نمی شود، بنابراین ممکن است تشک رویال از فروشگاهی به فروشگاه دیگر متفاوت باشد.

تشک های رویال دارای گارانتی های مختلفی هستند که هنگام خرید تشک می توانید از فروشنده کارت گارانتی دریافت کنید.

تشک های رویال را نمی توانید مقایسه کنید زیرا از فروشگاهی به فروشگاه دیگر متفاوت هستند، اما معمولا قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای را به مشتریان ارائه می دهند.

تشک رویا یک برند کاملا ثبت شده با کیفیت بسیار بالا می باشد و برای هر نیازی مدلی منحصر به فرد ایجاد کرده است.

این تشک ها گارانتی و خدمات قابل اعتمادی را به مشتریان ارائه می دهند. تشک های رویا قیمت بیشتری نسبت به رویال دارند اما در عین حال تشک های دو فنر یا تشک های بافت نسبت به مدل های دیگر معقول ترند.

همه تشک ها به مرور زمان شکل خود را از دست می دهند و پوک می شوند، این طبیعی است، اما برای تشک های دارای گارانتی در طول مدت گارانتی می توانید این موارد را از گارانتی پیگیری کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.