علت بزرگ شدن آلت تناسلی و درمان صحیح آن

۲۳ بازديد


شکل و ظاهر لبه های واژن خانم ها به طور طبیعی در طول سال ها تغییر می کند. بارزترین تغییرات مربوط به تغییرات هورمونی است که در دوران بلوغ، در طول سیکل قاعدگی، در بارداری و حوالی یائسگی رخ می دهد. با ادامه رشد یک زن، ضخامت و طول دیواره های واژن افزایش می یابد. دلایل مختلفی برای بزرگ شدن لبه های واژن وجود دارد که به آن لابیا می گویند. ما در ادامه مقاله به طور کامل به این سوال پرداخته ایم، با ما همراه باشید.

لبه واژن یا لابیا چیست؟

لبه واژن یا لابیا یک چین نازک است. پوست در ناحیه تناسلی زن عملکرد لب ها که به دو دسته لب های ماژور و لب های مینور تقسیم بندی می شوند این برای محافظت از کلیتوریس، واژن و مجرای ادرار است.

لبهای بزرگ در قسمت بیرونی واژن قرار دارند و پوشیده از مو هستند. لب های کوچک یا لب های کوچک در اطراف دهانه واژن و مجرای ادرار قرار دارند و هیچ مویی در سطح آنها وجود ندارد. لابیاپلاستی اغلب برای اصلاح شکل لابیا مینور انجام می شود، اما می توان آن را برای اصلاح شکل لابیا ماژور نیز انجام داد.
اگر قصد حجیم کردن واژن در مشهد را دارید با دکتر اذر اشکذری مشهد تماس بگیرید.


کیو، آیا شما یک اندام تناسلی زن طبیعی هستید؟

بسیاری از زنان نگران اندازه، شکل و ظاهر واژن خود هستند. لابیا مینور هر زنی منحصر به فرد است و هیچ شکل مشترکی برای شکم او وجود ندارد. برخی از زنان دارای لب های بزرگ هستند، در حالی که برخی دیگر دارای لب های کوچک هستند که کاملاً از لب های بزرگ پنهان هستند. هر دو نرمال در نظر گرفته می شوند و تحت تاثیر ژنتیک افراد قرار می گیرند. برخی از زنان در لابیا مینور نامتقارن دارند که یکی بلند و دیگری کوتاه است. این مشکل می تواند باعث خارج شدن بخشی از لابیا از لابیا بزرگ شود که در صورت وجود ناراحتی به راحتی با لابیاپلاستی حل می شود.

چه چیزی باعث رشد جول ها می شود؟

دلایل زیادی برای ظهور لیبی وجود دارد. به عنوان مثال، زمانی که کودکی به دنیا می آید، لابیاها تحت تأثیر هورمون های مادر تا حدودی متورم می شوند که این حالت موقتی است. عوامل دیگری که باعث افزایش هزینه های زندگی می شوند عبارتند از:

تغییرات هورمونی در دوران نوجوانی.

علت اصلی بزرگ شدن دهانه رحم تغییرات هورمونی است. تغییرات هورمونی در این سن می تواند باعث رشد بیش از حد لابیاها شود. این تغییرات عمدتاً به دلیل ژنتیک است.

بارداری و زایمان طبیعی

زایمان طبیعی با فشار بر لبه های واژن یکی دیگر از دلایل رشد لابیاها و تغییر آنها در بزرگسالی است. به طور کلی بارداری حتی به صورت سزارین می تواند به دلیل تغییرات هورمونی باعث رشد لابیاها شود.

اختلالات هورمونی

عدم تعادل هورمونی، مانند افزایش سطح هورمون مردانه، می تواند باعث بزرگ شدن آلت تناسلی و لابیای زنان شود. این اختلال هورمونی تحت تاثیر دارو، یائسگی یا کاهش سطح هورمون زنانه رخ می دهد و می تواند باعث بزرگ شدن واژن شود.

از دست دادن چربی بدن

بالا رفتن سن، پیروی از رژیم های لاغری نامناسب و ابتلا به بیماری هایی که باعث کاهش وزن و ذخیره چربی می شود می تواند شکل لب ها و حجم اضافی آن ها را به صورت سوسپانسیون تغییر دهد.

تغییرات ناگهانی و شدید وزن

تغییر در اندازه لابیاها ممکن است به دلیل نوسانات ناگهانی وزن رخ دهد. افزایش وزن و کاهش وزن سریع به دلیل رژیم غذایی اشتباه یکی از دلایل تغییر شکل و اندازه لبه های واژن در سنین مختلف است.

اندازه و نحوه درمان لبه واژن دختر باکره؟

اندازه بزرگتر لبه واژن در دختران باکره می تواند در فعالیت های روزانه، ورزش اختلال ایجاد کند و باعث ناراحتی ناشی از ساییدگی و پارگی شود. لابیاپلاستی برای درمان این مشکلات یا اصلاح شکل لابیا در دوره های تنهایی بسیار مفید خواهد بود. این جراحی کاملا بی خطر بوده و فقط روی لب های واژن انجام می شود، بنابراین تغییری در ساختار داخل واژن ایجاد نخواهد شد. بنابراین دختران باکره می توانند بدون نگرانی از جراحی لابیاپلاستی استفاده کنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.