از كجا مي توان شروع به كاهش وزن سريع كرد؟

۳۸۷ بازديد

كاهش وزن سريع فاطمه حبشي
بسياري از افراد فكر مي كنند كه كاهش وزن رويايي بسيار دشوار است، زيرا كاهش وزن يا كاهش وزن يكي از ايده هاي ذهني هر فردي است، پس براي رسيدن به اين ايده بهتر است بگوييم كه دور نيستيد. اگر خواب لاغري داريد و مي خواهيد لاغر شويد بهتر است تا پايان اين مطلب سايت زيبايي فاطمه حبشي با اراده قوي همراه ما باشيد.
عناوين اصلي اين صفحه نمايش
هدف از كاهش وزن چيست؟
مهم ترين هدف كاهش وزن اين است كه ابتدا به اين فكر كنيد كه چقدر مي خواهيد وزن كم كنيد. آيا مي خواهيد چربي هاي قسمت هاي مختلف بدن خود را بسوزانيد؟ آيا مي خواهيد چربي شكم را از بين ببريد يا چربي شكم را از بين ببريد؟ هدف شما هر چه باشد، يك قلم و كاغذ برداريد و آن را يادداشت كنيد. همچنين بهتر است يك برنامه روزانه براي كاهش وزن تهيه كنيد و آن را يادداشت كنيد. نوشتن شما را وادار مي كند تا به اهدافتان زودتر عمل كنيد، يعني اينكه چقدر مي خواهيد در يك ماه يا يك هفته وزن كم كنيد.
كمتر بخوريد و كالري بيشتري بسوزانيد
همانطور كه در مقاله بالا ذكر شد، يك برنامه روزانه داشته باشيد و يك ساعت پياده روي با سرعت متوسط ​​را به برنامه روزانه خود اضافه كنيد كه مي تواند بيش از 100 كالري بسوزاند، اما اگر غذاهاي چرب يا ساندويچ بخوريد ممكن است كالري كمتر شود. اگر اين عدد بيشتر از 200 باشد، در اين روش بايد كمتر غذا بخوريد و كالري بيشتري بسوزانيد، به طوري كه تعداد كالري سوزانده شده توسط بدن برابر يا كمتر از كالري سوزانده شده در حين ورزش باشد.
گرسنگي منجر به اسراف نمي شود
اكثر مردم فكر مي كنند كه براي كاهش وزن بايد گرسنه بمانند و با گرسنگي مي توانند وزن زيادي كم كنند، در حالي كه اين تصور كاملا اشتباه است، حتي افرادي كه رژيم غذايي روزانه خود را رعايت نمي كنند.در رژيم غذايي غذاي كمي بخورند. يا بدن خود را گرسنه نگه داريد و آن را تحمل كنيد. بهتر است بدانيد بدن آنها به جاي سوزاندن بقيه كالري ها را ذخيره مي كند.پيشنهاد مي كنيم به جاي گرسنگي دادن به خود سعي كنيد از غذاهايي با كالري منفي استفاده كنيد زيرا كالري كمتري دارند. ،
شكر را با مواد طبيعي جايگزين كنيد
از آنجايي كه مواد طبيعي كالري صفر دارند، بهتر است به جاي استفاده از شكر از مواد طبيعي مانند شكر قهوه اي كه تقريبا در هر فروشگاه زنجيره اي موجود است استفاده كنيد. كنترل ديابت
استفاده از برنج قهوه اي براي لاغري شكم
در فرهنگ ما ايراني ها استفاده از برنج سفيد يك نوشيدني روزانه و غذاي زياد است، استفاده از اين برنج مشكلات غذايي زيادي ايجاد مي كند و باعث چاقي مي شود، اما ما راه حل خوبي داريم، ما به شما پوست سفيد را توصيه مي كنيم. برنج و آن استفاده از برنج قهوه اي است، اين برنج كالري و فيبر ندارد، بعد از خوردن، افراد براي مدت طولاني سير خواهند شد، اين برنج به دليل داشتن سبوس باعث كاهش كلسترول مي شود.
براي كاهش وزن غذاهاي سرخ شده نخوريد
غذاهاي سرخ شده به دليل روغن يا چربي موجود در آنها باعث افزايش وزن مي شوند. و همچنين عوارض جانبي زيادي دارد. بهتر است از غذاهاي پخته اي استفاده كنيد كه روغن كمي دارند و تا حد امكان كالري كمتري دارند.
الكل و ارتباط آن با افزايش وزن
نوشيدني هاي الكلي كالري هاي غير ضروري به بدن اضافه مي كنند و حتي مي توانند برنامه ورزشي شما را مختل كنند. مصرف الكل به دليل داشتن قند زياد باعث افزايش وزن و حتي اضافه كردن كالري غير ضروري به بدن مي شود.
تاثير مصرف ميوه و سبزي بر كاهش وزن
سبزيجات بسيار كم كالري هستند و مواد مغذي بدن ما را تامين مي كنند. سعي كنيد قبل از صبحانه ميوه بخوريد، بعد از ظهر قبل از ناهار يك سالاد سبزيجات ميل كنيد. عصرها به جاي غذاي سرخ شده از سبزيجات استفاده كنيد. از نمك كمتر استفاده كنيد. غذاها زيرا اين غذاها آب را در بدن نگه مي دارند و باعث تورم مي شوند.

از كجا مي توان شروع به كاهش وزن سريع كرد؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.