خرید بک لینک؛ باگی که می تواند سایت شما را بکشد!

۱۹ بازديد


آیا برای به دست آوردن نتایج در گوگل همه چیز را امتحان کرده اید، اما وب سایت شما در این موتور جستجو نیست؟ شاید فکر می کنید می توانید با خرید بک لینک به بالای نتایج جستجو برسید. اما دست نگه دارید! خرید بک لینک می تواند یک شمشیر دولبه باشد.

در این مقاله، ما یک چالش کلیدی برای وب مسترها، خرید لینک و سپس جریمه کردن سایت به عنوان راهی برای حل آنها مورد بحث قرار می دهیم. اگر می خواهید لینک بخرید اما از حذف شدن وب سایت خود می ترسید، این مقاله برای شما مناسب است. در پایان مقاله نکات ویژه ای برای بهبود نتایج جستجو برای شما وجود دارد.

رگرسیون چیست؟ خرید بک لینک برای پول

بک لینک ها لینک های واقعی هستند که شما از یک سایت به سایت دیگر می سازید. به طور خلاصه، وب مسترها بک لینک های پولی دریافت می کنند. چنین لینک هایی به عنوان لینک های ورودی یا خروجی نیز شناخته می شوند. موتورهای جستجو مانند گوگل بک لینک ها را رای اعتماد می دانند. به عبارت دیگر، اگر سایتی به سایت دیگری لینک دهد، تضمین شده است. به همین دلیل است که صفحات با بک لینک های زیاد در گوگل رتبه بالاتری دارند. حتی اگر لینک ها از منابع معتبرتری باشند.

اجازه دهید بک لینک ها را با یک مثال در دنیای واقعی توضیح دهیم. فرض کنید بیمار برای درمان به متخصص قلب و عروق مراجعه می کند. و دکتر او را به پزشک متخصص تر معرفی کرد. در این شرایط، بیمار به دلیل اعتباری که از پزشک اول دریافت می کند، به پزشک دوم اعتماد می کند. از این مثال شما قطعاً مفهوم بک لینک را درک می کنید.

اگر مفهوم بک لینک برای شما واضح نیست، توصیه می کنم مقاله بک لینک چیست را با دقت مطالعه کنید و به ادامه این مقاله بروید.

سیاست گوگل در مورد خرید بک لینک

بک لینک از سایت های معتبر با رتبه صفحه بالا قطعا تاثیر زیادی در سئو سایت شما خواهد داشت. به همین دلیل در سال های اخیر خرید بک لینک از سایت های قدرتمند با قیمت های بالا رایج شده است.

البته گوگل به صراحت اعلام کرده است که خرید بک لینک برخلاف سیاست های سایت بوده و تخلف محسوب می شود. مشکل این است که کاربران در واقع فکر می کنند می توانند گوگل را با خرید رای فریب دهند، اما سیستم کنترل گوگل برای خرید بک لینک پیچیده تر و قدرتمندتر از تصور کاربران است. اگر آنچه را که در مورد سختگیری گوگل برای بک لینک می گوییم باور ندارید، حتما حقایق خرید بک لینک از گوگل را بخوانید.

متن هشدار گوگل برای سایت های توهین آمیز

عواقب ناخوشایند دریافت بک لینک برای وب سایت

گوگل موضوع وب سایت را بر اساس عبارت اطراف یک لینک تشخیص می دهد. بنابراین، لینک سازی مناسب با انکر تکست مناسب برای دستیابی به این امر بسیار مهم است. لطفاً توجه داشته باشید که گوگل لینک های خریداری شده را نقض دستورالعمل وبمستر می داند. وقتی گوگل لینک های پولی را در سایت شما پیدا می کند، یکی از این دو اتفاق می افتد:

گوگل همه لینک‌ها را حساب نمی‌کند: لینک‌های پولی به بهبود رتبه‌بندی صفحات کمکی نمی‌کنند، یا به عبارت دیگر، گوگل اصلاً برای لینک‌ها ارزش قائل نیست.

گوگل سایت شما را جریمه می کند: گوگل ارتش خود را برای بررسی بک لینک ها برای فروش می آورد. تیم ضد اسپم گوگل و الگوریتم های هوشمند این موتور جستجو به شدت با سایت های خرید و فروش بک لینک سروکار دارند.

خرید بک لینک برای بهبود رتبه سایت شما ریسک بالایی دارد و برای همه سایت ها توصیه نمی شود. بنابراین از شما می خواهیم که هنگام خرید بک لینک و استفاده از این فناوری احتیاط کنید. بسیاری از کارشناسان سئو خرید لینک را در دسته سئو منفی قرار می دهند. برای آشنایی بیشتر با این رویکرد و پیامدهای آن، حتما این مقاله در مورد سئو منفی را مطالعه کنید.
برای خرید بک لینک به سایت destination iran مراجعه نمایید.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.