ليفتينگ صورت

تيتر خبري

ليفتينگ صورت

۲,۹۶۱ بازديد



پوست جوان و جوان يكي از دلايل اصلي زيبايي صورت در زنان و مردان است. امروزه بيشتر مردم به زيبايي پوست خود اهميت مي دهند. آنها به دنبال جواني و شادابي بيشتر هستند. يكي از روش هاي جوانسازي و احياي پوست، ليفتينگ پوست و صورت است كه به روش هاي مختلفي انجام مي شود.


معني بلند كردن به زبان ساده; ليفت صورت چيست؟

در پاسخ به اين سوال كه ليفت صورت چيست، ليفت صورت يا ليفت پوست براي جوانسازي و جوانسازي پوست انجام مي شود. فيشال مي تواند شما را 15 تا 20 سال جوان تر از آنچه هستيد نشان دهد. در حين ليفت صورت، پوست پيشاني، گونه ها و گردن ليفت مي شود و چين و چروك هاي سطح پوست به طور كامل از بين مي روند. عمل ليفت صورت به گونه اي انجام مي شود كه هيچ بخيه اي روي صورت باقي نمانده و به خوبي توسط پوست دريافت مي شود.


مزاياي ليفت صورت چيست؟ جوانسازي پوست با نازلترين قيمت

بهترين راه براي ليفت صورت فوايد زيادي دارد. مهم ترين مواردي كه مي توان به آنها اشاره كرد عبارتند از:

زيبايي و جوانسازي پوست

جوانسازي پوست در نتيجه افزايش اعتماد به نفس

رفع كامل چين و چروك صورت

درمان دائمي، نيازي به تجديد ندارد

سفت كننده پوست مي ليفتينگ پوست صورت

با توجه به نتايج، هزينه عمل كاملاً معقول است

تكنيك هاي ليفت صورت دائمي و موقت هستند و به بيمار حق انتخاب مي دهند

تمام اين مزايا تنها زماني ايجاد مي شوند كه توسط يك متخصص زيبايي واجد شرايط درمان مي شويد. مراجعه به كلينيك هاي تخصصي زيبايي كه از آخرين فناوري هاي روز دنيا استفاده مي كنند. چشمان خود را به راحتي بلند كنيد.



بهترين راه براي چهره سازي؛ راه هاي عملي و نهايي براي جوان سازي پوست

روش هاي مختلفي براي ليفت صورت وجود دارد كه بسته به نياز و درخواست خود مي توانيد يكي از آنها را انتخاب كنيد. تكنيك هاي ليفت صورت به دو صورت دائمي و موقت انجام مي شود. با روش دائمي، ليفت صورت معمولا در اتاق عمل انجام مي شود و هزينه آن بيشتر از ليفت موقت صورت است. در روش موقت تغييرات دقيقاً مانند روش دائمي صورت مي گيرد. تنها تفاوت ليفت موقت و دائمي، مدت زمان كوتاه و شارژ ساليانه آن است. يكي از روش‌هاي ليفت موقت صورت، استفاده از دستگاه پلتفرم XEO است كه به ميزان قابل توجهي ارزان‌تر از جراحي و بدون عوارض، پوست افراد جوينده زيبايي را جوان‌سازي مي‌كند.



1. ليفت صورت با نخ. ليفت صورت بدون جراحي

مدتي است كه ليفت صورت با نخ طرفداران زيادي پيدا كرده است. در اين روش نخ از سطح پوست عبور مي كند و چندين گره در قسمت هاي مخالف پوست ايجاد مي شود. با كشيدن نخ و سفت كردن گره ها، پوست كاملاً به سمت بالا كشيده مي شود. اين روش اغلب براي بلند كردن ابروها و بيني استفاده مي شود. اگرچه ليفت صورت با نخ طرفداران زيادي دارد. اما برخي به دليل باز شدن ناگهاني گره ها و ايجاد مشكلات پوستي از آن راضي نيستند. توصيه مي كنيم براي انجام ليفت صورت با نخ به پزشك متخصص مراجعه كنيد.



2. دستگاه ليفت صورت خانگي; بهترين راه براي ليفت صورت در خانه

روش ديگري كه بسياري از خانم ها براي ليفت پوست و صورت استفاده مي كنند، خريد دستگاه ليفت صورت خانگي است. استفاده از اين وسايل بسيار ساده و بدون محدوديت است. همه مي توانند از دستگاه ليفت صورت خانگي استفاده كنند. با توجه به قدرت متوسط ​​اين دستگاه، روش موثر و كارآمدي براي رفع چين و چروك صورت و جوانسازي پوست به حساب نمي آيد.


3. ماهيگيري; چگونه ليفت صورت را بدون عوارض انجام دهيم

در اين روش با استفاده از امواج صوتي پرانرژي ليفت پوست صورت و گردن به صورت كاملا طبيعي انجام مي شود. هايفو گلد پرميوم يكي از محبوب ترين دستگاه هاي ليفت پوست است. درمان با اين محصول بدون درد بوده و نيازي به بيهوشي ندارد. پس از ليفت صورت با هايفوتراپي نيازي به مراقبت نيست و متخصص زيبايي مي تواند به فعاليت هاي روزانه خود ادامه دهد. به طور كلي استفاده از هيپوتراپي براي ليفت صورت بين 1 تا 3 سال طول مي كشد و پس از آن بايد ليفت صورت خود را دوباره شارژ كنيد.


4. بوتاكس; فقط چين و چروك هاي سطحي را از بين ببريد

تزريق بوتاكس را مي توان يكي از قديمي ترين و پرفروش ترين روش هاي ليفت صورت دانست. در اين روش بوتولينوم به قسمت هاي مختلف پوست شما تزريق مي شود و از ايجاد چين و چروك در قسمت هاي مختلف پوست جلوگيري مي كند. ليفت بوتاكس روشي مناسب براي كساني است كه مي خواهند از ايجاد چين و چروك در پوست خود جلوگيري كنند يا در مرحله اول پيري پوست هستند. استفاده از بوتاكس براي رفع چين و چروك هاي عميق و قديمي توصيه نمي شود.


5. ليفت صورت جراحي. مناسب براي افراد بالاي 50 سال

ليفت صورت يك روش طولاني و تهاجمي براي جوانسازي پوست و صورت است. در اين روش كه در اتاق عمل انجام مي شود، پس از بيهوشي كامل بيمار، عمل جراحي انجام مي شود. در حين عمل ليفت صورت، پزشك چربي هاي اضافي را از نواحي افتادگي و چين و چروك پوست خارج كرده و پوست صورت و گردن را سفت مي كند كه باعث از بين رفتن چين و چروك و شادابي و جواني پوست مي شود.

اثرات ليفت صورت معمولاً بين 10 تا 15 سال روي پوست باقي مي ماند. اگر به درستي از پوست خود مراقبت كنيد، ليفت صورت براي هميشه روي پوست شما مي ماند. استفاده از ليفت صورت معمولا براي افراد بين 50 تا 65 سال كه داراي چين و چروك عميق هستند توصيه مي شود.



قيمت ليفت صورت; چه عواملي بر هزينه ليفت صورت تاثير مي گذارد؟

اول از همه، قيمت آن تحت تأثير روشي است كه متخصصان زيبايي براي سفت كردن پوست انتخاب مي كنند. طبيعي است كه انجام ليفت صورت با هيپنوتيزم قيمتي متفاوت با جراحي دارد و ارزانتر است. فراموش نكنيد كه هنگام انجام كارهاي آرايشي نبايد قيمت را در نظر گرفت. بلكه برندهاي معتبر دستگاه هاي ضد پيري و استفاده از روش هاي جديد بر قيمت تمام شده آن ارجحيت دارد.

بيشتر بخوانيد:  https://cliniczibayi.com/ليفتينگ-صورت/هايفوتراپي-در-شيراز-5-مركز-تخصصي-جوانسا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.