معرفی نمایش های ضد واقعیت

۹,۴۵۲ بازديد


Aality Show Anti جدیدترین برنامه رقابتی شبکه نمایش خانگی است. این برنامه جذاب و مهیج در سال 1402 ساخته شده است. برای نمایش و بررسی رئالیتی شو علیه مجید واصقانی تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

Anti Race را می توان جدیدترین اثر در دسته برنامه های مسابقه ای دانست. این رئالیتی شو به صورت ویژه برای شبکه خانگی ساخته شده و برای بینندگان پخش خواهد شد. نمایش ضد واقعیت ساخته سعید ابوطالب در سال 1402 ساخته شد. کارگردانی که در ساخت مسابقات سریالی بسیار سازنده و موفق بود. سید ابوطالب آثاری چون الهه ها، شب های مافیا، رالی ایرانی، شام ایرانی و مسابقه ساعت 77 را تولید کرده است. نمایش ضد واقعیت را خود سعید ابوطالب ساخته است. تئاتر واقعیت رقابت در مقابل رقابت است. مجید واشقانی هدایت این مسابقات را بر عهده دارد. شرکت کنندگان این واقعیت نیز از میان افراد مشهور و مشهور انتخاب می شوند.

در مورد زمان پخش رئالیتی شو نیز باید به این نکته اشاره کرد که گروه سازنده این مسابقه تاریخ دقیقی را اعلام نکرده اند اما به احتمال زیاد پخش این مسابقه از اواسط تابستان 1402 آغاز خواهد شد. تعداد قسمت های نمایش ضد واقعیت 15 قسمت داده شد. بر اساس اطلاعات موجود، مدت زمان هر قسمت از این رئالیتی شو جذاب و دیدنی حدود 90 دقیقه است و یکشنبه هر هفته ساعت 20:00 به صورت رایگان از پلتفرم هوم شو پخش می شود. برای خواندن خلاصه این مجموعه جدید نمایش خانگی تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

کریتا یک نمایش ضد واقعیت است

سریال ضد کلاه

مجموعه نمایشگاه‌های ضد خانواده یکی از جدیدترین ساخته‌های سعید ابوطالب در سری مسابقه‌ای است که در سال ۱۴۰۲ ساخته شده است. چند روز دیگر تا اکران این واقعیت نمایشی جذاب باقی مانده است. از این رو در این قسمت از مقاله داستان این رقابت هیجان انگیز را برای طرفداران آن خلاصه می کنیم، در یک رئالیتی شو، 30 بازیگر مشهور سینما، تلویزیون و سایر ستاره های مشهور در 10 گروه به رقابت می پردازند و نفرات برتر در فینال به مصاف یکدیگر می روند. داستان نمایش ضد واقعیت بسیار نزدیک به بازی شب مافیایی است که در آن مانند مافیا مفهومی از روز و شب وجود ندارد. داستان این مسابقه جذاب و هیجان انگیز به سال 1986 برمی گردد. برخی از گردشگران در شهر زیبای پاریس توسط جاسوسان ربوده شده اند! اکنون باید شاهد بحث و مذاکره دو گروه جاسوسی و ضدجاسوسی باشیم. در این مجموعه نمایش خانوادگی دیالوگ بسیار مهم است و شرکت کنندگان باید حرف های یکدیگر را تحلیل کنند. رئالیتی شو نیز مانند دیگر برنامه های سعید ابوطالب مفهومی دارد. مفاهیمی مانند تیراندازی، ملاقات، درخواست دستگیری، خواب، درخواست مبادله.

معرفی شخصیت های نمایش ضد واقعیت

مانند دیگر ساخته های سعید ابوطالب، نمایش ضد واقعیت دارای جبهه های متفاوتی است که در آن شرکت کنندگان باید نقش های داده شده را ایفا کنند و سعی کنند اعضای تیم خود را در طول بازی پیدا کنند و در نهایت برنده رقابت شوند. بازی از دو طرف کلی تشکیل شده است. سمت سفید که شامل ضد جاسوسان، گروگان ها و سمت سیاه، جاسوسان است. البته هر طرف به زیر گروه ها تقسیم می شود.

ضد جاسوسان از یک گروه سه نفره تشکیل شده اند. یک سرهنگ و دو افسر که هر یک از افسران به یک تپانچه مسلح بودند. همچنین در قسمت سفید بازی دو توریست و دو گروگان داریم اما هیچ ارتباطی بین اکانت ها وجود ندارد. از سوی دیگر، جاسوسان نیز از یک گروه سه نفره تشکیل شده اند; یعنی یک گروهبان و دو جاسوس همه مسلح. نکته جالب در مورد نمایش ضد واقعیت این است که سیاه پوستان همدیگر را نمی شناسند و این دو جاسوس در روز معارفه به دلیل کلیدی که به همراه دارند همدیگر را پیدا می کنند. اما جاسوسان این کلیدهای مخفی را نمی دانند و باید برای یافتن دوستان خود بسیار مراقب باشند.

بازی در برابر واقعیت

ضد واقعیت با بحث و مناظره بین شرکت کنندگان آغاز می شود. هر یک از شرکت کنندگان باید به نوبه خود صحبت کنند و دیگران باید صحبت خود را تجزیه و تحلیل کنند و شواهد جمع آوری کنند. در طول این درگیری، شرکت کنندگان می توانند چهار کار را انجام دهند: حکم جویی، ملاقات، اقدام و عزل. همچنین در طول مسابقه، هنرمند فقط یک بار می تواند در مورد وضعیت بپرسد، زمانی که زندان شهر پر است. در مورد درخواست حکم، لطفا توجه داشته باشید که هر بازیکن فقط یک بار می تواند برای یک بازیکن دیگر درخواست حکم صادر کند. در این صورت بازیکن مظنون برای رضایت آورده می شود و در صورت کسب رای کافی روانه زندان می شود.

همچنین اگر فردی در زندان باشد، هر بازیکنی می تواند در نوبت خود درخواست ملاقات با زندانی کند و خوابیدن در آن جلسه رایگان است. در حین مبادله، اگر یکی از دو نفر گروگان بود، بازیکن می تواند یک زندانی را با بازیکن دیگری مبادله کند. بالاخره موضوع تیراندازی مطرح می شود. اگر مردی مسلح باشد، ممکن است قصد خود را برای شلیک اعلام کند، البته فقط می‌تواند به سمت خود شلیک کند، و اگر یکی به سمت خود شلیک کند، آن شلیک باید برعکس شود و تیرانداز باید بازی را ترک کند.

معرفی شیوه های ضد رقابتی

در مقاله یک واقعیت شوی ضد جاسوسی ارائه کردیم. پس از آن خلاصه رویداد، قوانین و شخصیت های رقابت جذاب و تاثیرگذار را توضیح دادیم. در این قسمت قصد داریم به معرفی سازندگان این نمایش خانگی بپردازیم. با ما بمان.

سعید ابوطالب; کارگردان رئالیتی شو مخالف است

ارائه یک نمایش واقعی علیه جاسوسی

سعید ابوطالب فیلمساز، تهیه کننده و سیاستمدار ایرانی در 12 آذر 1348 در تهران به دنیا آمد. وی سابقه نمایندگی در شورای اسلامی را نیز بیان کرد. سعید ابوطالب در عرصه فیلمسازی و تولید نقش بسزایی داشته است، اما چیزی که او را به شهرت رساند، مسابقات و نمایش های رئالیتی اخیرش بود که سر و صدای زیادی به پا کرد. او با رالی ۱ و ۲ ایران شروع کرد و سپس شام ایران را معرفی کرد. اما نقطه عطف در حوزه فناوری، بازی Mafia Nights بود که ناگهان محبوب و محبوب شد. پس از آن سعید ابوطالب مسابقات کارشناسی ارشد را برگزار کرد که بسیار هم مورد استقبال قرار گرفت. اکنون که او شروع به آماده‌سازی برای یک برنامه واقعیت‌نمای جدید به نام آنتی کرده است، انتظار کار خوبی از او داریم.

مجید واشقانی; سازماندهی یک مسابقه علیه

بازیگران نمایش رئالیتی Vs

مجید واشقانی بازیگر توانا و با استعداد سینما و تلویزیون ایران در 15 خرداد 1350 در تهران به دنیا آمد. مجید واشقانی کار خود را با حضور در کلاس های بازیگری امین تاریخ در سال های 77 تا 1378 آغاز کرد و بر خلاف فعالیت هنری اش علاقه زیادی به بازیگری در ژانر کمدی داشت.

مجید واشقانی در بسیاری از آثار سینمایی و تلویزیونی ایفای نقش کرده است که از معروف ترین آنها می توان به ماتادور، انقلاب زیبا، هوش سیاه و سریال پلیسی محبوب میکل اشاره کرد. البته مجید واشقانی در سال های اخیر به طور مستمر در برنامه های رئالیتی مانند شب های مافیا، جوکر و پدرخوانده حضور داشته و همین امر باعث محبوبیت بیشتر او در بین هوادارانش شده است. او اکنون در جدیدترین اقدام سعید ابوطالب، برنامه واقعیت‌سازی «جنگ» حضور دارد اما این بار به عنوان مجری.

متن کامل مقاله را بخوانید:  https://tmk.ir/series/102077  

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.