بهترين هتل هاي دبي كدامند؟

۲۱,۰۱۰ بازديد

دبي كه به عروس خاورميانه معروف است يكي از شهرهاي امارات متحده عربي است كه در 50 سال اخير تغييرات زيادي كرده است. اين تغييرات به دبي اجازه داد سالانه پذيراي ميليون ها گردشگر از سراسر جهان باشد. هنگامي كه به دبي سفر مي كنيد ساختمان هاي شگفت انگيزي مانند برج خليفه، ساحل زيبا و صحراي زيبا را خواهيد ديد كه در هيچ جاي دنيا نمي توانيد آن را پيدا كنيد. توجه به نكات مهم قبل از سفر به دبي يكي از مهم ترين نكاتي است كه بايد بدانيد. در زير سعي خواهيم كرد به طور كامل به آن بپردازيم.



آب و هواي دبي در فصول مختلف

توجه به آب و هوا - يكي از نكات مهم قبل از سفر به دبي; اين شهر در زير خط استوا قرار دارد و ميزان بارندگي سالانه آن بسيار كم است. در نتيجه هواي اين شهر گرم و خشك است و براي كساني كه در مناطق خنك و كوهستاني زندگي مي كنند اين هوا آزاردهنده است و افزايش رطوبت باعث تعريق مداوم مي شود. در نتيجه در اواسط بهار و تابستان هوا به شدت گرم و غيرقابل تحمل مي شود و ميانگين دماي آن حدود 48 درجه سانتيگراد است.

بهترين زمان براي سفر به دبي از نوامبر تا فوريه، از نوامبر تا پايان بهمن است، در اين ماه ها دماي هوا بين 20 تا 27 درجه سانتيگراد است و حتي مي توانيد در سواحل زيبا و جذاب دبي شنا كنيد.



هزينه پرواز تهران به دبي چقدر است؟

نكته مهم ديگر قبل از سفر به دبي دانستن مدت زمان پرواز است. پرواز تهران به دبي 2 ساعت و 20 دقيقه طول مي كشد.



بهترين هتل هاي دبي كدامند؟

هتل هاي زيادي در دبي وجود دارد كه رزرو آن ها قبل از سفر به دبي بسيار مهم است اين شهر مدرن داراي استانداردترين هتل هاي جهان براي مسافران است و در زير لوكس ترين هتل هاي اين شهر را به شما معرفي مي كنيم.


برج هاي هتل جميرا امارات

هتل جميرا در ليست هتل هاي 5 ستاره دبي قرار دارد. اين هتل داراي 400 اتاق و خدماتي مانند ماهواره، صرافي، باشگاه ورزشي، رستوران هاي عالي با غذاهاي بين المللي مي باشد. هتل جميرا خدمات شاتل رايگان به دبي مال، مركز شهر دبي و غيره را نيز ارائه مي دهد.

آدرس: امارات، جاده شيخ زايد، برج هاي امارات



هتل رافلز

هتل لاكچري رافلز يك هتل 5 ستاره با 252 اتاق در مجاورت مركز خريد وافي دبي است كه با 15 دقيقه رانندگي تا فرودگاه دبي فاصله دارد. هتل رافلز امكاناتي مانند: سونا، جكوزي، استخر روباز، منوي رژيم غذايي ويژه، خدمات نگهداري از كودكان، سرويس اتاق VIP را ارائه مي دهد.

آدرس: بر دبي، خيابان شيخ رشيد، مركز خريد وافي



هتل تاج دبي

هتل تاج يكي از بهترين هتل هاي 5 ستاره دبي است كه در قلب ديره واقع شده است. اين هتل 296 اتاق دارد كه هر اتاق منظره زيبايي از شهر دارد. هتل تاج داراي رستوران هاي مختلفي است كه غذاهاي هندي، انگليسي، بين المللي، مديترانه اي، آسيايي و عربي سرو مي كنند.


آدرس: برج خليفه سنترال، دبي

هتل برج العرب جميرا

هتل برج العرب جميرا مناظر بي نظيري از خليج فارس را ارائه مي دهد. اين هتل 7 ستاره داراي 202 اتاق در 27 طبقه است و از امكانات آن مي توان به 9 رستوران با انواع غذاهاي بين المللي اشاره كرد.

آدرس: خيابان جميرا، دبي، امارات متحده عربي



هتل پارك حيات دبي

هتل پارك حيات يكي از هتل هاي 5 ستاره شهر مدرن و منحصر به فرد دبي است كه داراي 225 اتاق و 2 كيلومتر تا فرودگاه بين المللي دبي، 15 دقيقه تا دبي مال و برج خليفه با ماشين و حدود 30 دقيقه تا دبي فاصله دارد. ساحل با ماشين داراي; همچنين امكاناتي كه در اين هتل در اختيار مسافران قرار مي گيرد، تجربه اي عالي از سفر به دبي را به شما هديه مي دهد.

آدرس: دبي، قايق سواري و باشگاه گلف



هتل مينا سلام

هتل مينا السلام يكي از 5 هتل دبي است. اين هتل داراي 292 اتاق با چشم انداز دريا و خليج براي ايجاد منظره اي هيجان انگيز و منحصر به فرد از آب در صحراي دبي است و داراي اتاقي بي نظير براي معلولين و سالمندان مي باشد.

آدرس: جاده جميرا، دبي، امارات متحده عربي.



نتيجه

در اين متن سعي كرده ايم قبل از رفتن به دبي براي تجربه يك سفر خاطره انگيز تمام نكات مهم را براي شما توضيح دهيم. اگر در طول اقامت خود در دبي به خودرو نياز داشتيد مي توانيد از خدمات اجاره خودرو شركت معتبر و خوشنام سعادت رنت استفاده كنيد. اگر از خدمات اجاره خودرو در دبي استفاده كنيد، در هزينه و زمان خود صرفه جويي خواهيد كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.