طراحي داخلي مدرن

۲,۶۵۴ بازديد

دكوراسيون داخلي با مدرن ترين متدهاي جهاني

طراحي داخلي

دكوراسيون داخلي خانه شامل قسمت هاي مختلف خانه از جمله آشپزخانه، اتاق خواب، حمام، سرويس بهداشتي، انباري و ... مي باشد.

افرادي كه به طراحي داخلي خانه اهميت مي دهند و توسط پيمانكاران مجرب به آنها كمك مي شود، در واقع مراقب روحيه خود و خانواده خود هستند و با طراحي سيستماتيك جديد انرژي خوبي در خانه خود ايجاد مي كنند.

براي دكوراسيون داخلي منزل به عنوان مثال در پذيرايي منزل، خريد مبلمان مناسب براي مكان يك عامل اساسي است و در انتخاب آن بايد نهايت دقت را داشته باشيد.

يا مثلاً اگر خانه شما حياط ندارد و بالكن كوچكي داريد به دكوراسيون داخلي توجه كنيد. گلدان يكي از عوامل اساسي دكوراسيون بالكن است.

هر قسمت از خانه چندين فاكتور اساسي دارد كه به آنها توجه مي كند و مناسب را انتخاب مي كند تا طراحي دكوراسيون داخلي را به بهترين نحو انجام دهد.

طراحي دكوراسيون داخلي

طراحي دكوراسيون داخلي حتي اگر ساده باشد اصولي دارد كه اين اصول را رعايت مي كند تا با توجه به المان هاي دنيا يك طراحي خوب ببينيم به همين دليل مي گويند طراحي دكوراسيون داخلي را به افراد حرفه اي بسپاريد.

طراحي دكوراسيون داخلي با هدف تغيير محيط و ايجاد فضايي گرم و صميمي انجام شده است.اين طراحي با توجه به هماهنگي عناصر خانه انجام مي شود كه براي ايجاد اين هارموني نياز به علم و تجربه دارد. .

يك اشتباه جزئي يا عجله در اين كار منجر به هدر دادن پول مي شود. مثلا، ممكن است مبلماني بخريد كه براي فضاي خانه شما كاملاً نامناسب باشد. به همين دليل است كه مي گوييم مشاوره از بهترين طراحان به شما كمك زيادي مي كند.

نكات دكوراسيون داخلي

توجه به روشنايي اوليه خانه

ايجاد تعادل خوب

به انتخاب رنگ ها دقت كنيد

فوايد گياهان

مجموعه اي از انواع مختلف لامپ ديواري

از آينه آرايش در خانه استفاده كنيد

سكوت اتاق را در نظر بگيريد

قرارگيري صحيح مبل

خريد يك يا دو نوع وسايل تزييني گران قيمت و مجلل

يك لامپ در پذيرش بخريد

يك ساعت ديواري شيك بخريد

ايجاد تقارن در چيدمان تجهيزات

سبك دكوراسيون داخلي

دكوراسيون داخلي مانند هر چيز ديگري انواع و سبك هاي مختلفي دارد كه هركس بنا به سليقه خود بهترين سبك را از بين آنها انتخاب مي كند اما قبل از انتخاب حتما از مشاور محلي مشاوره بگيريد.

اولين و مهم ترين قدم در شروع طراحي داخلي، شناخت انواع سبك ها و شناخت مزايا و معايب آنهاست. بنابراين مي توانيد با هوش كامل و آگاهي از علايق خود بهترين استايل را انتخاب كنيد.

براي طراحي داخلي در تهران و شهرستان ها مردم بيشتر به سمت دو سبك مدرن و كلاسيك مي روند، اما امروزه سبك هاي زيادي وجود دارد كه مي توانيد با كمك تصويرگر آن ها را طراحي كنيد و بهترين سبك و كاركرد را قرار دهيد. در ادامه با سبك هاي محبوب دكوراسيون داخلي آشنا خواهيد شد.

غذاهاي خانگي مدرن

دكوراسيون داخلي كلاسيك

حداقل دكوراسيون داخلي

دكوراسيون داخلي روستيك

دكوراسيون داخلي مدرن

دكوراسيون داخلي نئوكلاسيك



سبك مدرن براي دكوراسيون داخلي براي افرادي كه خواهان سادگي و خلوت هستند مناسب است. سبك معاصر كه به معناي جديد و مدرن است، امروزه در بين ايرانيان رايج شده است.

يكي از قوانين سبك مدرن خريد چيزهايي است كه كاربردي هستند و مي توانيد از آنها استفاده كنيد، زيرا خريد چيزهايي كه كاربردي نيستند و جلوه زيبايي در خانه ايجاد نمي كنند فقط باعث به هم ريختگي خانه مي شود.

رنگ ها در طراحي داخلي مدرن بسيار مهم هستند و در اين سبك بايد از رنگ هاي ملايم و خنثي استفاده كرد. رنگ هاي پركاربرد در اين سبك سفيد و خاكستري هستند.

لامپ ها يكي از مهم ترين موارد در طراحي مدرن هستند، زيرا نور يكي از موارد مهم در طراحي مدرن است، بنابراين به افراد توصيه مي شود در صورت عدم وجود نور طبيعي در خانه، لامپ هاي بلند مدت و كوتاه مدت خريداري كنند. . از آن اجتناب نكنيد

در سبك مدرن ديگر خبري از تابلوهاي قديمي نيست و مي توانيد يك سري تابلو يا عكس هاي كوچك غير معمول را روي ديوارها ببينيد يا يك تابلوي بزرگ با طراحي مدرن ببينيد.

در استايل امروزي خبري از تصاوير زيباي قديمي نيست و مشتركين اين سبك با توجه به اينكه طرفدار سادگي هستند به سراغ رنگ هاي سفيد يا ملايم مي روند.



دكوراسيون داخلي كلاسيك

سبك كلاسيك دكوراسيون منزل تلفيقي از سبك قديمي و جديد است، يعني همان سبك قديمي را در خانه هاي خود مي بينيد، اما اين سبك قديمي توسط لوازم جديد طراحي و اجرا شده است.

افرادي كه سبك كلاسيك را انتخاب مي كنند بايد روحيه اي داشته باشند كه با اكسسوري هاي شلوغ و چشم نواز سازگاري داشته باشد، زيرا اقلام و اكسسوري ها را فقط در اين سبك خواهيد يافت.

سقف هاي گچي بلند خانه ها سبك كلاسيك را نشان مي دهد. ديوارهاي پوشيده شده با كاغذ ديواري هاي براق يكي ديگر از عناصر پر زرق و برق سبك كلاسيك است.

در اين سبك براي دكوراسيون داخلي پذيرايي بايد به سراغ خريد مبلمان واقعي و تزيينات چوبي رفت تا سبك دكوراسيون كلاسيك در خانه گنجانده شود.

فراموش نكنيد كه ايجاد تقارن در سبك كلاسيك عنصر اساسي و مهم اين سبك است كه افراد بايد از آن پيروي كنند، يعني سعي كنيد بيشتر موارد را به صورت متقارن كنار هم قرار دهيد.

رنگ هاي گرم يا تيره در اين سبك به وفور ظاهر مي شوند. كرم و قهوه اي رنگ هايي هستند كه بيشتر در سبك كلاسيك مورد استفاده قرار مي گيرند و وسايل و لوازم خانگي زيادي را در اين رنگ ها مي بينيد.

 

حداقل دكوراسيون داخلي

سبك مينيمال يكي از پرطرفدارترين سبك ها براي طراحي داخلي است، اين سبك بسيار ساكت تر و ساده تر از سبك مدرن است و هدف از طراحي اين سبك در خانه ايجاد محيطي آرام و ساكت است، توصيه مي كنيم از طرفداران آن ها باشيد. . در مورد تنهايي

اگر ترجيح شما سبك مينيمال است، بايد به سراغ چيزهاي ساده برويد، بيشتر وسايل و اكسسوري هاي سبك مدرن رنگ روشن دارند، بنابراين شايد ديده باشيد كه رنگ هاي سفيد و روشن در خانه هاي مينيمال چقدر زياد است. در دكوراسيون داخلي لوازم و لوازم اوليه فراواني وجود دارد كه در رنگ هاي سفيد و روشن ساخته مي شوند.

در اين سبك، ديوارهاي رنگارنگ و تك رنگ، مبلمان نرم راحت در رنگ هاي سفيد يا روشن، استفاده از گل ها و گياهان طبيعي براي ايجاد طراوت...

فراموش نكنيد كه سبك مينيمال به دنبال سكوت است



دكوراسيون داخلي روستيك

دكوراسيون داخلي به سبك روستيك يكي از سبك هاي كمياب و منحصر به فرد است و بافتي كاملا روستايي دارد. اگر به عكس ها نگاه كنيد متوجه خواهيد شد كه اين سبك چقدر شيك و سنتي طراحي شده است. سبك روستيك براي كساني كه به عناصر طبيعي و بافت هاي قديمي علاقه دارند مناسب است.

يكي از ويژگي هاي سبك روستيك اين است كه از مواد طبيعي پيروي مي كند. به عنوان مثال در اين سبك از چوب و سنگ بسيار استفاده مي شود و وقتي وارد خانه اي مي شويد كه به اين سبك طراحي شده است، هر چقدر هم كه پلك بزنيد باز هم متريال چوب را خواهيد ديد. البته از مواد ديگري نيز استفاده مي شود، اما استفاده از چوب بسيار بيشتر است.



دكوراسيون داخلي پست مدرن

پست مدرن يكي از محبوب ترين سبك هاي طراحي داخلي است. اين روش تزيينات و طرح هاي مختلف و پرمشغله زيادي را مي پذيرد، بنابراين در صورت انتخاب اين روش بايد بدانيد كه اين روش يك تصوير كامل به صورت مينيمال است و براي طراحي بايد از هنر و هوش خود بهره مند شويد.

براي طراحي سبك پست مدرن در دكوراسيون داخلي مي توان از رنگ هاي پر سر و صدا يا پر زرق و برق و بدون محدوديت استفاده كرد و يا از تزيينات و تزيينات مجلل و مجلل بهره برد، زيرا هيچ محدوديتي در طراحي دكوراسيون در خصوص اين سبك وجود ندارد. شما آن را نخواهيد داشت

مرجع مقاله:https://decoration-and-design.com/دكوراسيون-داخلي/بهترين-دكوراسيون-داخلي-در-شيراز

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.