بهترين دوره پاكسازي و فيشيال پوست در تهران

۲,۳۸۹ بازديد

اگر كل صورتتان در حال درمان باشد، ممكن است بيهوشي عمومي انجام شود. بخوردادن صورت، درماني ارزان و بسيار مؤثر براي منافذ مسدودشدهي پوست و در كل پاكسازي پوست صورت است. پوست ليمو هم نرمكننده و تميزكنندهي بسيار خوبي است. براي دور چشم هم يك روش فوق العاده توضيح خواهيم داد تا با آن حسابي ريلكس كنيد. يك ليتر آب معمولي را با گلاب مخلوط كنيد و سه قطره روغن بادام به آن اضافه كنيد و در يخچال قرار دهيد. كمي آب خيار و يا گلاب را آماده كنيد حالا دو عدد پد آرايشي را كمي درون آنها قرار دهيد تا خيس بخورند. در ابتدا از آب ولرم براي شستشوي صورت استفاده كرده و سطح پوست را مرطوب كنيد و بعد از آن از صابون يا ماده شستشو دهنده مخصوص پوست خود استفاده نموده و سطح پوست را ماساژ دهيد. اميدواريم كه از پوست تميز و فوق العادهتان لذت ببريد. رسيديم به آخرين مرحله اين مرحله بسيار لذت بخش است و مهر تاييد يك پاكسازي پوست عالي است.

آموزش پاكسازي پوست

بخش هاي چرب صورت شما داراي جوشهاي سر سياه، جوش قرمز التهابي يا انواع ديگر آكنه است. اسطوخودوس: اين گياه براي پوست خشك يا مبتلا به اگزما، فوق العاده است و رايحهاي آرامشبخش دارد. با يك كارد مقداري از گياه آلوئه ورا را جدا كنيد و بعد از پوست يك طرف آن را بگيريد بعد با يك قاشق ژل درون آن را درون مخلوط كن بريزيد. قبل از استفاده و حتي خريد اين دستگاه حتما از خودتان اين سوال را بپرسيد، چون هر جنس پوست به شرايط متفاوتي براي مراقبت و رسيدگي نياز دارد و انواع مختلف پوست واكنش بسيار متفاوتي به پاكسازي، لايه برداري و اقدامات ديگر نشان مي دهد. اين روش مي تواند سرعت جايگزيني سلول هاي سالم با سلول هاي آسيب ديده را افزايش دهد، تا احتمال ايجاد لك و پررنگي پوست كاهش يافته و همچنين كلاژن بين سلول ها تقويت كند تا قوام پوست بهتر شود. 

هزينه پاكسازي پوست 

هزينه پاكسازي پوست با توجه به روش انجام آن و نوع پاكسازي از ۳۰ تا ۵۰۰ هزار تومان متغير است. از جمله مزايايي پاكسازي پوست صورت مي توان شاداب شدن پوست اشاره كرد، اما همانطور كه گفته شد پاكسازي پوست فقط براي شادابي پوست نيست و داراي مزاياي بيشتري است كه در ادامه به چند مورد اشاره مي كنيم. H ميزان عناصر سنگين باقيمانده در محلول به ترتيب از غلظت 1 تا 5 ميلي گرم بر ليتر افزايش مي يابد كه اين افزايش سير يكنواخت و صعودي خود را طي مي كند ولي ميزان عناصر سرب و منگنز در غلظت 10 ميلي گرم بر ليتر كمي كاسته مي شود اما ميزان كادميوم به سير صعودي و يكنواخت خود ادامه مي دهد. درزمان بهبودي پوست اگربافت هاي پوستي هم بهبوديابند يكي از مزيت هاي اين جراحي است، اما اگر جراحات شكل بدي برروي پوست داشته باشند ازاشكلات آن محسوب ميشود. اگر بوتاكس به درستي انجام شود افرادي كه آموزش زيبايي نديده اند، متوجه آن نمي شوند، اما بيمار آرام تر و شادتر به نظر مي رسد. البته لازم به ذكر است كه فيشيال هم در سالنهاي زيبايي و هم در كلينيك هاي پوست و مو انجام ميشود. قطعا همه ي ما در شيوه هاي زيبايي به دنبال معجزه ميگرديم، پوست صاف و شفاف خواسته اي انكار ناپذيراست قطعا ميتوان گفت يكي از آپشن هاي زيبايي، پوست شفاف است.

 


فيشال صورت يك روش درماني پوستي است كه منافذ پوست را پاكسازي كرده، سلول هاي مرده پوست را از بين برده و مشكلات شايع پوستي را با استفاده ماسك هاي متناسب با پوست شما درمان مي كند. ماسكي كه انتخاب ميكنيد حتما بايد متناسب با نوع پوستتان باشد. اينكه چه ماسكي را انتخاب ميكنيد بسيار اهميت دارد. حتما اين ماسكي را كه در ادامه توضيح ميدهيم امتحان كنيد تا نتيجه فوق العاده آن را ببينيد. مطمئنا گوجه فرنگي، ماست و آب ليمو را هم حتما در خانه پيدا ميكنيد. خشكي پوست به معناي چين و چروك بيشتر و پيري پوست است پس حتما دو تا سه بار در هفته حتما از يك ماسك آبرسان استفاده كنيد يا از كرم مرطوب كننده يا ژلها و آبرسانها براي پوستتان استفاده كنيد. مراقبت هاي بعد از پاكسازي پوست ، تاثير نورخورشيد ، آموزش تئوري و عملي (كرم هاي ضد آفتاب پوست ، انواع بازسازي هاي پوست ، ويتامينه ها و … ) معرفي لوازم كار و مواد مصرفي و …

براي آشنايي با پاكسازي پوست كافيست در دوره آموزش پاكسازي پوست حرفه اي فاطمه حبشي شركت نمائيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.