معتبر بودن مواد اوليه لوازم آرايشي

۲۲۱ بازديد

اگر چه اف دي اي بر معتبر بودن لوازم آرايشي اطمينان مي دهد اما آنها قدرت آن را ندارند كه با آزمايش، اين محصولات آرايشي را وارد بازار نمايند. براي داروها سازمان اف دي اي محصولات جديد را در جهت امن بودن و تاثير گذاري آن قبل از اين كه اجازه فروش به آنها بدهد، كنترل مي نمايد در خصوص لوازم آرايشي اين چنين نيست. نظارت مستقيم بر كارخانه هاي توليد لوازم آرايشي و بهداشتي برعهده معاونت غذا و داروي دانشگاه هاي علوم پزشكي شهرهاي مختلف است. جيوه يكي ديگر از موارد خطرناكي است كه در لوازم آرايش استفاده مي گردد و مي تواند بر روي سيستم عصبي و همچنين سيستم ايمني بدن تاثيرات جبران ناپذيري مي گذارد. بيشتر محصولات لوازم آرايش تقلبي كه در آنها مواد خطرناك يافت مي گردد، لوازمي است كه در خيابان ها و مترو توسط دستفروش ها و يا در فروشگاه هاي آنلاين به صورت قيمت هاي ويژه به فروش مي رسد. يكي از وسايل بهداشتي و ضروري براي همه انسان ها صابون مي باشد كه در اندازه هاي مختلف و با رايحه هاي متنوع و خوشبو توليد و ارائه مي شود كه در مراكز معتبر خريد و فروشگاه ها به صورت كلي و جزيي خريد و فروش مي شود.

براي اطلاع و مشاوره در زمينه مواد اوليه صنايع آرايشي مي توانيد با مشاوران ما در ام تي رويال در ارتباط باشيد و براي رسيدن به بالاترين سود از خدمات اين شركت بهره بگيريد. از سوي ديگر در اين زمان با وجود كاهش ورود مواد اوليه لوازم آرايشي و لوازم آرايشي خارجي اصلي به دليل آلودگي هاي مربوط به ويروس كرونا و تحريم هاي مختلف مواجه هستيم. توليد محصولات پرودرما با استفاده از پيشرفته ترين تكنولوژي روز دنيا و با بهره گيري از پرسنل مجرب با دانش فني بالا و تحت انواع سيستم هاي مديريت كيفي، ايمني، محيط زيست و ارتباط با مشتريان انجام ميگردد تا اين شركت بتواند به تعهدات خود مبني بر ارتقاي سطح بهداشت و سلامت جامعه عمل نمايد. بر روي جعبه آنها هم مثل نوع اصل نوشته شده است: https://irchem.ir/cosmetic/ تست اجرا شده . غير از اين 4 مورد، تركيبهاي ديگري هم وجود دارد كه عوارض مربوط به خود را دارند. غير از اين 4 مورد، تركيب هاي ديگري هم وجود دارد كه عوارض مربوط به خود را دارند. سرب يكي از رايج ترين موادي است كه در لوازم ارايش تقلبي يافت مي گردد كه بر روي كليه ها - كبد- اندام هاي حسي و قلبي عروقي تاثير مي گذارد كه براي سلامت انسان بسيار خطرناك است. 

اين فلز مستقيما باعث به وجود آمدن سرطان در مراتب بالا مي گردد و براي زنان حامله نيز بسيار خطرناك واثر گذار بر جنين است. در شيوه فروش اينترنتي لوازم بهداشتي وآرايشي شناسايي آنها از اصل بسيار سخت است و شكايت ازآن نيز پيچيدگي هاي خودش را دارد. سخن پاياني اينكه مصرف كننده لوازم آرايشي به طور معمول از موارد زيان آور محصول خريداري شدۀ خود اطلاع كامل ندارد. به گزارش عصر ايران، نماينده مردم قم در مجلس ايران، با بيان اينكه عملكرد دولت براي مواجهه با ويروس كرونا صفر است، بيان كرد: «در حال حاضر پرستاران لباس مناسب قرنطينه ندارند و با ترس و دلهره به بيماران رسيدگي ميكنند». دقت كنيد كه در نهايت اين فرآورده ها اعم از اين كه محصولات آرايشي پوستي، آرايش چشم، آرايش لب ها و غيره بوده يا به گروه محصولات بهداشتي ختم شوند، به دست مصرف كننده حقيقي رسيده و افراد با استفاده مستقيم از آن ها، در معرض آسيب هاي احتمالي قرار خواهند گرفت.

در هر دارو بسته به نوع آن و مخلوط مواد مورد استفاده، تحت تعريف يك API قرار مي گيرد. مواد مصرفي و تجهيزات فرآوري مورد استفاده در سالن ها بايد تميز باشد و با مقررات GMP فعلي مطابقت داشته باشند. زماني كه دستفروشان دوره گرد مترو و كوجه و خيابان قصد دارند شما را با برند هاي لوازم آرايشي تقلبي و با قيمت كم شما را وسوسه نمايند، دقت كنيد كه سلامتي و زيبايي ذاتي شما هرگز ارزش ريسك كردن را ندارد. بسياري از محصولات ايراني وصاحب نام به دليل رعايت استاندارهاي مناسب وحفظ آبروي برند خود از مواد معتبر استفاده مي نمايند.بر اين موضوع تاكيد مي گردد كه در انتخاب مكان فروش و شركت مربوط به لوازم آرايش دقت گردد.فروشنده هاي دوره گردي كه به طور موقت در يك مكان لوازم بهدشتي و آرايشي را به فروش مي رسانند، به وجه مناسب براي خريد اين گونه لوازم نيستند. بنابراين پانتنول براي افرادي كه موهاي ظريف يا شكننده دارند، يك انتخاب مناسب است. هنگامي كه موهاي خود را با يك محصول پانتنولي شستشو مي دهيد، اين ماده در ساقه مو نفوذ مي كند و باعث حفظ رطوبت مي شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.