مهاجرت به قبرس

۴۸ بازديد


در این صفحه به بررسی شرایط اخذ تابعیت و اقامت قبرس و همچنین هزینه های اقامت در قبرس و تمامی موارد مربوطه از صفر تا صد خواهیم پرداخت. در حال حاضر راه ها و روش های مهاجرت به قبرس عبارتند از:

خرید کالا

استارت آپ

تحصیل در قبرس

دعوت نامه کاری

توان مالی

خرید ملک و مهاجرت به قبرس

برای کسانی که قصد زندگی در قبرس را دارند، خرید ملک معقول ترین و مقرون به صرفه ترین راه برای مهاجرت به قبرس شمالی است. پروژه های زیادی برای فروش و شرایط پرداخت بسیار مطلوب وجود دارد که به شما این امکان را می دهد که متریال ساخت خانه را خودتان انتخاب کنید و اقساط بلند مدت را بدون بهره تا 84 ماه پرداخت کنید.

تنوع املاک، از واحدهای استودیویی (بدون اتاق خواب) تا ویلاهای ساحلی بسیار مجلل، با قیمت حداقل یک سوم سایر کشورهای مدیترانه ای، یکی از جاذبه هایی است که افراد زیادی را از شمال اروپا و کشورهای روسی زبان به مهاجرت جذب کرده است. به قبرس شمالی با خرید املاک و مستغلات.

کدام افراد با خرید ملک اقامت می گیرند؟

مردم خرید و زیر مجموعه. زیرگروه های خریداران عبارتند از: شوهر - فرزندان زیر هجده سال (خودکار) و فرزندان مجرد بالای هجده سال به صورت درخواست جداگانه به پلیس مهاجرت (دختران بدون محدودیت سنی و پسران زیر 25 سال) و والدین برای خرید.

لطفا توجه داشته باشید که خواهر و برادر خریدار در صورتی که بالای 18 سال سن داشته باشند نمی توانند عضو گروه باشند و اگر کمتر از 18 سال سن داشته باشند پس از اخذ اقامت والدین خود (پس از اشتراک در مالکیت) می توانند اقامت خود را دریافت کنند.

آیا خواهر و برادر می توانند همزمان در ملک زندگی کنند؟

اگر مجرد باشند (فقط 2 نفر) می توانند بمانند. توجه داشته باشید که بیش از یک نفر می توانند در یک شرکت شریک باشند، اما قوانین زندگی با مشارکت متفاوت است. طبق قانون مهاجرت، یک خانواده (صاحبان و جوامع فرعی) می توانند در یک ملک یا با دو خواهر و برادر زندگی کنند.

چه کسانی می توانند در قبرس شمالی ملک بخرند؟

همه مردم به جز شهروندان سوریه، افغانستان، چین و کشورهای آفریقایی (به جز آفریقای جنوبی و مصر) می توانند در قبرس شمالی ملک خریداری کنند. پس از ارائه گذرنامه معتبر با تاریخ کمتر از یک ماه از کشور مبدا توسط این افراد به پلیس، پلیس قبرس شمالی از طریق اینترپل سوابق کیفری این افراد را پیگیری می کند و در صورت نداشتن سابقه کیفری، آنها را پیگیری می کند. می تواند سند دریافت کند.

آیا می توانم با خرید ملک اقامت دائم بگیرم؟

تمام افرادی که دارای املاک و مستغلات در قبرس شمالی هستند می توانند برای اجازه اقامت اقدام کنند. این اقامت برای سه سال اول سالیانه، برای سال سوم تا پنجم دو سال است و از سال پنجم به بعد در صورت داشتن شرایط زیر می تواند به اقامت دائم تبدیل شود.

برای اقامت های سالانه، دو ساله و پنج ساله، شما باید حمایت مالی ارائه دهید (در حال حاضر 20000 دلار برای املاک خریداری شده و 15000 دلار برای املاک تکمیل شده در هر سال اقامت). شرایط لازم برای اقامت پنج ساله داشتن ملکی به ارزش بیش از 125000 پوند و عدم ترک قبرس برای بیش از 6 هفته در سال در 5 سال گذشته است. اگر می خواهید سفر کنید و قصد ندارید به طور کامل در قبرس زندگی کنید، باید اقامت خود را هر سال یا هر دو سال یکبار تمدید کنید.

آیا با خرید ملک اجازه کار بعد از اقامت را داریم؟

بله، هیچ محدودیتی وجود ندارد، اما مهم است که نوع ویزای خود را فوراً تغییر دهید (از ویزای مالک ملک به ویزای کاری). چون وزارت کار قبرس شمالی روی کار بدون بیمه بسیار حساس است و اگر نوع ویزای شما به دلیل بیمه تغییر نکند یا جریمه سنگینی خواهید داشت یا از کشور اخراج خواهید شد.

مزایای مهاجرت به قبرس شمالی برای خانواده ها چیست؟

دسترسی به خدمات پزشکی رایگان در مراکز مجهز دولتی

آموزش رایگان در مدارس دولتی

تحصیل در دانشگاه با تخفیف ویژه (فقط برای کسانی که به تحصیل ترکی در دانشگاه ادامه می دهند).

افتتاح حساب بانکی بین المللی و اخذ مسترکارت و ویزا کارت (کارت های اعتباری و کارت نقدی) با ارزهای معتبر مانند پوند انگلیس، دلار، یورو و لیر ترکیه.

امکان خرید اقساطی و دریافت وام بانکی

مهاجرت به قبرس شمالی برای راه اندازی کسب و کار

دولت قبرس شمالی سیاست های خود را بر اساس جذب سرمایه خارجی استوار می کند. پشتیبانی بسیار خوبی از بنیانگذاران کسب و کار دارد و با سهولت گرفتن مجوز کسب و کار و ارائه وام های بلندمدت با نرخ بهره بسیار پایین، سرمایه گذاران زیادی را در سراسر دنیا به فکر راه اندازی کسب و کار انداخته است.

قبرس شمالی کشوری با جمعیت کم و پتانسیل بسیار بالا است. قبرس سه برابر تعداد دانشجویان خارجی دارد. و با پیش بینی های انجام شده تخمین زده می شود که سالانه بیش از 10 میلیون گردشگر از این مکان دیدن کنند. بنابراین می تواند بازار کار خوبی برای مشاغلی باشد که نیازهای دانشجویان و گردشگران را برآورده کند.

جدا از این دو حوزه، هر کاری که مربوط به بازار ساخت و ساز باشد، بازار بسیار خوبی برای رشد و توسعه دارد. سرمایه گذاران زیادی به بازار املاک و مستغلات قبرس شمالی هجوم آورده اند و ساخت و ساز در این کشور با سرعت و مقیاسی سریع در حال انجام است.

اگر منظور صاحبان شرکت هایی است که آینده بسیار خوبی دارند، باید اینطور بگوییم:

کافه یا رستوران

کپی و کارهای فنی مربوط به امور دانشجویی

تعمیر موبایل

سالن آرایش

عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای

دفتر معماری

رشته مهندسی عمران

کابینت سازی و مصالح چوبی

ساخت سنگ ساختمانی

گرافیک و تبلیغات

چه کسانی می توانند با ثبت شرکت در قبرس زندگی کنند؟

حمایت دولتی از سرمایه گذاران حتی در زمینه اخذ اقامت نیز موثر است. صاحبان مشاغل در ابتدا ویزای تجاری 2 ساله و همه زیرشاخه ها را دریافت می کنند (زیررده ها برای همه انواع اقامت یکسان هستند). صاحبان مشاغل برای دریافت اقامت نیازی به ارائه هیچ گونه حمایت مالی ندارند و فرآیند اقامت سریعتر و آسانتر از سایر انواع اقامت است.

آیا با ثبت شرکت اقامت دائم می گیریم؟

خیر، پس از گذشت 6 سال و رد شدن بیمه کار در این مدت، سرمایه گذار می تواند برای اقامت دائم اقدام کند.

مهاجرت به قبرس از طریق تحصیل

شما می توانید ویزای تحصیلی در قبرس شمالی را از دو طریق دریافت کنید: راه اول ثبت نام در دانشگاه و راه دوم ثبت نام در کالجی است که دوره های کوتاه مدت ارائه می دهد. مدارسی که دوره های کوتاه مدتی مانند دوره های زبان ترکی، انگلیسی، آلمانی یا آموزشگاه های فنی و حرفه ای ارائه می دهند. دوره های مدیریت گردشگری، مدیریت پروژه، مدیریت بازرگانی و غیره.

دانش آموز نیازی به حمایت مالی ندارد، اما همسالان بالای 18 سال او باید از دولت حمایت مالی کنند. (در حال حاضر 25000 دلار به بالا)

دانشجویان و زیردستان از کلیه امکانات عمومی رایگان برخوردار بوده و مجاز به افتتاح حساب بانکی خواهند بود.

در این صفحه به تفصیل دانشگاه های قبرس شمالی را توضیح می دهیم. اخذ اقامت قبرس شمالی یورومای
اخذ شهروندی قبرس از طریق پیشنهاد شغلی

به طور کلی، ویزای کار در اداره مهاجرت قبرس شمالی رایج نیست. با این حال، اگر کارفرمایان حرفه ای در خارج از جزیره داشته باشند و بخواهند آنها را وارد تجارت قبرس خود کنند، حق دارند دعوت نامه کاری ارسال کنند. در این صورت کارفرما در قبال کارمند مسئول است و در صورت ارتکاب جرم، کارفرما پاسخگو خواهد بود.

همچنین کارفرمایان موظف به داشتن سپرده بانکی به نام کارمند (تقریباً 600 یورو) هستند که در صورت عدم پرداخت مبلغ ویزای کار از سپرده بانکی کسر می شود.

کارفرما موظف است حداقل مبلغی را که وزارت کار به عنوان حقوق تعیین می کند به کارمند پرداخت کند و علاوه بر آن حق بیمه ماهانه کارمند را نیز بپردازد. در حال حاضر هزینه بیمه برای یک کارمند غیر قبرسی حدود 3000 لیر ترکیه و پایه حقوق حدود 18000 لیر ترکیه است.

هر کسی که ویزای کار به عنوان کارمند داشته باشد می تواند پس از شش سال کار در قبرس شمالی برای اقامت دائم درخواست دهد.

زندگی و مهاجرت به قبرس با تمکن مالی

گرفتن ویزای یکساله مالی یک ویزای موقت است. این نوع ویزا احتمالا باطل می شود. در حال حاضر امکان اخذ ویزای یک ساله از طریق تمکن مالی وجود دارد. میزان بودجه باید بیش از 25 هزار دلار باشد. در حال حاضر، هر بانکی از هر کجای دنیا که نشان دهد متقاضی حداقل این مبلغ را در حساب خود دارد، مورد قبول پلیس مهاجرت است. اما با توجه به تجربه، بهتر است یک حساب بانکی در قبرس افتتاح کنید و از این بانک ها مجوز مالی بگیرید.

مبلغ مورد نیاز برای هر نوع اقامت پس از دریافت نامه مربوطه بدون انسداد در بانک قابل برداشت می باشد. euromy

فردی که منابع مالی دارد می تواند برای زیر مجموعه های خود برای ویزای یک ساله اقدام کند و برای زیر مجموعه ها نیازی به وجه اضافی نیست. (تقسیمات فرعی در همه انواع مسکن یکسان است).

هرکسی که این گونه زندگی می کند از همان مزایای دولتی رایگان مانند هر سبک زندگی دیگری بهره می برد.

دلیل اینکه قبرس شمالی سرمایه جذب نمی کند و تابعیت خود را مانند سایر کشورهای ضعیف اقتصادی به مهاجران نمی فروشد، حفظ امنیت این کشور است. قبرس شمالی کشوری امن است، برخلاف قبرس جنوبی که پاسپورت خود را با هزینه می فروشد، پس از حداقل 5 سال معاینه، در ابتدا کارت اقامت دائم و در ابتدا پاسپورت دریافت می شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.