خرید فالوور اینستاگرام واقعی - مرده یا زنده؟

۳۶ بازديد

 

قابل ذکر است که ویدیو ها باید به صورت متنوع و طبق سلیقه مخاطبان باشد تا بتواند آنها را سرگرم و کنجکاو کند . پاسخ 5: زمان مورد نیاز برای مشاهده رشد قابل توجه فالوئرها ممکن است بسیار متنوع باشد. محتوا قرار است مخاطبان هدف را در بر بگیرد، شاید محتوای شما برای قشر خاصی باشد و همه به دنبال آن نباشند، اما مهم نیست، موضوع مهم شناخت مخاطبین هدف و البته پرسونای آنها می باشد. از طرفی، شما میتوانید همه چیز را امتحان کنید تا ببینید چه سبکی بهترین نتیجه را به دنبال دارد. در مقاله های بلاگ اینستاگرامین می توانید مطالب مفیدی را در خصوص انواع فالوور اینستاگرام و استراتژی های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام پیدا کنید. در صورت تمایل به دریافت مشاوره تلفنی و اخذ تقویم محتوایی، می توانید با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید. خریدن لایک چیزی بهغیر از دردسر برای شما ندارد (در انتهای مقاله، به شما میگوییم چرا این روش اشتباه است.)؛ بنابراین ما در مقالهٔ امروز، قرار است روشهایی را بررسی کنیم که به عشق و علاقهٔ واقعی مشتری منجر شود تا بتوانید لایکهای واقعی (نه پولی!) بهدست آورید. این شما و این هم، ۱۵ ترفند افزایش لایک اینستاگرام! نکته مهمی که باید به آن اشاره کنیم این است که، می توانید از این افزونه به صورت رایگان تا ۳۰ روز استفاده نمایید و در صورت عدم تمایل به خرید اشتراک بهتر است، اکستنشن را پاک کرده و مجددا جهت جذب فالوور در اینستاگرام نصب نمایید. در جواب باید گفت که، شما برای انتشار محتوایی با کیفیت در ابتدا باید، مخاطبین هدف خود را انتخاب کنید؛ مثال؛ فقط برای خانم ها و یا برای علاقمندان به آفرود و.. مهمترین نکته در نوشتن بایو حساب کاربری اینستا که موجب افزایش فالوور با کیفیت میشود، این است که کاربر در همان نگاه اول متوجه خواهد شدکه با چه پیچی سر و کار دارد؟

You've drunk the oil cartoon catala catalan concept funny idiom language این تنها و بهترین روشی است که میتواند نتیجه دلخواهتان را در پیج اینستاگرامتان ایجاد کند و در کسبوکار شما تاثیر مثبت داشته باشد. در صورتی که تمایل دارید در اینستاگرام به موفقیت برسید، حتماً برای آموزش اینستاگرام زمان بگذارید و ترفندهای فعالیت و فروش در این پلتفرم را یاد بگیرید. قبل از هرکار ابتدا هدف و بودجه نهایی خود را مشخص کنید؛ اگر به دنبال مشتری یا مخاطب هدفمند هستید باید بدانید شرکت در کمپین های افزایش فالوور اینستاگرامی با توجه به هزینهای که دارد و ریزش پس از قرعهکشی آن عملا برای شما نمیتوانید بازدهی تبلیغات حتی در مقیاس کوچک را داشته باشد. اگر به دنبال کسب درآمد از صفحه اینستاگرام خود هستید در قدم بعدی شما بایستی با قوائد و اصول محتوا گذاری در اینستاگرام آشنا شوید تا با قراردادن عکس یا مطلب از محصولات یا خدماتتان نسبت به جذب بیشتر و فروش اقدام نمایید. اگر بازاریابان میخواهند فالوورهای خود را در اینستاگرام افزایش دهند، باید اقدام به ایجاد سرنخ کنند، دریافت بازخورد فوری از کاربران در رابطه با محصولات جدید، شفافیت برند را افزایش، تعامل را بهبود بخشیده و ذهن کاربران را حفظ می کند. در یک کلام، آنها میخواهند بدانند اگر دکمه فالو را فشار دهند، چه چیزی گیرشان خواهد آمد! در مرحله بعدی ما باید به صفحات حوزه خود برویم و پست های آنها را پسندیده و ذخیره کنیم. به ما اعتماد کنید و همین اول کار، دور خریدن لایک را یک خط قرمز پررنگ بکشید؛ زیرا علاقه و عشق مشتری خریدنی نیست! این روش همان روش اصلی سرور ها است که برای انواع پیج های اینستاگرام افزایش فالوور و لایک و بازدید ویدئویی می زنند… با توجه به اینکه کاربران از شبکه اجتماعی اینستاگرام، استفاده های بسیاری میکنند؛ قابلیت مخفی کردن زمان آنلاین، کاربرد بسیاری دارد بدین دلیل که بسیاری از کاربران، تمایلی به مطلع شدن دیگران از زمان آنلاین بودنشان و ایجاد مزاحمت برای آن ها ندارند .

تعداد فالوورها در اینستاگرام، به عنوان معیاری اساسی، از اهمیت ویژهای برخوردار بوده؛ زیرا این فاکتور، نشاندهنده محبوبیت و اعتبار کاربران است، به عبارتی دیگر افزایش تعداد فالوورها در اینستاگرام به عنوان یک هدف اساسی در استفاده از این پلتفرم تلقی، زیرا باعث گسترده شدن دسترسی به محتوا، افزایش تعاملات و در نتیجه، برند سازی و رشد فرد یا کسب و کار میشود. از اهمیت این موضوع میتوانیم به برندسازی، تعامل با مخاطبان، ایجاد ارتباط با مشتریان جدید و افزایش فروش و درآمد اشاره کنیم. اما شاید برای شما هم این سوال پیش آمده که چگونه فالوورهای خود را افزایش دهیم. اگر حضور شما در اینستاگرام آنچنان که انتظار دارید قوی نیست، شاید وقت آن رسیده باشد که یاد بگیرید چگونه استراتژی های لازم را برای به دست آوردن دنبال کنندگان واقعی و ارگانیک در این شبکه اجتماعی بکار گیرید زیرا هرچه تعداد مخاطبانتان بیشتر شوند فرصت بیشتری برای تعامل با کاربران و ایجاد تجربیات بی نظیر برای آنها فراهم می شود. تگ های مختلفی را برای کاربران خود طبقه بندی می کند تا از آنها استفاده کنند و باعث می شود پست های اینستاگرام آنها به مخاطبان بیشتری برسد. هیچکس نمیتواند مانند اینسایت اینستاگرام شما را در این زمینه راهنمایی کند. یکی دیگر از راههای افزایش تعامل و ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام این است که برندهای فعال در حوزه خودتان و اینفلوئنسرها و اینستاگرامرهای مورد علاقه خودتان را فالو (دنبال) کنید.

مدتی است که برخی از لیدرها و سردستههای این پروژه در بخش کامنتها با ذکر این دلیل که مقالهای از پی کوین در رسانه خبری “موج نیوز” منتشر شده است، اقدام به گمراه کردن کاربران میکنند و آن را به عنوان مدرک معتبر بودن پروژه ذکر میکنند! اما نکته ای را که نباید فراموش کرد این است که شما قصد افزایش فالوور اینستاگرام تان را دارید. حال سوال اینجاست که برای منتشر کردن یک محتوای جذاب و کاربرپسند باید چه اقداماتی را انجام دهیم؟ ربات اینستاگرام کارینو، تمامی محتوای مبادله شده بین کاربران و سرورها را کدگذاری میکند. سعی کنید تمرکز خود را روی تولید محتوای جذاب و ارزشمند بگذارید و مخاطبان را به صورت واقعی و ارگانیک به سمت پیج خود جذب کنید. مطالعات نشان میدهد که بیش از 50 میلیون نفر ایرانی در این رسانه فعال هستند و در صورتی که شما بتوانید محتوای جذاب و مفید تولید و این محتوا را وارد صفحه اکسپلور اینستاگرام کنید، مطمئن باشید که میتوانید فروش شگفت انگیزی را تجربه کنید و اهداف و آرزوهای خود را تحقق ببخشید. برای شناسایی فالوورهای فیک کافیست آخرین فعالیت حساب آنها را از طریق اطلاعاتی که گرین به شما میدهد بررسی کنید. تعداد لایک برای آنها حکم سندی را دارد که نشان میدهد محصول، خدمت یا برند موردنظر قابل اعتماد است. تعداد لایک نقش پررنگی در تصمیمگیری مشتریها دارد؛ چون آنها به نظرات و استقبال سایر مخاطبان نسبت به آن محصول یا پست، توجه میکنند و تحت تاثیر قرار میگیرند.

اینستاگرام با کمک معیارهای مختلفی از جمله کامنت گذاشتن بررسی میکند که شما با کدام دسته از کسانی که آنها را دنبال کردهاید، روابط بهتری دارید. ✓ توضیح واضحی از کاری که انجام می دهید. اگر به تازگی کسب و کاری را شروع کرده اید و هدفی طولانی مدت در بخش دیجیتال مارکتینگ برای خود رسم کرده اید بهتر است روش های اصولی و درست و حسابی را در پیش بگیرید. خرید پیج اینستاگرام آماده با فالوورهای بالا یکی از استراتژی های بازاریابی اینترنتی و حضور در شبکه های اجتماعی است. با رعایت نکاتی که در این مقاله توضیح داده ایم، فالوورهای شما بسیار سریع افزایش پیدا میکند و بدون ریزش در پیج شما خواهند ماند. باید به شما بگویم که مطلب درستی را برای مطالعه انتخاب کرده اید. ربات همه کاره اینستاگرام که هر کاری شما بخواهید را برای تان انجام دهد زیاد است اما نکته مهم مطمئن بودن آن است. با وجود بهترین سایت های خرید فالوور، امروزه همه ی صاحبان کسب و کار می توانند به راحتی فالوور واقعی بخرند و کسب و کار خودشان را در پیج های اینستاگرام ارتقاء دهند. در همه ی این حالت و در اولین برخورد کاربران با صفحه شما، توجه بسیاری به سمت بیوگرافی و توضیحاتی می رود که شما در صفحه اصلی خود نوشته اید. نیز وجود دارند که هزینه ی کمی بالاتر دارند. البته استفاده از این ربات ها مشمول پرداخت هزینه می باشد و در شرایطی به دلیل عدم وجود بات های معتبر بهتر است برای افزایش فالور پیج اینستا خود از آن ها استفاده نکنید.

از طرفی بازار سیاه استادان اینستاگرامی نیز گرم بوده و شاید پس از شرکت در دوره های این افراد به خوبی متوجه تکراری و زرد بودن مطالب خواهید شد، فراموش نکنید یک نسخه را نمی شود برای تمامی افراد پیچید، یعنی نکات ارائه شده در دوره های اینستا، کاملا درست و مستند هستند اما شاید پاسخگوی اکانت شما نباشد. به این پست از آکادمی نووا دقت کنید. نکته مهمی که به منظور خرید فالوور اینستاگرام از سایت هایپرفالو باید به آن توجه داشته باشید این است که این وب سایت فضایی را فراهم کرده تا شما بتوانید با امنیت بالا اقدام به ثبت و خرید فالوور اینستاگرام کنید. در چنین شرایطی، میزان تعامل دنبالکنندگان کسبوکار اهمیت دوچندانی پیدا میکند؛ چون نشان میدهد که آدمها چه حسی به آن کسبوکار دارند. می دانید زمانی که یک پیج تعداد فالوور بیشتری دارد به دنبال خود روز به روز فالوور ارگانیک بیشتری را جذب میکند ، حتی بسیاری از افراد قبل از دنبال کردن یک پیج به تعداد دنبال کنندگان آن نگاه می کنند و زمانی که فالوور های آن بیشتر باشد آن را فالوو میکنند ، پس خرید فالوور برای پیج ها اهمیت زیادی دارد . طول کپشن اهمیت ندارد؛ کپشن باید توجه مخاطب را جلب کند، راحت خوانده شود و مخاطب آن را تا انتها دنبال کند. اما این اشتباهی است که باید به هر قیمتی از آن اجتناب نمایید، زیرا یک کپشن خوب فکر شده در اینستاگرام می تواند زمینه مرتبط تری را به پست ها اضافه کند تا به برندها در دستیابی به تعامل بهتر، فروش و افزایش فالوور در اینستاگرام کمک شایانی کند. در دایرکت با آنها ارتباط بگیرید و سعی کنید که این ارتباط را به صورت مداوم حفظ کنید. آنها در انتهای این کپشن هم مخاطب را به تعامل بیشتر تشویق کردهاند.

اینستاگرام یک رسانههای با تأکید بر محتوای تصویری است؛ این بدین معنی است که باید عکسهای جذاب و باکیفیت زیادی برای پست کردن داشته باشد. و زمانی که شما مطلبی در پیج خود می گذارید. قبل از هر اقدامی نیاز است که پیج خود را از حالت خصوصی به عمومی تغییر دهید . اگر این نگرش را به افزایش فالوور اینستاگرام دارید که باید بگویم شما در مسیر موفقیت و رسیدن به نتایج خوب در بیزنستان هستید. اگرچه ایجاد پروفایل در اینستاگرام امری ساده بوده اما عدم آشنایی با نحوه افزایش فالوور در اینستاگرام باعث شده تا فعالیت شما در این پلتفرم نتیجه بخش نباشد، در همین راستا، تلاش کرده ایم تا در بطن این مقاله به شرح تمامی نکات مهم و ضروری در خصوص افزایش فالوور اینستاگرام مجانی پرداخته تا بتوانید با به کار گیری موارد گفته شده فالورهای واقعی و مخاطبین هدف خود را جذب نمایید. با افزایش رقابت برای جذب فالوور در اینستاگرام و تغییرات اعمال شده در الگوریتم این پلتفرم، دریافت مشاوره جهت افزایش فالوور می تواند بهترین گزینه ممکن باشد. این شرکت نخستین بار در سال 1964 تاسیس شد. همچنین در این روش نمایش تبلیغ شما برای تعداد زیادی از کاربران بسیار گران تمام خواهد شد. رامبد جوان در حال حاضر سومین شخص پر طرفدار در اینستاگرام به حساب می آید، او توانسته با وجود تعداد کمی پست و فعالیت به این جایگاه دست یابد که بی تردید تاثیر خنداونه در ایران را در این جایگاه نمیتوان کتمان کرد. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که، خرید فالوور اینستاگرام زمانی اتفاق می افتد که ادمین دارای یک سایت شخصی یا کاری است و برای افزایش بازدید و تعامل پیج خود این کار را انجام می دهد. نکته مهمی که بسیاری از ادمینها و مدیران به آن دقت ندارند این است که، شروط سختی برای شرکت کنندگان مسابقات خود قرار میدهند.

اگرچه اسنپ چت پیشگام این ویژگی بود، اما اکنون اینستاگرام استوری بیش از 400 میلیون کاربر روزانه دارد که دو برابر تعداد کاربر اسنپ چت است. آیا با استفاده از برنامه جم فالوور رمز پیج در سرورهای این برنامه ذخیره می شود؟ ابتدا تصمیم بگیرید که آیا می خواهید به صورت عمده خرید کنید یا روزانه یک فالوور دریافت کنید. قیمت این آموزش خیلی خیلی پایین هست چون به دلیل درخواست خیلی زیاد دوستان ارائه شده تا افرادی که مایل به راه اندازی یک کسب و کار هست بتواند با کمترین هزینه ای آموزش ببیند و مشغول به کار شود… سعی کنید همیشه با این الگوریتم هماهنگ شوید؛ زیرا هماهنگی با این الگوریتم به ورود شما به صفحه اکسپلور کمک زیادی میکند. پروفایل خودتان را باز کنید و روی گزینهٔ «insights» کلیک کنید. اطلاعات حساب کاربری را وارد کنید و بر روی گزینه حذف اینستاگرام ضربه بزنید. کامنتهای بیشتری که زیر یک پست گذاشته میشوند و بحث راجع به موضوعی خاص و جذاب را ادامه میدهند را مطالعه کنید. خیلی از افراد با هزینه های زیاد وارد بحث تبلیغات اینستاگرامی می شوند و نتیجه دلخواهی نمیگیرند یا بعد از مدتی فالوور های آن ها ریزش می کند و از بین می رود. حتی می توانید با پاسخ دادن به کامنت ها افراد بیشتری را ترغیب کنید تا در بحث های کامنتی مشارکت داشته باشند و به این ترتیب ضمن جذاب تر کردن موضوعات خود برای کاربران، نرخ تعاملات خود را نیز افزایش داده و به اکسپلور نزدیک تر شوید. همچنین ویدئوهایی که در پیج قرار میدهد نیز بیشتر از این مقدار بازدید نمیخورد. بطور کلی افرادی که از طریق ابزارهای دیجیتال، بازاریابی میکنند تا دیجیتال مارکتر میگویند.

بطور معمول، ۹ هشتگ را برای حداکثر تعامل توصیه می شود. بعد از شناخت پرسونای مخاطب، باید به دنبال یک استراتژی و برنامه محتوایی باشید، طبق آمار کاربران اینستاگرام صفحاتی را که بطور مداوم پست و یا استوری میگذارند را آنفالوو نمی کنند. آکادمی آموزشی آژانس ویرا یک مرکز آموزشی تخصصی است که به ارائه دورهها و آموزشهای مرتبط با ساخت و بهینهسازی وبسایتها و بهبود جستجوی ارگانیک یا سئو (Search Engine Optimization) میپردازد. به همین خاطر مجموعه ما بستری را فراهم ساخته تا تمامی افراد بتوانند به صورت تلفنی و در لحظه با کارشناسان ما ارتباط گرفته و مشاوره تخصصی دریافت نمایند. آقای کاظمزاده در وبینار «استراتژی سوشال مدیا» هم به این موضوع اشاره کرده است که ما باید در شبکههای اجتماعی به قاعدهٔ ۸۰ به ۲۰ پایبند باشیم. در صورتی که نسبت به خرید فالوور ایرانی در اینستاگرام اقدام کنید، به سرعت صفحه شما محبوب خواهد شد و برندتان بیشتر به چشم خواهد آمد. با محبوب ترین ظاهر اینستاگرام خود ، می توانید به سرعت در بین سایر کاربران محبوب شوید. لازم به ذکر است که این چهرهی محبوب در حال حاضر جزء ثروتمندترین جوانان آمریکایی شناخته میشود. جاهای رزرو نشده بسیاری وجود دارد که از جاهای قبلاً رزرو شده، بعضاً بهتر است. او بدون شک محبوببیت خود را مدیون تلاش و کار بی وقفه خود برای ایجاد فضایی شاد در میان مردم جامعه است. آنها می توانند از این پلتفرم برای ارسال نظرات هرزنامه در تلاش برای فریب بیشتر کاربران اینستاگرام به بازدید از پروفایل ها یا وب سایت های مخرب استفاده کنند. محتواهای عالی مخاطبان را ترغیب میکنند که پستهای شما را لایک کنند، در مورد آنها نظر بدهند و حتی آنها را به اشتراک بگذارند. بیشک، مشتریان بالقوه ابتدا به تعامل شما با دنبالکنندگان مانند تعداد لایک و کامنت نگاه میکنند و سپس تصمیم میگیرند که روی شما حساب کنند یا خیر.

چون قطعا همین موارد است که برای انتخاب یک ربات اینستاگرام خوب مهم اند. همان طور که می دانید افزایش فالوور با کیفیت امری مهم و حیاتی برای افراد و کسبوکارها است که نیازمند برنامهریزی و استراتژیهای مناسب میباشد. تصاویر با کیفیت و انتشار ویدیو نقش به سزایی در دیده شدن محتوای شما از سمت کاربر دارد، پس به فکر انتشار ویدیوهای با کیفیت باشید. البته باید سعی کنید محتوای منحصر به فردی را برای تبلیغات انتخاب کنید تا نظر کاربران به صفحهی شما جلب شود. آدرس gmail ثبت شده برای پیج اینستاگرام فوق را تغییر داده و آدرس ایمیل خود را وارد کنید (چگونه جیمیل بسازیم؟). متأسفانه بسیاری از سایت ها و افراد ناشناخته و غیرقابل اعتماد وجود دارند که هنگام خرید پیج ممکن است سر شما کلا بگذراند! حتماً به پیام های مستقیم افرادی که شما را دنبال نمی کنند، پاسخ دهید. به عبارتی، شما باید عوامل مختلفی از جمله ویژگیها و نیاز مخاطبِ هدف، لحن برند و موضوع هر پست را در نظر بگیرید. برای استوری هم عوامل ششگانهای که پیش از این بیان کردیم بسیار مهم است. این ساتی که تبلیغش را در این صفحه می بینید فالوور واقعی و هدفمند می فروشد. در این صورت میتوانید مطمئن باشید که با خرید فالوور اینستاگرام واقعی اینستاگرام، پیج شما چند برابر خواهد شد. وقتی یک کاربر برای اولین بار وارد یک پروفایل جذاب در اینستاگرام میشود، همیشه این احتمال وجود داردا که روی دکمهی Follow کلیک کند. برای مشاهده این آموزش روش اصلی افزایش فالوور اینستاگرام به روش سرور ها که فوق العالده کامل و جامع است می توانید از لینک زیر خریداری کرده و کسب و کار خیلی خوبی راه اندازی کنید که حداقل ماهیانه ۳ میلیون تومان درآمد داشته باشید…

عدد فالوور نمایش دهنده تعداد کاربرانی است که صفحه شما را فالوو دارند. به طور کلی تعامل بالاتری خواهید دید و اگر فالوور از محتوای شما و آنچه میفروشید راضی باشد، حتی ممکن است پست های شما را در صفحه خود به اشتراک بگذارد تا دنبال کنندگانش ببینند و چرخه ایجاد کنند. استفاده درست از هشتگ ها باعث می شود، زمانی که افراد روی همان هشتگ از یک پست دیگر ضربه می زنند، محتوای شما از طریق جستجو یا اعمال فیلتر خاص نمایش داده شود، به عبارتی دیگر باعث افزایش سریع فالوور اینستاگرام می گردد. محتوای تولید شده توسط کاربر: از کامنت کاربر گرفته تا پست و استوری از محصول که نشاندادن آن رضایت مشتریان فعلی را نشان میدهد. راه اصلی پیدا کردن مدل محتوا، با کیفیت دنبال کردن حساب ها و هشتگ های پرطرفدار در حوزه فعالیتتان است، شما می توانید برای شروع از پیچ هایی با فالوور بالا و معروف در حوزه کاری خود الگوبرداری کنید تا به محتوای دلخواه و باکیفیت مد نظر خود برسید و محتوای یونیک خود را تولید کنید. یکی از مهمترین نکاتی که باید در خرید فالوور مراقبت کرد انتخاب سرویس دهنده با کیفیت مطلوب است. استفاده از مدیای بی کیفیت و با وضوح پایین به هیچ وجه پیشنهاد نمی شود. لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد. یا با پرداخت مبلغ به صورت همیشگی میشه ازش استفاده کرد؟

اگر شما یک پیج فروشگاهی دارید و محصولات خود را در داخل ایران به فروش می­رسانید در صورت تمایل به خرید فالوور پیشنهاد می­کنیم خرید فالوور ایرانی را در اولویت قرار دهید. بعضی از این سایتها خدماتشان باکیفیت است و بعضی دیگر هم محصولات بیکیفیتی را میفروشند. الگوریتم اینستاگرام بر اساس فناوری یادگیری ماشین کار میکند و هر روز هم بهروزرسانی میشود، از این رو هرگز فریب نمیخورد و خیلی راحت فعالیتهای غیرواقعی و غیرمعتبر را تشخیص میدهد. می خواهید بدانید چگونه در اینستاگرام فالوور های زیادی را بدست بیاورید؟ میخواهید بدانید که دنبالکنندگان شما در چه زمانهایی بیشتر فعالند؟ کاربران اینستاگرام، از چند راه می توانند با شما آشنا شوند؛ از طریق اکسپلور، جتسجوی هشتگ و یا هنگامی که شما از طرف حساب کاربری دیگری تگ شده باشید. اینستاگرام اجازه استفاده از حداکثر ۳۰ هشتگ را در هر پست به کاربر می دهد. البته هنگام تنظیمات باید جوری تمامی موارد را تعیین نمایید که فعالیت ربات به صورت طبیعی باشد، زیرا در غیر این صورت حساب شما مسدود خواهد شد. به ۹ پست از دیجیکالا در اینستاگرام دقت کنید؛ عید فطر و روز معلم را تبریک گفتهاند، کمپین دیجیاستایل را تبلیغ کردهاند، کمپین تبلیغاتی «یک ماه کامل» را پروموت کردهاند، ۲ محصول را هم بررسی کردهاند و در کنار این پستها، به مخاطب آموزش دادهاند که چگونه کالای غیراصل را بشناسد. اما آنها در یکی دیگر از پستها، از کپشن بلندتری استفاده کردهاند؛ زیرا موضوع این پست چنین کپشنی را میطلبد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.