از کجا کرم اسکار استاتیک بخرم؟

۶۸ بازديد

 

قطعا این سوال وجود دارد که چگونه یک کرم می تواند چنین لک های ناخوشایندی را از بین ببرد. قطعا یک ماده خاص. قبلاً اشاره کردیم که این محصول حاوی سیلیکون است. علاوه بر سیلیکون، ترکیبات دیگری نیز به اثربخشی این محصول کمک می کنند. این کرم ابتدا رنگ اسکار را تحت تاثیر قرار می دهد تا با رنگ پوست اطراف مطابقت داشته باشد و سپس ظاهر حفره ها و برجستگی ها را درمان می کند.

آنتی اکسیدان ها و پلی پپتیدها با این محصول به پوست نفوذ می کنند جذب این ترکیبات در لایه اپیدرمی پوست را مرطوب و تغذیه می کند.

برای مبارزه با زخم ها ابتدا باید به فکر از بین بردن باکتری ها و میکروب ها باشید. به همین دلیل در تولید این محصول شاهد عصاره  پیاز هستیم.

آرنیکا مونتانا که از کالاندولا گرفته شده است، دارای خواص ضد التهابی نیز می باشد. کافی است این محصول را به طور منظم و 3-4 بار در روز به مدت 8 هفته استفاده کنید تا تغییرات آن را مشاهده کنید.

از کجا بخرم

خرید کرم اسکاراستاتیک محصولی خارجی (آمریکایی) می باشد. این محصول دارای نمایندگی در ایران می باشد. نماینده اصلی این محصول فروشگاه اینترنتی آیریک تجهیز می باشد. آیریک تجهیز  به عنوان نماینده و تامین کننده اصلی محصولات اسکارهیل فعالیت می کند، بنابراین می توانید این محصول را با قیمت بسیار پایین از طریق این وب سایت تهیه کنید.

گزارش شده است که بسیاری از افراد پس از استفاده مداوم از این محصول ابراز رضایت کرده اند و ادعا کرده اند که هرگز جای زخم ایجاد نشده است. این موضوع به ویژه برای افرادی که تحت جراحی زیبایی بینی، ابدومینوپلاستی یا جراحی زیبایی سینه قرار می گیرند، اهمیت دارد.

بنابراین اگر به تازگی متوجه ظاهر شدن لک ها شده اید، می توانید برای خرید محصول به irictajhiz.com  و برای درمان لک ها به اسکارهیل اعتماد کنید.

آخرین کلمه

 Sarheal اسکارهیل با ارائه کرم اسکار استاتیک اسکارهیل. پس از تولید این محصول جای نگرانی بابت اعمال جراحی و باقی ماندن اسکار نیست. این محصول با استفاده از سیلیکون، عصاره پیاز، عصاره کالاندورا و ... به عمق پوست نفوذ کرده و ابتدا رنگ جای زخم را با رنگ پوست سفید و هماهنگ می کند و سپس جای زخم را با سطح پوست صاف می کند. چه چیزی بهتر از درمان جای زخم روی سطح پوست با چنین روش ایمن و بدون درد

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.