چرا ویزای استارتاپ کانادا؟

۵۵ بازديد

مهاجرت به کانادا را می توان یکی از محبوب ترین روش های مهاجرت ایرانیان نامید. این کشور که شمالی ترین کشور آمریکا و دومین کشور بزرگ جهان است، با شرایط مساعد برای مهاجران به یکی از محبوب ترین مقاصد مهاجرتی تبدیل شده است. فرهنگ یافتن کار برای مهاجران و خارجی ها در این کشور با ساکنان آن تفاوت چندانی ندارد و کانادایی ها به اندازه ای با مهاجران رفتار می کنند که گویی هموطنان خود هستند.

اخذ اقامت از طریق ویزای استارتاپ کانادا یکی از روش های مطمین مهاجرت به این کشور است، اما برای اینکه بتوانید با چشمانی باز در این مسیر حرکت کنید به اطلاعاتی احتیاج دارید. در ادامه شما را اکوسیستم استارتاپی کانادا آشنا می کنیم و از این طریق به شما کمک می کنیم تمام آنچه را که برای شروع یک فعالیت استارتاپی مهم است را بدانید.

 

اکوسیستم استارتاپی کانادا

 

این کشور که جزء کشورهای پیشرفته صنعتی جهان است و یکی از بهترین کشورها از نظر ثبات اقتصادی است . در بین 20 کشور برتر مناسب برای راه اندازی کسب و کار قرار دارد و همه این آمارها نشان می دهد که اکوسیستم استارت آپی کانادا چقدر جذاب است.

بسیاری از کارآفرینان می گویند که کانادا هنوز در مورد کارآفرینی حرف های زیادی برای گفتن دارد. به گفته بسیاری از این کارآفرینان، یکی از مزیت های سیستمی کانادا داشتن دانشگاه های خوب و امکان تحصیلات عالی برای کانادایی ها و همچنین سیستم مهاجرت آن است که کارگران آموزش دیده را به این کشور می آورد. در نتیجه می توان گفت که اصلی ترین مزیت کانادا در استارتاپ سرمایه انسانی است.
یکی دیگر از عوامل موثر در بهبود اکوسیستم استارتاپی کانادا، سیستم مراقبت های بهداشتی این کشور است که مسئولیت آن بر عهده دولت است. کارآفرینان مجبور نیستند هزینه های بیمه درمانی زیادی را برای کارمندان خود بپردازند و می توانند روی تجارت خود تمرکز کنند.

 

چرا کانادا در حوزه استارتاپ خوب عمل می کند:

این کشور از نظر منابع طبیعی غنی بوده و از دانشگاه‌های برتر و موسسات فناوری عالی برخوردار است. وضعیت عالی تحصیل در کانادا نیروی انسانی خوبی را در اختیار کارآفرینان قرار می دهد.

شهرهایی در این کشور واقع شده‌اند که عموما در لیست ده شهر برتر جهان برای زندگی قرار می‌گیرند

این کشور از کارآفرینان داخلی و مهاجر به خوبی استقبال می‌کند

 

 

بهترین شهرهای کانادا برای استارتاپ‌ها و کارآفرینی:

 

در بین شهرهای کانادا تورنتو، ونکوور و مونترال بهترین شهرها برای کار آفرینی محسوب می شوند. شرکت‌هایی مانند 500px، Spotify، Hootsuite، و Slack کانادا را خانه می‌خوانند و مراکز نوآوری بزرگی مانند Toronto's Mars و Vancouver's 312 Main در کانادا هستند. جدای از آن، شرکت های بزرگی مانند گوگل، آمازون و مایکروسافت دفاتر بزرگی در این کشور راه اندازی کرده اند.

 

برترین مراکز کار اشتراکی در کانادا

رای اینکه یک استارت آپ یا هر کسب و کار یا کسب و کاری در مراحل اولیه که با ویزای استارتاپی کانادا وارد این کشور شده است بتواند با کمترین هزینه ممکن تیم خود را جمع کند، لازم است در ابتدای سفر به یک فضای کاری مشترک مراجعه کنید.

 از این قبیل مکانCSI و  Project Spaces

 

 

سخن آخر

تمام نکات بالا قدرت اکوسیستم استارت آپی کانادا را برجسته می کند و دلایل قدرت اکوسیستم استارتاپی کانادا به موارد فوق ختم نمی شود.
آمار و ارقام زیادی نشان می دهد که استارت آپ های کانادا به سرعت در حال رشد هستند و این کشور هر روز به سیلیکون ولی نزدیک می شود و به همین دلیل است که ویزای استارتاپی کانادا بسیار جذاب است.
البته در مورد اخذ ویزای کاری کانادا، قوانین مهاجرتی جذاب نیز موثر است و کانادا را به یک مقصد مهاجرتی محبوب تبدیل می کند

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.