نرم افزار جامع نگهداري و تعميرات

۵۱۴ بازديد

برنامه نظافت صنعتي دوم مربوط است به ساماندهي ضايعات توليدي. نظافت صنعتي اول مربوط مي شود به تميز كاري و جمع آوري اضافات و ابزارها بعد از انجام كارهاي تعميراتي. توجه داشته باشيد، ارائه اين خدمات بايد بصورت كاملا خودكار انجام شود. بهرهبرداري از يك پلتفرم ديجيتال به تيمهاي نگهداشت اين امكان را ميدهد كه دادههاي تاريخچهاي هر تجهيز را ثبت و مرتب كنند. MATLAB® و Simulink® مهندسان را قادر ميسازند تا به پيچيدگي روزافزون تجهيزات توليد مدرن و تقاضا براي انعطافپذيري بالاتر رسيدگي كنند. اين اشتياق را مي توان با بهبود اعتبار نام تجاري و شناخت اجتماعي مشتريان ايجاد كرد. اين نرم افزار مي تواند با ايجاد پايگاه داده يكپارچه اي از اطلاعات، نيازهاي مركز مديريت تداوم صلاحيت پرواز هواپيما (CAMO) و پيمانكاران تعمير و نگهداري و تعميرات اساسي (MRO) را به منظور توسعه و ارتقاي سطح كيفي مهندسي و تعميرات در صنعت هوايي برآورده سازد. مجموعه فعاليت ها و روش هاي منظم و دوره اي جهت بررسي وضعيت و به روز رساني تجهيزات براي افزايش بهره وري و كاهش فرسايش تجهيزات ، سرويس نگهداري و تعمير پيشگيرانه كه همان معني pm مي باشد در صنعت به كار مي رود.

نرم افزار مديريت نگهداري و تعميرات

با پيشرفت فناوري اطلاعات روش هاي جديدي دراين زمينه ارائه گرديد كه از جمله آن ها مي توان به CMMS يا سيستم مكانيزه مديريت نگهداري و تعميرات اشاره نمود. اين شركت نه تنها ماژول نگهداري و تعميرات برهان را براي هوشمندسازي نگهداري و تعمير ماشين آلات شركت خود مورد استفاده قرار داده است، بلكه از ساير راهكارهاي برهان نيز بهره ميبرد. فلذا صحت و دقت محتواي متن لزوما مورد تاييد بانك قراردادهاي حقوقي نميباشد. ميزان درگيري كردن مشتري با برند مي تواند با دقت بالايي ميزان وفاداري آنها را پيش بيني كند. جنبه ي احساسي درگير كردن مشتري نيز در افزايش وفاداري مهم است. اولين وظيفه مديريت ارتباط با مشتري، ترويج وفاداري مشتري به يك خط هوايي مي باشد. طبق تحقيقي كه در اندونزي بر روي ۲۵۰ مسافر خطوط هوايي مختلف انجام شد، درگير كردن مشتري ( customer engagement ) بالاترين تاثير را در وفاداري مشتريان دارد. پس از به دست آوردن دادهها، ميتوانيد آنها را كاوش كرده با تجسم زنده، تجزيه و تحليل دادهها را انجام دهيد.

فرض كنيم سازمان شما فرايند انتخاب، خريد و پياده ­سازي نرمافزار را به درستي طي كرده است و بعد از مدتي سازمان تصميم به ارزيابي نرمافزار موجود و بررسي كارايي آن دارد. تيم نرم افزاري ما ميتواند با بررسي پيشنهادات مشتريان، نسبت به توسعه و بهبود نرم افزار اقدام و بهترين عملكرد نرم افزاري را براي سازمان ها در صنايع مختلف ايجاد كند. نتايج اين تحقيق حاكي از آن هستند كه فرايندهاي روانشناختي و رابطه ي رواني ميان مشتري و برند خاص تمايل براي استفاده ي دوباره از خدمات خطوط هوايي را در مشتري ايجاد مي كنند. مشتريان درگير شده با برند ممكن است به موفقيت شركت هاي هواپيمايي افتخار كنند و وقتي كسي از “خط هوايي شان” تعريف مي كند، حسي شبيه به وقتي كه از خود شخص تعريف كنند براي آنها دارد. در حقيقت نرم افزار CRM به شركت هاي هواپيمايي كمك مي كند تا قاطعانه ارتباط خود را با مشتريان ارتقاء دهند.

خطوط هوايي براي كسب موفقيت در بين ساير خطوط نياز به مديريت ارتباط با مشتريان با كيفيت بالا و عملكرد كم احتياج دارند تا تجربه مشتري موفقي را با خدمات عالي، روندهاي موثر و مسافران مشتاق داشته باشند. آنها مي توانند با استفاده از نرم افزار CRM فروش مستقيم و آنلايني داشته باشند، حق كميسيون را حذف و در نتيجه حاشيه فروش خوبي به دست بياورند و در نهايت، شركت هاي هواپيمايي بايد به دنبال برقراري و حفظ ارتباط با مشتري باشند. علاوه بر اين، به دليل گستردگي حيطه كاري اين صنعت، رقابت شركت هاي هواپيمايي مختلف به يك رقابت بين المللي تبديل شده و در نتيجه فعالان اين صنعت بايد بازار پر سود مسافت هاي طولاني را با كمترين هزينه از ساير رقباي خود ربوده و سهم بسزايي در رشد اين صنعت داشته باشند . صنعت هوانوردي نيز مانند ساير صنايع بسيار تحت تاثير دنياي ديجيتال، قرار گرفته است كه اين امر به نوبه خود، منجر به ايجاد تغييرات اساسي و به وجود آمدن فرصت هاي قابل توجهي شده است. در قسمت PM هم ميتوانيد فعاليتهاي هر رسته كاري را جدا كرده و چكليست مخصوص آن (مثلاً همه فعاليتهاي مكانيكي يا الكتريكي) را جداگانه پرينت و در اختيار تيم مربوطه قرار دهيد.

نرم افزار نگهداري و تعميرات رايگان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.