اعلام ساعت محدوديت هاي كرونايي در روزهاي ۲۹ و ۳۰ آذرماه

۲۸ بازديد

غفور قاسم پور از تغيير ساعت محدوديت‌هاي كرونايي در آستانه شب يلدا خبر داد و گفت: طبق تصميم قرارگاه عملياتي ستاد ملي مقابله با كرونا و به دنبال بررسي‌هاي انجام شده، به منظور پيشگيري و كاهش حجم ترددهاي درون شهري و برون شهري و همچنين خودداري از گردهمايي‌ها در شب يلدا، فعاليت كليه اصناف به جز مشاغل گروه يك( خدمات ضروري)در روزهاي شنبه و يكشنبه ۲۹ و ۳۰ آذرماه از ساعت ۲۱ به ساعت ۱۸ كاهش يافته است.

به گزارش ايسنا، وي با تاكيد بر اينكه همه بايد تابع قوانين ضدكرونايي باشند به قوانين منع تردد شبانه نيز اشاره كرد و افزود: همچنين تردد خودروهاي شخصي نيز ( در اين دو روز ) از ساعت ۲۰ ممنوع است.

معاون استاندار در ادامه با اشاره بر ضرورت تغيير سبك زندگي اجتماعي متناسب با شرايط كرونا و لزوم رعايت دستورالعمل‌هاي بهداشتي خاطرنشان كرد: شب يلدا سنت ديرينه ايرانيان است اما امسال به جهت شرايط كرونايي امكان دورهمي ها را در بلندترين شب سال نخواهيم داشت و خانواده‌ها مي‌توانند شب يلدا را در بستر فضاي مجازي برگزار كنند و از يكديگر باخبر شوند، البته هزينه‌هاي اضافه را هم صرف خانواده هاي نيازمند كرونايي نمايند.

قاسم پور تاكيد كرد: بي مبالاتي در دورهمي‌هاي شب يلداي امسال بسترساز اندوهي طولاني نشود چرا كه در صورت عدم رعايت ضوابط اجتماعي و قوانين كرونايي، قطعا شاهد چالش‌هاي جديدي خواهيم بود.

وي افزود: آثار مثبت همراهي و رعايت دستورالعمل‌هاي بهداشتي توسط صنوف و مردم شهرستان كرج در يك ماه گذشته كاملا محسوس است و طي اين مدت شاهد كاهش آمار مبتلايان، بستري و فوتي‌ها بوده‌ايم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.