هشت ابزار جالب براي پنجره وين تك

۴,۱۴۱ بازديد

در حال حاضر با افزايش قيمت انرژي، ضرورت حفظ انرژي موجود در فضاي داخل و جلوگيري از هدر رفت انرژي بسيار اهميت دارد. شيشه سه جدار با داشتن دو فضاي پر از آرگون مي تواند بيشتر از شيشه دوجداره نسبت به صوت عايق باشد. اين نوع پروفيل upvc داراي پنج كانال و سطح مقطع 7 سانتي متر است كه مي تواند دو جداره يا سه جداره باشد و اين باعث مي شود كه شما عايق صدا و گرما را بهتر كنيد. در واقع، در ميان پنل بين دو شيشه، محصولي خشك كننده قرار ميگيرد كه از ايجاد هرگونه بخار بر روي آنها جلوگيري ميكند. آلودگيهاي صوتي علاوه بر اينكه در طولاني مدت باعث كاهش قدرت شنوايي انسان ميشود، به سلامت جسمي، رواني و وضعيت خواب او نيز آسيب ميرساند. يه روش براي كاهش اتلاف انرژي، استفاده از تعداد بيشتر جداره است. در كارخانه توليد پنجره وين تك در ايران ، اين محصول با حداكثر شفافيت و كيفيت ممكن به دليل استفاده از تركيبات فوق العاده با كيفيت اروپايي توليد و روانه بازار مي شود . يكي از مهمترين قابليتهاي پنجره UPVC را مي توان راحتي تعويض و نصب بدون تخريب آن نام برد.

 

اين مدل از پنجره نيز از پروفيل يو پي وي سي و يراق آلات آكاردئوني استفاده ميشود كه البته در ايران كاربرد كمتري دارد و بطور كلي به جز اينكه در لت هاي بزرگ بازشو بصورت آكاردئوني در انتهاي پنجره و يا دربها جمع مي شود ، تفاوت ديگري ندارد براي توليد اين پنجره نيز از پروفيلهاي قاب و فريم هافمن استفاده ميشود و شايد بتوان گفت براي اين مدل هافمن پروفيل مستحكمتري ارائه كرده است. هافمن از توليد كنندگان پروفيل هاي يو پي وي سي انواع پنجره دوجداره در ايران مي باشد. ۳- يكي از مهمترين مسائل انتخاب پروفيل مناسب جهت اجراي بحث تعويض پنجره هاي قديمي با پنجره دوجداره upvc است چرا كه مي بايست با كارشناسي مشخص گردد كه از چه پروفيلي استفاده شود تا زائده هاي پنجره قديمي كاملا پوشانده شود و در نهايت شما از پنجره قديمي هيچ زائده اي را نبينيد. ۲- اجرا كردن طرح پنجره دوجداره upvc با همان طرح پنجره قديمي چه از نظر ظاهر، رنگ و شكل كلي تا در ساختمان تضادي در نما پيدا نشود كه اين مسئله نياز به تخصص و هنر طراحي و امكانات توليد استاندارد دارد.

 

يكي از بهترين راه ها براي عايق كردن ساختمان در برابر سروصدا، سرما و گرما، استفاده از پنجره ها و درب هاي يو پي وي سي (UPVC) دوجداره است. در مرحله بعد انتخاب پنجره دوجداره را انجام داده و اندازه گيره پنجره توسط افراد متخصص انجام مي شود. در كنار موارد انجام شده از سوي كارفرما، مراقبت و دقت پرسنل نصب براي جلوگيري از بروز اتفاقات نيز انجام مي گردد تا محصول به بهترين نحوه ممكن نصب گردد. پس اگر با ديدگاه اقتصادي نيز به موضوع تغيير پنجره قديمي ملك خود نگاه كنيم، ممكن است در ابتدا براي نصب پنجرههاي جديد هزينه كنيم، اما در طولاني مدت يك سرمايهگذاري سودآور انجام دادهايم. بنابراين حتي اگر در آينده نيز قصد خريد و فروش ملك خود را داشته باشيد، تغيير پنجرههاي قديمي يك سرمايهگذاري آيندهنگرانه به حساب ميآيد كه باعث افزايش قيمت ملك شما خواهد شد. لازم به ذكر است كه عمدتا ديده مي شود در تعويض پنجره هاي قديمي با پنجره دوجداره upvc از همان پروفيلهايي كه در ساختمانهاي نوساز استفاده مي شود بهره گرفته مي شود و در نهايت شما با يك پنجره دوجداره upvc مواجه خواهيد بود كه در كناره هاي آن زائده هاي پنجره قبلي رويت مي شود كه مي تواند بسيار زننده باشد و حتي ديزاين واحد مسكوني شما را خراب كند.

https://upvcmaster.com/ليست-قيمت-در-و-پنجره-دوجداره-يو-پي-وي-سي/

اما راه حل اين موضوع در دستان ماست و آن هم تعويض بدون حتي كوچكترين تخريب و بنايي است. 1. يكي از اين روشها تعويض پنجره قديمي با upvc به وسيله تخريب ميباشد به صورتي كه پنجرههاي قديمي شما به طور كامل از جاي خود برداشته ميشود و فريم آهني مخصوص پنجرههاي دوجداره در چارچوب موردنظر كار ميشود و بعد از اعلام ابعاد به توليدي و ساخت پنجره دوجداره upvc، نصاب پنجره اقدام به عمليات نصب ميكند. البته لازم به ذكر است كه اين شركت علاوه بر توليد پروفيل هاي UPVC، در سه قاره آسيا، اروپا و آفريقا و 8 كشور ديگر هم داراي كارخانه هاي متعدد توليدي در زمينه هاي مختلف ازجمله توليد انواع درهاي داخلي ساختمان با متريال كامپوزيت، پوشش هاي UPVC سالن هاي صنعتي، توليد سيمان و لوله هاي PVC و… متاسفانه استفاده از يراق آلات اكونومي با دستگيره هاي معمولي و لولاهاي معمولي غير قابل تنظيم و رگلاژ به علت پائين آوردن قيمت پنجره به شدت گسترش يافته است كه بعدها پنجره دوجداره upvc شما دچار مشكلاتي از جمله افت لنگه ها و خارج شدن پنجره از رگلاژ خواهد شد كه قاعدتا به علت استفاده از اين يراق آلات نامرغوب امكان رفع عيب وجود ندارد وانتظارات شما از يك پنجره عايق دوجداره upvc بر آورده نخواهد شد. قيمت پنجره وين تك

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.