جزئيات، بسيار فرّار هستند و به راحتي ممكن است از قلم بيافتند. به اين ترتيب، ممكن است برخي جلسات مهم، به سرعت مورد پيگيري قرار نگيرند و اولويت بندي مشتريان ميتواند به جاي اين كه بر اساس واقعيات صورت گيرد، بر پايه حدس و گمانهاي شخصي خواهد بود يك تمرين دقيق بر اساس واقعيت باشد و تنها يك فروشنده كاملا حرفهاي اگر سخت تلاش كند، شايد بتواند بخشي از اين ناهماهنگي و آشوب را جبران كند.
حال اگر شما بتوانيد از پس جمعآوري موفق اين دادهها برآييد، باز هم با چالشي جدي روبرو خواهيد بود: تعبير و تفسير اين دادهها. استخراج هوشمندانه اطلاعات، ميتواند بسيار دشوار باشد. گزارشگيري نيز احتمالا بسيار هزينه بر و وقت گير خواهد بود. همچنين بدون وجود نرم افزار مديريت ارتباط با مشتريان مطلوب در سازمان، مديران نميتوانند عملكرد واقعي تيم خود را بسنجند و بنابراين پشتيباني لازم را در زمان مناسب ارائه نخواهند داد. اين عدم نظارت دقيق و نبود پشتيباني موثر، در نهايت به عدم پاسخگويي تيم به مشتريان و نارضايتي آنان منجر خواهد شد.
منبع:
صفحه crm اوج (https://www.owj.io/what-is-CRM)